Vähän yli tonnin nettopalkka on vähän ohkanen. Joutu vaihtaan öljyt romuun.
Mistä ruokaa jouluksi
17
161
Vastaukset
- Anonyymi00001
Osta toinenkin ROMU -niin Ei sitten edes kannata Haaveilla Ruuasta - !
- Anonyymi00003
En pääse töihin ilman romua. Ilman töitä tosin tienaisin varmaan yhtä paljon.
- Anonyymi00002
Illalla marketista joulunvärisella punalapulla koristeltua tuotetta ostoskoriin, niin saa bonuksiakin?
- Anonyymi00004
Ilman rahaa?
- Anonyymi00005
Ihmettelen todella suomalaisia ja niiden kommentointeja. Eikös tuon kaverin pitäisi saada lisää palkkaa eikä myydä autoaan tai päivystää marketissa alennuksia. On kyllä lammaskansaa ei jumal auta.
- Anonyymi00006
Miksi jouluna pitäisi syödä jotakin muuta kuin tavallisena päivänä. Elämme maailmassa, jossa kaikkea on saatavana kaupoista joka päivä eikä sitä kannata hankkia kotiin moneksi päiväksi ja heittää sitten uutenavuotena roskikseen.
- Anonyymi00007
En ole väittänytkään syöväni muuten kuin tavallisesti.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
En ole väittänytkään syöväni muuten kuin tavallisesti.
Vanhus ei tajuu.
- Anonyymi00009
Outo päätelmä myöskin että ostaa moneksi päiväksi ruokaa ja heittää sitten uutenavuotena roskikseen. Tekeekö joku niin? On kyllä opittu liian hyvään jos tuo on käytäntö.
- Anonyymi00010
Pakkohan on ostaa ruokaa joka päivä yli tarpeen, että saa täytettyä Kiertokapulan biojätepöntöt.
- Anonyymi00011
Aha katkeruus pikku maksusta kaivertaa
- Anonyymi00012
Kymppitonnin netolla pärjää ok 👍
- Anonyymi00014
Hyvä ansio sinulla. Varmasti sillä pärjää. Jotkut pärjää vain 300 eurolla.
- Anonyymi00013
Kaupasta olen ruokaa saanut.
- Anonyymi00015
Minä en ole saanut olen joutunut maksamaan.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Minä en ole saanut olen joutunut maksamaan.
Hän on varmasti kauppias kun tienaa kymppitonnin ja saa ruokaa kaupasta.
- Anonyymi00017
Nyt on ollut niin lämmintä, että metsästä voi löytää vaikka sieniä syötäväksi. Kaikkia sieniä voi syödä, ainakin kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2454422Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232879Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412632Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?831606Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161508- 491229
- 851164
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2021052- 45996
- 59993