Vähän yli tonnin nettopalkka on vähän ohkanen. Joutu vaihtaan öljyt romuun.
Mistä ruokaa jouluksi
18
249
Vastaukset
- Anonyymi00001
Osta toinenkin ROMU -niin Ei sitten edes kannata Haaveilla Ruuasta - !
- Anonyymi00003
En pääse töihin ilman romua. Ilman töitä tosin tienaisin varmaan yhtä paljon.
- Anonyymi00002
Illalla marketista joulunvärisella punalapulla koristeltua tuotetta ostoskoriin, niin saa bonuksiakin?
- Anonyymi00004
Ilman rahaa?
- Anonyymi00005
Ihmettelen todella suomalaisia ja niiden kommentointeja. Eikös tuon kaverin pitäisi saada lisää palkkaa eikä myydä autoaan tai päivystää marketissa alennuksia. On kyllä lammaskansaa ei jumal auta.
- Anonyymi00006
Miksi jouluna pitäisi syödä jotakin muuta kuin tavallisena päivänä. Elämme maailmassa, jossa kaikkea on saatavana kaupoista joka päivä eikä sitä kannata hankkia kotiin moneksi päiväksi ja heittää sitten uutenavuotena roskikseen.
- Anonyymi00007
En ole väittänytkään syöväni muuten kuin tavallisesti.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
En ole väittänytkään syöväni muuten kuin tavallisesti.
Vanhus ei tajuu.
- Anonyymi00009
Outo päätelmä myöskin että ostaa moneksi päiväksi ruokaa ja heittää sitten uutenavuotena roskikseen. Tekeekö joku niin? On kyllä opittu liian hyvään jos tuo on käytäntö.
- Anonyymi00010
Pakkohan on ostaa ruokaa joka päivä yli tarpeen, että saa täytettyä Kiertokapulan biojätepöntöt.
- Anonyymi00011
Aha katkeruus pikku maksusta kaivertaa
- Anonyymi00012
Kymppitonnin netolla pärjää ok 👍
- Anonyymi00014
Hyvä ansio sinulla. Varmasti sillä pärjää. Jotkut pärjää vain 300 eurolla.
- Anonyymi00013
Kaupasta olen ruokaa saanut.
- Anonyymi00015
Minä en ole saanut olen joutunut maksamaan.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Minä en ole saanut olen joutunut maksamaan.
Hän on varmasti kauppias kun tienaa kymppitonnin ja saa ruokaa kaupasta.
- Anonyymi00017
Nyt on ollut niin lämmintä, että metsästä voi löytää vaikka sieniä syötäväksi. Kaikkia sieniä voi syödä, ainakin kerran.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011631
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581061Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140964- 85922
- 61916
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11810Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t268795Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75765Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61732Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä342731