En voi olla ajattelematta sua. Still.. Sulla on ollut vuosia hakeutua mun seuraan ja vastata kyllä ja pyytää anteeksi. Etkö tajua että se kun kielsit toisen läsnäollessa että meidän jutustelu ei ole mitään ja kaikki kielllot, niin miten olisin voinut uskoa enää kun tunsin että sinäkin välität kun kielsit sen. Kirjoitukseni julkaisu ja estäminen nyt myöhemmin särkivät mut, etkö tajunnut sitä ja etkö huomannut että välttelin sua. En uskonut että sinä sanoit että juteltaisiinko, olit niin kaukana ja luulin että kuvittelin vaan. Luulin myöhemmin että tulet huutamaan mitä mä siellä teen. Olin aloittanut susta luopumisen vähän aiemmin, mutta eihän se onnistu. Mutta olin odottanut jo vuosia että puhut mulle tai edes käyt siellä missä milloinkin olen. Anteeksi kun otin muita tähän mukaan. En ole uskaltanut lähestyä itse sua enää vuosiin. Haluan että ymmärrät miten pahalta se on musta on tuntunut, ja kadun niin paljon etten jutellut silloin. Toivon että olet avoin mulle sitten kun kohdataan.. Kaipaan sua joka päivä ja en osaa luopua toiveesta meistä yhdessä..
Kaipaan sua r
8
174
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kuulostaa tutulta monestakin syystä. Voi olla, että omin kirjoitustasi ja kirjoituksesi on ihan eri henkilölle. Yhtä kaikki olen valmis pyytämään anteeksi käytöstäni. Olin rakastunut suhun ja olisin halunnut olla sun kanssa. 💔 En ihan kaikkea muista 'estoista', että olen ollut tunteiden sokaisema ja suuttuneena käyttäytynyt huonosti. Oli hermoston ylikuormitusta ja ei ollut turvaa tai koin että taas minut jätetään yksin.
Tottakai olen avoin, kun kohdataan. Olet ihana. 💕
R- Anonyymi00002UUSI
Kirjoitin miehelle..ap
- Anonyymi00004UUSI
Jos olet R nainen olet mielestäni myös ihana.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jos olet R nainen olet mielestäni myös ihana.
Olen kyllä. ☺️ 💕🙏
- Anonyymi00003UUSI
Mä en huutele ku huutokaupoissa, ja viimeisimmästäki vuosia aikaa, että ei ainaka mulle. Eikä mul oo keneltäkä mitää anteekspyydettävääkään. Vastasin silti, ettei tuu sekaannuksia. -n
- Anonyymi00007UUSI
Kuulostaa siltä, että tämä R-mies ei ole ollut sinusta tippaakaan kiinnostunut ja että olet suorastaan ahdistellut häntä kielloista huolimatta. Antaisit miehen olla.
- Anonyymi00009UUSI
Näinhän se on, suurimman osan ajasta tiedostan sen, mutta välillä iskee niin kova ikävä etten pysty olemaan..ap
- Anonyymi00008UUSI
Moni on luullut minun kirjoitelleen ärränä. Heille terkut, etten edelleenkään sitä tee. Se on luulijan vika jos joku niin luulee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815430Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151432- 105941
- 78841
- 41813
- 50812
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss43799Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56787- 56784
Kuinka monesti olet itkenyt?
Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i132773