Kaupungilla huhutaan, että Valtralla nyt kova pöhinä päällä ja lisää työpaikkoja tulossa.
Ja kuulema hyväpalkkainen firma.
Onko asiassa perää?
Valtran tilanne
16
761
Vastaukset
- Anonyymi00001
Höpön höpö...lomautetaan taas entisetkin työntekijät.
- Anonyymi00002
150 000 työpaikkaa Valtralla. Juuri kuulin perussuomalaisten konttorilta!
- Anonyymi00003
Olen ymmärtänyt, että traktoreita kasataan liukuhihnalla.
Onko se miten stressaavaa työtä?
Entä työpaikan ilmapiiri?
Työhaluja löytyy kyllä.- Anonyymi00008
Sopii hyvin persulle. Ei tarvitse ajatella ja homma on yksinkertaista.
- Anonyymi00004
Jos on näin niin on hieno juttu! Muut Suolahdessa menevätkin lujaa alas.
- Anonyymi00005
Ei sinne oteta kartonki tehtaalta pois potkittu ja.
- Anonyymi00007
Ei varmaan kartonkitehtaan valvomossa lojujat oikein istu tuonne tuotantolinjoille missä pitää oikeasti meisseli heilua.
- Anonyymi00009
Hyvä työpaikka mutta ei sinne nyt ketään oteta.
- Anonyymi00010
Väännä mutteria liukuhihnalla. Koirat selässä.
- Anonyymi00011
Eikös siellä nytkin ole joku seisokki ja porukka lomautuksilla?
- Anonyymi00012
Näin on työt jatkuu joskus tammikuun lopulla.
- Anonyymi00013
165 000 uuta työpaikaa, kuulin perussuomalaisten toimistolta.
- Anonyymi00016
Juu työmies Putkonen puhui varmana tietona 😂
- Anonyymi00017
Persujen puheet kun eivät ole valetta vaan muunneltua totuutta.
On ilmaiset päivähoidot, eikä hulevesimaksuja ,veroja lasketaan ja työpaikkoja tulee lisää.Suolahden Suuret Persut. - Anonyymi00020
Lisää monohappoa housuun🤣🤣🤣
- Anonyymi00022
Suomeen on saatava yleislakko ja hallitus on kaadettava.
Persut antavat vain rikkaille ja ottavat itselleen minkä saavat..Työpaikkoja ei ole tullut persujen opeilla, vaan niitä menetetään koko ajan vain lisää.Herätkää nyt vihdoin. Suomessa huonoin tilanne koko Euroopassa.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit815940KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2904872Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202618Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei362534Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT991608Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171481- 1051387
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1311341seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1091294Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191261