Crimson room!!! "punainen huone"

jennyh.. :D

no niin.. jos joku tietää miten tuosta hemmetin huoneesta pääsee pois.. niin on hyvä ja kertoo.. :D alkaa meneen jo pikku hiljaa hermot sen kans.. pliis auttakaa!!!

89

95807

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • läpi on

      Viridian roomis oli jo haastetta mut crimson on maailman helpoin.. ^^ :D
      Ekaks ota sormus lautaselta pöydältä. Ota kamat ylimmistä laatikoista. Kasetti lipaston alta. Avain tyynyn alta. Patteri patjan ja seinän välistä. (paina vasenta alakulmaa kun pun. seinä näkyy) Nosta tyyny ylös, paina sen takaa patjan reunan vierestä sängyn päädystä, saat tikun. Avain ikunalaudalta. Rumpsuta verhoja, saat rinkulan. Avaa 2 muuta lipaston laatikkoa avaimilla. Ota pun boksi ja kaapeli. Kytke cd-soittimeen virta painamalla ensin johtoa sitten cd-soittimen muita tummempaa suorakulmiota. paina kone päälle vas yläkulmasta. paina ohutta suorakulmiota, saat avaimen. katso lappua painamalla sitä. Avaa toinen netti-ikkuna, kirjoita osoite ja ota luku ylös jonka saat kääntämällä kortit. (vaihtelee, siksi en voi sanoa) avaa taas peli-ikkuna.
      laita siihen punasee boksii ne osat, siis ne 2 rinkulaa ja metallitikku. Laatikon sisälle patteri ja kasetti. paina valkost palloo. kato vilmi loppuu. sen lopussa se ukko osottaa tähteä joka vilkkuu. vie hiiren nuoli sen kohdalle. odota kunes filmi on kokonaan loppunut. Paina tähden kohdalla ollutta seinää 3 kertaa. mustat reunat tulevat esiin. paina niiden sisäpuolelta, luukku tulee esiin. Laita se korteista saatu luku siihen ja avaa kolmannella avaimella luukku. Saat ruuvimeisselin. Sillä saat ovenkahvan irti. Onneksi olkoon.

      • jennyh.. :D

        kiitti.. ei jaksa vielä kokeilla mut kyllä tuo varmaan toimii..


      • mäpä vaan

        Mä en saa sitä meisseliä itelle! Se ei siis näy nuissa tavaroissa... kun klikkaan sitä niin se menee vaan pois sieltä kaapista! Mitä teen????!!! Vastatkaa pian!


      • APUA!

        MITEN SEN PATTERIN SAA? TARKAT SELOSTUKSET! :O

        - Kiitos -


      • emmiproo

        kiitos. :) olin jo päässyt itse tuohon meisseli kohtaan.:) kiitos että kerroit et sillä voi avata oven.:)


      • asdasdasdasdsad

        joojoo nörtti menin sen itekki läpi :D mut mitä sil cd kotelol tehtii?:D


      • Titityy^^

        Öm.. Koitan täs mennä Crimson roomia läpi mut ku menee sil sivul ei siel mitöö kortteja oo.. Eikä oikeen mitäään muutakaa muutaku joku kumarteleva heppu ja japaniks tekstii..


      • mummomoimoi

        yritin tota ja menin sinne sivulle mille piti, mut mitkä kortit pitää kääntää ku ei siihen tullu mitää ku joku kumartava ukkeli ja kysymysmerkkejä


      • en lydä sitä

        MIS ON PATTERI`*? pitääkö tyynyä nostaa että sen saa
        *


      • APUA!

        Mitkä ihmeen kortit kun meen siihen sivulle siinä vaan ukkokumartelee?


      • ADFJSKLFG

        APUA. AUTAS NYT VÄHÄN TYHMÄÄ,..MITEN SEN PATTERIN SAA? EN TAJUNNU. YRITIN. EI ONNISTUNU. PLEASE HELP! SELITÄ VIELÄ KERRAN. KIITOS.


      • ffffffff

        MITEN SEN PATTERIN SAA?
        JA EI TOI LINKKI TOIMI...


      • jephe

        siis mä en kyllä ymmärrä tota patterin ettimis kohtaaa, miten ihmeessä sen saa? hermot menee!


      • mä...

        mistä pöydältä???


      • häh?????????????????????????

        Viridian roomis oli jo haastetta mut crimson on maailman helpoin.. ^^ :D
        Ekaks ota sormus lautaselta pöydältä. Ota kamat ylimmistä laatikoista. Kasetti lipaston alta. Avain tyynyn alta. Patteri patjan ja seinän välistä. (paina vasenta alakulmaa kun pun. seinä näkyy) Nosta tyyny ylös, paina sen takaa patjan reunan vierestä sängyn päädystä, saat tikun. Avain ikunalaudalta. Rumpsuta verhoja, saat rinkulan. Avaa 2 muuta lipaston laatikkoa avaimilla. Ota pun boksi ja kaapeli. Kytke cd-soittimeen virta painamalla ensin johtoa sitten cd-soittimen muita tummempaa suorakulmiota. paina kone päälle vas yläkulmasta. paina ohutta suorakulmiota, saat avaimen. katso lappua painamalla sitä. Avaa toinen netti-ikkuna, kirjoita osoite ja ota luku ylös jonka saat kääntämällä kortit. (vaihtelee, siksi en voi sanoa) avaa taas peli-ikkuna.
        laita siihen punasee boksii ne osat, siis ne 2 rinkulaa ja metallitikku. Laatikon sisälle patteri

        ja kasetti. paina valkost palloo. kato vilmi

        loppuu. sen lopussa se ukko osottaa tähteä joka vilkkuu. vie hiiren nuoli sen kohdalle. odota kunes filmi on kokonaan loppunut. Paina tähden kohdalla ollutta seinää 3 kertaa. mustat reunat tulevat esiin. paina niiden sisäpuolelta, luukku tulee esiin. Laita se korteista saatu luku siihen ja avaa kolmannella avaimella luukku. Saat ruuvimeisselin. Sillä saat ovenkahvan irti. Onneksi olkoon.



        Sanot tos et laatikoin sisälle patteri ja kasetti mut mistä sen kasetin saa??! apua, auttakaa! :D


      • hey ho let's go
        en lydä sitä kirjoitti:

        MIS ON PATTERI`*? pitääkö tyynyä nostaa että sen saa
        *

        patteri on sängyn takana


      • joku

        minä en saa sitä paristoa voiko joku neuvoa?


      • pölikkä

        1994 tuntus koodi olevan juu... mulla tuli kanssa ukko joka "kyykisteli" ja mongerrusta ruutuun , ei mitään kortteja mutta laitoin ton 1994 ja toimi hyvin.


      • jeeee!!

        kiitos kiitos :) oon yrittäny päästä tota läpi mut eipä oo järki riittäny : D


      • OLEN JUHO
        mä... kirjoitti:

        mistä pöydältä???

        MÄÄ KERRON KAIKEN SIITÄ PELISTÄ.ENSINNÄKI PITÄÄ KATTOO SEN KELTASEN KAAPIN ALLE MISSÄ ON SE RADIO,JA SIELTÄ KAAPIN ALTA LÖYTYY SE KASETTI.SITTEN SIELLÄ SÄNGYN LUONA NI NOSTA SITÄ TYYNYÄ SIELTÄ LÖYTYY AVAIN SIT SIELTÄ TYYNYN ALTA PAINA SIELTÄ REUNASTA NI SIELTÄ LÖYTYY PATTERI .SIT AVAA SE VERHO SIELTÄ LÖYTYY AVAIN RÄMPYTÄ SITÄ VERHOO SILLAIN ET SIELTÄ PUTOO SELLANE RINKULA SIT AVAAT SIELTÄ KAAPISTA NE LAATIKOT AVAIMILLA TOISESTA LÖYTYY SE PUNANEN HÖKÖTYS TOISESTA RADION JOHTO. LAITA SE JOHTO RADIOON JA RADIO PÄÄLLE JA AVAA SE LEVY JUTTU NI SIELTÄ LÖYTYY AVAIN SIT MEE SINNE PUNASEN SEINÄN LUO PAINA SIELTÄ REUNASTA NI SÄÄ SAAT SELLASEN PUTKEN SIT PAINA SIITÄ PUNASESTA HÖKÖTYKSESTÄ JA LAITA NE RINKULAT SEN PÄÄLLE HUOM TOINEN RINKULA LÖYTYY HELLAN PÄÄLTÄ SIT LAITA SE PUTKI SIIHEN LAITA SE PATTERI KU OOT AVANNU SEN PUNASEN POKSIN JA SIT LAITAT KASETIN. PAINA SIITÄ KAMERASTA JA SIIHEN SEINÄLLE NI TULEE TANSSIMAAN SE UKKO SE NÄYTTÄÄ SEN MERKIN MISTÄ PITÄÄ PAINAA 3 KERTAA SIT OTAT SEN PALAN POIS JA LAITA SIIHEN SE KOODI ELI 1994 LAITA SE YKS AVAIN SIIHEN JA AVAA SE KAAPPI SIELTÄ LÖYTYY RUUVIMEISSELI SIT MEE SINNE OVEN LUO JA RUUVAA SE OVEN NUPPI IRTI SIT OOT PÄÄSSY PELIN LÄPI


      • fbf
        asdasdasdasdsad kirjoitti:

        joojoo nörtti menin sen itekki läpi :D mut mitä sil cd kotelol tehtii?:D

        liitttyy viridian roomiin


    • GEDOT

      no pitäiskö se kieli paketti asentaa että saa ne numerot... kun se kysyy sitä kieli pakettia... ja kun ei asenna sitä, niin siinä on vaan se budha ja kiinalaisia kirjaimia...tietääkö joku sen numero sarjan?

      • mie taas

        siis se numero vaihtelee aina.. sen saa ku menee siin lapussa olevaa osotteesee :) muistaakseni se yellov piti vaihtaa yellow, en muista ku en oo vähää aikaa pelannu :D mut kandee avaa uus ikkuna sitä varten ettei tarvii uudestaa niitä juttuja tehä


      • fairy
        mie taas kirjoitti:

        siis se numero vaihtelee aina.. sen saa ku menee siin lapussa olevaa osotteesee :) muistaakseni se yellov piti vaihtaa yellow, en muista ku en oo vähää aikaa pelannu :D mut kandee avaa uus ikkuna sitä varten ettei tarvii uudestaa niitä juttuja tehä

        mä en saa sitä auki!! siis itä kassakaappia tai sitä kun se b´väittää että ne numerot on väärät vaikka ne on ne samat mitkä ne kortit näyttää!!! ou nou ....en taida päästä tosta huoneesta ikinä pois!


      • emmiproo
        fairy kirjoitti:

        mä en saa sitä auki!! siis itä kassakaappia tai sitä kun se b´väittää että ne numerot on väärät vaikka ne on ne samat mitkä ne kortit näyttää!!! ou nou ....en taida päästä tosta huoneesta ikinä pois!

        kassakaappiin käy tämä koodi : 4035


      • minä taas
        fairy kirjoitti:

        mä en saa sitä auki!! siis itä kassakaappia tai sitä kun se b´väittää että ne numerot on väärät vaikka ne on ne samat mitkä ne kortit näyttää!!! ou nou ....en taida päästä tosta huoneesta ikinä pois!

        mulla ei oo sinää sivussa mitää pöytää ni mist ihmeest se pöytä siihe ilmestyy


      • nobody

        Numerosarja on 1994


    • joku vaa...:))

      mitkä ihmeen kortit??? ku kaikki vaa sanoo et käännä ne kortit sielt sivult mut en saa käännettyy niit... yritin kokeilla kääntää niit kiinalaisil numeroil mut en onnistutnu... hjälpa!!! pliide...

      • mie kans pelailin taas tossa viime aikoina, ei se hyväksyny niitä numeroita niistä lapuista vaikka oli oikeat numerot o_O kyl se ennen toimi


      • crimsom room
        pOsTiMeRkKi kirjoitti:

        mie kans pelailin taas tossa viime aikoina, ei se hyväksyny niitä numeroita niistä lapuista vaikka oli oikeat numerot o_O kyl se ennen toimi

        mulla toimi ainaki niin et käynnistin pelin uudelleen. tein kaiken uudestaan ja laitoin ne numerot nii sit se aukes


      • emmipoo

        mooips. eli kun crimson roomissa saat sen paperi lapun, missä on osoite, mene sinne. ikkunaan ilmestyy pöytä. klikkaa pöytää. klikkaa yksitellen keltaisia lappuja. niihin ilmestyy numero. numero sarja on se koodi mitä crimsonissa tarvitaan kassakaapin aukaisemiseen.


      • hä-häää
        emmipoo kirjoitti:

        mooips. eli kun crimson roomissa saat sen paperi lapun, missä on osoite, mene sinne. ikkunaan ilmestyy pöytä. klikkaa pöytää. klikkaa yksitellen keltaisia lappuja. niihin ilmestyy numero. numero sarja on se koodi mitä crimsonissa tarvitaan kassakaapin aukaisemiseen.

        mikä pöytä?? mulle tulee vaan tommosta kiinalaista tekstiä ja musta-valkoinen mies joka istuu. onko se oikee osoite mikä siinä lapussa lukee?? xD


      • Ei näin.

        Mitäs tässä on järkeä toisilta kysyä ratkaisuja?
        Pelin koko idea menee pilalle.
        Ideahan on, että itse miettisi mitä pitää tehdä, eikä vaan kysellä täällä foorumeilla suoria vastauksia.


      • Jasakaa
        Ei näin. kirjoitti:

        Mitäs tässä on järkeä toisilta kysyä ratkaisuja?
        Pelin koko idea menee pilalle.
        Ideahan on, että itse miettisi mitä pitää tehdä, eikä vaan kysellä täällä foorumeilla suoria vastauksia.

        http://img146.imagevenue.com/img.php?image=64535_nimetön_122_44lo.JPG


        Tollanen tulee kun kirjoittaa sen URL:n osoitinriville :o

        Ei taida olla oikea?


      • Jasakaa

      • mui

      • Jasakaa
        mui kirjoitti:

        en lydä mitään kortteja tai pöytää siitä osoitteesta! mistä löydän ne numerot....

        Sama mulla niinkun selitin. Tulee tuollainen sivu vaan josta latoin linkinkin jo.


      • sari__
        Jasakaa kirjoitti:

        Sama mulla niinkun selitin. Tulee tuollainen sivu vaan josta latoin linkinkin jo.

        sama mulla, tulee vaan se musta mies ja jotai tekstiä ja kysymysmerkkejä:/ höh, ja itse vielä yitin mennä läpi mut tohon se sit kaatu:S


      • aijjaa

      • sari__ kirjoitti:

        sama mulla, tulee vaan se musta mies ja jotai tekstiä ja kysymysmerkkejä:/ höh, ja itse vielä yitin mennä läpi mut tohon se sit kaatu:S

        siinä osoitteessa oli kai sana yellov joka piti vaihtaa yellow. Kumman kirjotitte?


      • Are
        hä-häää kirjoitti:

        mikä pöytä?? mulle tulee vaan tommosta kiinalaista tekstiä ja musta-valkoinen mies joka istuu. onko se oikee osoite mikä siinä lapussa lukee?? xD

        Se numerosarja, joka tulee kun vie hiiren videon loputtua tähden kohdalle ja näpäyttää kolmesti, on 1994. Siel sivul ei tarvi käydä. xD


      • haansuu
        Are kirjoitti:

        Se numerosarja, joka tulee kun vie hiiren videon loputtua tähden kohdalle ja näpäyttää kolmesti, on 1994. Siel sivul ei tarvi käydä. xD

        Huomasin itekki miten sieltä voi päästä pois ja laitoin sen luvun ja yritin avata sitä kassakaappia, mutta siinä alla vaan luki englanniks että ne numerot on väärin. :(


      • jemina pesusieni - 97
        Are kirjoitti:

        Se numerosarja, joka tulee kun vie hiiren videon loputtua tähden kohdalle ja näpäyttää kolmesti, on 1994. Siel sivul ei tarvi käydä. xD

        Jos painan siittä tähen kohalta nii se menee siihen seinän kohalle mis on se keltanen lipastoo?!


      • Veetuttaa
        emmipoo kirjoitti:

        mooips. eli kun crimson roomissa saat sen paperi lapun, missä on osoite, mene sinne. ikkunaan ilmestyy pöytä. klikkaa pöytää. klikkaa yksitellen keltaisia lappuja. niihin ilmestyy numero. numero sarja on se koodi mitä crimsonissa tarvitaan kassakaapin aukaisemiseen.

        Vitun buginen paska peli ku ei aukase sitä kaappia. sain numeroks 8487 eikä toimi


      • helpppo!
        Veetuttaa kirjoitti:

        Vitun buginen paska peli ku ei aukase sitä kaappia. sain numeroks 8487 eikä toimi

        koita pistää 1994 numeroks mulla ainaki menee :D


    • Nimetön

      Hei.. Tässä olis ratkaisut (suomenkieliset:D) koko huoneen arvotukseen.

      1. mene kaapin luo ja avaa kaksi ylintä laatikkoa ja ota niistä niiden sisältö.

      2. kaapin päällä on kuppi, ota sieltä sormus.. ota se..

      3. kaapin alla on yksi kasetti.. eli otappa sekin .. tarttet sitä tulevaisuudessa..

      4. menen ikkunan luo ja ota sieltä ikkunalaudalta avain.

      5. sulla on nyt yksi avain joka käy kaapin yhteen laatikkoon .. avaa laatikko sen avaimen avulla ja ota sieltä punainen laatikko´.. :) onko kivaa? :D

      6. ota sängyn tyynyn alta myös yksi avain ja avaa sillä kaapin viimeinen laatikko.. sieltä löytyy johtoja joten ota se johto pinkka ja siirry radion luo.. laita ne johdot radioon ja paina radio päälle siinä olevasta nappulasta.. paina cd hommeli ulos sieltä .. siellä ei ole cd:tä vaan siellä on avain .. ota se. :D

      7. mene taas sängyn luo ja nosta tyyny ja sen jälkeen paina sängyn päädyn sivulle.. (niinku sängyn puolelle) toivottavasti ymmärsit) :)

      8. mene tyhjälle seinälle ja paina vasempaan alalaitaan jolloin pääset sängyn taakse.. ( se voi kestää hiukan.. ) toivottavasti pääsette.. :)

      9. laita verhot auki ja kiinni kolme kertaa.. silloin pääset ottamaan sängyn päädyn takaa (ikkunan puolelta) yhden sormuksen.. jos et avaa verhoja kolmea kertaa.. silloin sormus ei ilmesty.:D

      10. ota nyt punainen laatikko oikealta laidasta ja laita molemmat sormukset niihin ympyröihin ja laita valkoinen pitkä putki siihen pitkään kohtaan..

      11. silloin laatikko aukeaa kjun napautat sitä.. laita kasetti sisään ja laita yksi patteri sinne myös.. :D

      12. paina valkoisesta jutusta.. :D
      silloin tyhjälle seinälle ilmestyy tanssivideo.. tanssijan vasemmalle puolelle ilmestyy rasti--- pidä hiirtä siinä kohtaa, mutta älä paina.. muuten joudut katsomaan tanssivideon uudestaan ja se on tyhmä video.. :D '

      13. kun video on loppunut paina sitä kohtaa missä pidit hiirtä kolme kertaa! musita kolme kertaa.. silloin kassakaappi tulee seinälle..

      14. kassakaapin numero on 1994 .. avaa sen jälkeen yhdelä viimeisellä avaimella se kassakaappi.. sieltä löytyy ruuvimeisseli.. :D

      15. mene oven luo ja laita ruuvvimeisseli oven nupin kohdalle.. sen jälkeen kokeilet vähän oven nupin yläpuolella olevaa kohtaa jollon ovinuppi tippuu ja jolloin pääset ULOS HUONEESTA!!!!!


      se on aika vaikeeta.. mutta tässä on sitte ohjeita!! :D

      • ei löydä

        Tossa ohjeessa selitetään että laitetaan valkoinen putki siihen pitkään kohtaan laatikkoa?? mistä sellaisen putken saa!!??


      • cyz

        no mun koodi oli 2457 eikä käyny, ei käy myöskään tämä 1994 joten bugittaako peli vai vittuileeko vaan?


    • Are

      Hahaa, meikä on päässy läpi crimson roomin, viridian roomin, blue champerin ja white champerin, mut en oo jaksanu kokeilla terminal housea ku se on joksiki hepreaks :D Mut jos joku tietää terminal houseen semmosen osotteen, jossa peli ois englanniks nii sanokaa.

      • sivukka

        http://terminalhouse.com/terminal_en.html

        tolla meikä ainaki pelas ja ymmärs iha hyvi :D


    • minä vaan

      Kunmpa itsekin tietäisin...olen yrittänyt löytää ratkaisua siihen,et miten sielt pääsee pois. Olen päässy siihen asti, että kun on se punainen laatikko, niin olen saanut sen auki. Tiedän muuten toisen paikan mis on lisää niitä huoneita. Jos saat selville miten sielt pääsee pois niin kertoisitko ystävällisesti minulle? (samat sanat) alkaa jo pikkuhiljaa ottaa päähän kun ei millään keksi ratkaisua, et miten sielt pääsis pois. Jos minä keksin miten sielt pääsee pois, niin kerron sen sitten sinullekkin. :)

    • pippi--

      tietääkö kukaan lisää huoneita kun crimson roomin blue chamberin, white chamberin tai viridian roomin... Lisää kiitos jäin koukkuun

      • jipe

        SE 1994 EI KÄY JA OSOTE ON VÄÄRÄ AUTA VITTU?


      • Nimetön
        jipe kirjoitti:

        SE 1994 EI KÄY JA OSOTE ON VÄÄRÄ AUTA VITTU?

        ei se kaikkiin pädekkään sun pitää mennä siihen url osotteeseen ja sieltä löydät pöydän jossa on kortit ja käännät ne kortit ni se numero siihen kassakaappiin... osote: http://takagism.fasco-cs.com/yellow_chamber.html. ole hyvä VITTU :D:D


      • plaplaplaplapalpalap
        Nimetön kirjoitti:

        ei se kaikkiin pädekkään sun pitää mennä siihen url osotteeseen ja sieltä löydät pöydän jossa on kortit ja käännät ne kortit ni se numero siihen kassakaappiin... osote: http://takagism.fasco-cs.com/yellow_chamber.html. ole hyvä VITTU :D:D

        NII ku en saanu aluks mistää tota vitun osotet nii meni hermot :D ku se ossa ei toiminu:Dmutjoo kiitti:D


      • kkajfklö

        on niitä vaikka kuinka lisää. eti googlesta "escape room" niin pitäis löytyy, ja yks hyvä on ainakin "muselock"


      • jsdlajslkjalsd

        swam room


      • <------>
        jipe kirjoitti:

        SE 1994 EI KÄY JA OSOTE ON VÄÄRÄ AUTA VITTU?

        Hyvä ihminen käytä päätä! tossa on viesti otsikolla Täältä löytyy se koodi... ,tai jotain sinne päin. päääset sinne suoraan sinne kortteihin! Ni!


      • JUHO!
        Nimetön kirjoitti:

        ei se kaikkiin pädekkään sun pitää mennä siihen url osotteeseen ja sieltä löydät pöydän jossa on kortit ja käännät ne kortit ni se numero siihen kassakaappiin... osote: http://takagism.fasco-cs.com/yellow_chamber.html. ole hyvä VITTU :D:D

        SE KOODI ON 1994


    • pakeo

      koodeja mitä ite tiiän on 4035 ja 1994

      • yooåä

        ja 2992


      • ulospäässyt

        Jollei 4035 toimi niin kokeile 1994 se toimi mulla.


      • heeeeeelp

        auttakaa, menin sinne yellow roomiin, käänsin kortit ja tuli luku 1360. menin takaisin peliin ja kokeilin koodia kassakaappiin. ei toiminut. sitten kokeilin vielä 1994. ja 4035. ei toiminut nekään. mikä oikein mättää?


      • arq

        ei toiminu mikää koodi. Kortit sanovat 1709 mut ei ainakaa mulla toiminut


    • joujou

      joo menin ton crimson roomin läpi , muistan ainakin et vika koodi oli 1994.. siit on aikaa ku pelasin sitä , mut nyt kokeilen tota muselock pelii :S

    • elmafani1

      vihdoin sieltä haisevasta huoneesta pääsi ulos.
      Kiitti auttajille.:)

    • paskin peli koskaan!

      Uskomattoman ärsyttävää näpyttelyä ja koodi ei toiminut edes alkuperäiseltä pelintekijän sivulta pelattuna oikein. No eipähän tarvi koskea tän kaltaisiin muka-puzzlepeleihin jatkossa.

      • fsa

        Mikä ihme se on se koodi kun ei toimi edes se mikä oli sivulla?


      • heh
        fsa kirjoitti:

        Mikä ihme se on se koodi kun ei toimi edes se mikä oli sivulla?

        ei se koodi toiminu mullakaa minkä sain kokeilin 1994 ja toimi


      • nobo
        fsa kirjoitti:

        Mikä ihme se on se koodi kun ei toimi edes se mikä oli sivulla?

        se koodi oli mul 1994


    • miniclip!123

      mitä sul on jo

    • .lsdzf

      sfhbhzjx

      • Samiinaa

        Syötin numerokoodin, mut mihin pitää klikata? Painoin johonkin ja se ilmotti että "Nothing happens"


      • Samiinaa
        Samiinaa kirjoitti:

        Syötin numerokoodin, mut mihin pitää klikata? Painoin johonkin ja se ilmotti että "Nothing happens"

        Mä sain numerosarjaksi 7123, mutta pääsin läpi 1994:llä??? Minkä ihmeen takia???


      • Samiinaa
        Samiinaa kirjoitti:

        Mä sain numerosarjaksi 7123, mutta pääsin läpi 1994:llä??? Minkä ihmeen takia???

        Läpiläpiläpiläpi... Crimson room siis. Missä olis ne muut huoneet?:DDDDDDDD Ois pientä avun tarvetta..


      • AFK666
        Samiinaa kirjoitti:

        Syötin numerokoodin, mut mihin pitää klikata? Painoin johonkin ja se ilmotti että "Nothing happens"

        Niin sitkun oot pistänyt sen koodin niin otat sen 3avaimen ja avaat sen


      • asdfghjklö
        Samiinaa kirjoitti:

        Mä sain numerosarjaksi 7123, mutta pääsin läpi 1994:llä??? Minkä ihmeen takia???

        mistä sait 7123?? ite pääsin iät ja ajat sitte to läpi


      • nobo
        Samiinaa kirjoitti:

        Syötin numerokoodin, mut mihin pitää klikata? Painoin johonkin ja se ilmotti että "Nothing happens"

        se avain minkä sait sielt stereost sillä avaat!!


    • nalle

      hemmetti ei löydä sängyn vieres olevaa sormusta

      • nobo

        sen sormuksen sen saa ku rämpytät verhoi!!!!


      • pippidiu.
        nobo kirjoitti:

        sen sormuksen sen saa ku rämpytät verhoi!!!!

        Se koodi on mulla aina 1994. En sit tiiä, onko se muillakin (:


      • :>>
        pippidiu. kirjoitti:

        Se koodi on mulla aina 1994. En sit tiiä, onko se muillakin (:

        siihen kassakaappiin pitää vielä laittaa se viimeinen avain mikä löyty sieltä cd-soittimen sisältä ni sitten koodi pitäis toimia. :)


      • dabsbsb
        :>> kirjoitti:

        siihen kassakaappiin pitää vielä laittaa se viimeinen avain mikä löyty sieltä cd-soittimen sisältä ni sitten koodi pitäis toimia. :)

        lööööö













        mullle se meni wikipediaa ja siellä kerrottii mitä http tarklottaa


    • hintti

      vittu kun on helppo se crimson roon tekee sen paris minuutis :D

    • hennarebell

      Koodi on 1994 , kun se lapussa oleva sivu ei ole enää käytössä!

    • mestari4695
    • jhiphei

      pääsinpäs!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe