Ultraäänellä tai käsi-instrumenteilla.
Miten tuntuikin niin kivuliaalta.
Hammaskiven poiston tekee vain ammattilainen
Kyllä tämä ikä varmasti vaikuttaa
Ikenet vetäytyy ja mitä kaikkea tapahtuu.
Yksi hammas otetaan pois.
Sain ajan helmikuulle.
Suuhygienistillä käynti tänään
6
88
Vastaukset
Tilasin toissapäivänä netistä hammashoitokitin miehelle joululahjaksi. Siihen kuuluu ulltraäänirapsuttaja, peili jne. kunhan saamme sen voin kertoa miten se toimii kotikäytössä.
Jos se toimii hyvin ja ja hammaskivi etc. lähtevät kivuttomasti itse rapsuttaen niin säästöhän on tosi suuri.Minä en uskaltaisi rapsutella hammaskiveä pois, koska jokin pöpö saattaa livahtaa herkästi suuhun tai jopa verenkiertoon.
- Anonyymi00001UUSI
Suuhygienistikäyntini terveyskeskuksen hammaspolilla kesällä maksoi
muistaakseni 28 euroa. - Anonyymi00002UUSI
Eniten pöpöjä on ihmisellä suussa. Sairauksieni takia joudun ottamaan
kaksi antibioottia tuntia ennen suuhygienistin toimenpiteitä,
siltä varalta, että bakteereja menee verenkiertoon ja esim. sitä myötä
sydämeen.- Anonyymi00003UUSI
Hammaskiveä ei voi puhdistaa kotikonstein. Hammaskiven poisto on tehtävä säännöllisesti suuhygienistin tai hammaslääkärin vastaanotolla, eikä sitä saa yrittää ottaa itse pois.
- Anonyymi00004UUSI
Sama minulla! Tehokkaat antibiootit ennen toimenpiteitä, koskee myös hammaskiven poistoa ja puhdistuksia. Hammaslääkäri tekee toimenpiteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334159Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382355Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151406- 481169
- 781087
- 59953
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921