Ostin LUX merkkisen kotimyynti imurin, laitteella on ikää vuosikymmeniä. Laite on kuin uusi vaikka toki käytönkälkiä. Teho 1250W sekä automaattinen tehonsäätö. Meillä on 2 koiraa ja lapsiperhe eli siivousvälineeltä vaaditaan paljon. No nyt olen käyttänyt tätä imuria ja olen hyvin hyvin hämmentynyt siitä kuinka uskomaton laite tämä on. Varusteet: 7 suutinta joista mainittakoon mattotamppari, kangas (verho) harjain. Eläinten harja keskipakoisvoimalla keräten tupot helposti talteen otettavaksi palloksi. Toinen koirista on karkeakarvainen mäyräkoira jonka karva pitää nyppiä, ei tarvitse enää, tämä laite irroittaa irtokarvat helposti hellien kuitenkin koiran ihoa. Tässä on 2 suodatinta ja ilma on raikas imuroinnin jälkeen. Kaikki letkut kahvat kaikki on kestäviä ja laadukkaita. Käsittämätön siivouskärjestelmä (imuri) Voin suositella jos haluat raikkaamman puhtaamman kodin siten että siivous on kivaa. Itse ostin Tori.fi ja maksoin 120 € Nyt huomasin että joku myy 80€ mutta huonommin varustein. On siellä samasta laitteesta 250€ pyyntiäkin. Pusseja ja suodattimia saa helposti, eikä ole kallita, 1,27€/kpl pölypussi ja 4 paketissa aina mukana suodatin. Näitä en löytänyt että saisi enää uutena vai tietääkö kukaan?
Imuri LUX 1 ROYAL
12
630
Vastaukset
- Anonyymi00001
https://ld-direct.fi/tuote/lux-s115/
Tuolta saa uutena ja hinta 4000€ luokkaa, juu ei tullut 1 nolla liikaa vaan 4tuhatta euroa. Sillähän palkkaa jo siivojan moneksi vuodeksi. No mutta jos on rahulia taskut pullollaan niin siitä vaan sitten. - Anonyymi00002
Myynyt joskus noita ovelta ovelle. Laite on huippu verrattuna markettien imureihin mutta on sillä hintaakin eli on oltavakin huippu. Yksi asia on että kestävät vuosikymmeniä eli laatu on korkea. Aika painavia ovat, muistan kuinka hiki päässä noita tuli kannettua. Ei ollut häävi ammatti.
- Anonyymi00003
Luulisi tori.fi myynnissä olevat menevän kaupaksi jos noin hyvä?!
- Anonyymi00004
Omistan tämän imurin myös ja onhan se imurointi tulos ihan toinen kuin muilla, eikä tarvitse nyt mitään tamppari juttuja vaan ihan perus normi imurinsuulake ja puhdasta jälkeä tulee. Ehkä maailman paras imuri ja torissa on nyt hinta 60€
- Anonyymi00005
Me saatiin perinnöksi, meinattiin nakata roskiin mutta sitten testasin ja huomasin että jukolauta, nyt muuten on tehoa. Lahjoitin uuden imurin työpaikalle ja ehkä meillä on loppuelämän imuri.
- Anonyymi00006
Goulash is the best in the world, and I think it’s a very important part for there, definitely most important thing for us
- Anonyymi00007
LUX imuri on imureiden mersu, itsellä ollut jo 28 vuotta ja yhä kuin uusi. Siivoustulos kiitettävä aina vaan. Ihan parhautta. Onhan se kallis mutta laadusta kannattaa maksaa.
- Anonyymi00008
Ei kestä nesteen imurointia, moottori menee, uusi moottori maksaa 1159€ En siis suosittele kenellekään
- Anonyymi00009
Kuka käski imuroida nestettä. Mun imuri LUX 1 ROYAL D820 on yhä täydessä iskussa. Erittäin kestävä! Ostaisin uuden LUX merkkisen jos tästä aika jättäisi
- Anonyymi00010
Kuka myy käytetyn Voin maksaa 150€
- Anonyymi00013
Menin sitten ostamaan tämän imurin ja oikein hain sen satojen km päästä. Maksoi 175€ johon kuului pusseja matkaan ja kaikki lisävarusteet.
Plussat:
Paras siivousjälki
Ääni hillitympi kuin muissa
Monipuolisin tamppareineen
Kestävää laatua eli aika iso ero uusiin
Miinukset:
Melko painava
Letku painava ja jäykempi muihin verrattuna
Lattia ketteryys ei samaa luokkaa kuin uudemmissa
Summattuna:
Kun opit että tämä imuri vaatii siirtelyä joissain käännöksissä eikä tule perässä yhtä ketterästi kuin uudet niin et halua enää kyllä muuta imuria jos lopputulos on sinulle tärkeä. Mielestäni kyseessä ei ole imuri vaan monipuolinen siivousratkaisu. Olen 26 vuotias nainen ja jaksan kantaa sitä kyllä. Jos olet 100 vuotias niin ehkä kannattaa miettiä uusia kevyitä. - Anonyymi00014
Koira perheessä kun eletään niin päädyin ostamaan sitten tämän käytettynä ja maksoin 220€. Vähän kadutti alkuun kun kone tavaratilassa ja lompakko köyhtyi hurjasti. Nyt voin kertoa että olen saanut vaimolta kehuja ja pusuja ja totta, itsekin huomaan että onhan peli. Keskuspölynimuri nyt saa huilia ja nyt meillä on oikeasti siistiä ja aina hetken karvatonta, mattotamppari ja kangastamppari on ihan jotain unelmaa siihen kuinka meidän sisäilma on raikkaampi 😍 vanha ja kallis mut itseasiassa mitä väliä kun on paras mitä on ollut!!!’
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664