Ja saan sanottua kaiken mitä haluan Raimolle kertoa? Ja kuinka Raimo kuuntelisi minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mitä olen huomannut ja mitä se merkitsee?
Ja kaiken tuon niin, että saisin välitettyä sen kaiken informaation Raimolle niin, että voisi antaa vastauksen.
Kun olet sellainen harvinainen Raimo ja juuri oikea. Mutta kaikista eniten olen vakavasti kiintynyt ajatukseen meistä. Onko tämä sitten vaikeaa vai juuri oikeaa, niin se selviää ajallaan.
Miten löydän Raimo
Anonyymi-ap
4
273
Vastaukset 4
- Anonyymi00003
Kerro kuulusteluissa ajatuksesi ja tunteesi.
- Anonyymi00004
Myös kotietsintä tilanteessa poliisi kyllä kuuntelee.
- Anonyymi00006
Muista toivottaa hyvää joulua rikoskomisario Vihtilälle ja kerro kuulumiset Hämeen Sanomien uutiset https://www.hameensanomat.fi/paikalliset/8216250
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???412065Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7051394- 1051132
- 126986
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk87925- 66805
- 33684
Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku15642Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.76563- 78511