Joulua jossain Ambomaalla

Anonyymi-ap

Muistuupa mieleen vuosien takaa, tai onhan se mielessä muulloinkin,
Tätini ja hänen mies olivat jotain v- hihhuleita, itse olin 15 vuoden ikäinen, kun ne laitettiin johonkin "ambomaalle" en tiedä vieläkään missä se oli, joka tapauksessa minut lykättiin sinne mukaan, ja uskoa menivät levittämään, tosin huonolla menestyksellä.
Ihmiset oli siellä mustia ja täysin alkukantaisia, enkä tiedä mitä nämä lähettilään heille koittivat selittää, joka tapauksessa he retkahtivat ihan muihin hommiin, tarjolla oli jotain alko- pitoista juomaa mikä sisälsi kaiketi huumettakin, tarjolla oli myös mustian miehiä, joilla tädin mielestä riittävän pitkä, eikä aikaakaan, kun hänestä pöhnäpäissään tuli suurkuluttaja niille pitkille kulleille.
Touhu meni ihan täyspäiväiseksi ja avoimeksi, jota jouduin katselemaan ja kohta sain tarjouksen, että tule sinäkin ja olihan minulla jöpöttänyt kaiket päivät katsellessa,
Homma toimi niin, että ensin laitoin kullin liukkaaseen ja heti sen jälkeen peräaukkoon, kait mun vehkeeni oli liian pieni sinne varsinaiseen, mutta hyvältä tuntui, ukkonsa veteli jossain miesporukassa ryyppäämässä.
Siellä ei muuten ollut rikollisia, tai hankalia tyyppejä, sillä heidät poistettiin tietyllä menetelmällä, olivat he sitten miehiä, tai naisia, nuoriakin, siellä kasvoi bambuja ja kummalllisia pensaita, joissa oli pitkän piikit ja kun tällainen piikki sytytettiin päästä palamaan, niin se paloi kytemällä kuin tupakka, ainakin puolisen tuntia.
Kun joku rikollinen joutui tuomiolla, niin hänen sidottiin seisaaltaan paaluun, niin miehen penikseen työnnettiin tällainen piikki ja vastaavasti naisilla nännien päistä syvälle rintoihin ja sytytettiin palamaan.
Kun he olivat siinä aikansa kiemurrellet ja tuli sammut, niin heidät kiinnitettiin istuma asentoon bambun rungoista tehtyyn penkkiin ja penkki kannettiin henkilöineen paikkaan, jossa kasvoi nuoria bambun taimia, ja penkki asetettiin sopivan pituisen bambun päälle siten, että bambun kärki meni istujan peräaukkoon, tällainen verso kasvoi yhdessä yössä puoli metriä pituutta.
Jos tällainen uhri sattui olemaan nuori, kaunis nainen, nuoriso meni yön pimeydessä seuraamaan tilanteen edistymistä, niin pojat ainakin runkkasivat ja tekivät tyttöjen kanssa jotain juttuja. hoh.

3

3129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Oli kyllä taas niin sekavalta kuulostava kertomus, että kannattaisi ehkä käydä keskustelemassa jonkun ammattiauttajan luona omista ajatuksistaan.

• Anonyymi00004

No siellä sitten sinun kaverina buahaaaaaa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1232
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      335
      685
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      101
      625
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56