Muistuupa mieleen vuosien takaa, tai onhan se mielessä muulloinkin,
Tätini ja hänen mies olivat jotain v- hihhuleita, itse olin 15 vuoden ikäinen, kun ne laitettiin johonkin "ambomaalle" en tiedä vieläkään missä se oli, joka tapauksessa minut lykättiin sinne mukaan, ja uskoa menivät levittämään, tosin huonolla menestyksellä.
Ihmiset oli siellä mustia ja täysin alkukantaisia, enkä tiedä mitä nämä lähettilään heille koittivat selittää, joka tapauksessa he retkahtivat ihan muihin hommiin, tarjolla oli jotain alko- pitoista juomaa mikä sisälsi kaiketi huumettakin, tarjolla oli myös mustian miehiä, joilla tädin mielestä riittävän pitkä, eikä aikaakaan, kun hänestä pöhnäpäissään tuli suurkuluttaja niille pitkille kulleille.
Touhu meni ihan täyspäiväiseksi ja avoimeksi, jota jouduin katselemaan ja kohta sain tarjouksen, että tule sinäkin ja olihan minulla jöpöttänyt kaiket päivät katsellessa,
Homma toimi niin, että ensin laitoin kullin liukkaaseen ja heti sen jälkeen peräaukkoon, kait mun vehkeeni oli liian pieni sinne varsinaiseen, mutta hyvältä tuntui, ukkonsa veteli jossain miesporukassa ryyppäämässä.
Siellä ei muuten ollut rikollisia, tai hankalia tyyppejä, sillä heidät poistettiin tietyllä menetelmällä, olivat he sitten miehiä, tai naisia, nuoriakin, siellä kasvoi bambuja ja kummalllisia pensaita, joissa oli pitkän piikit ja kun tällainen piikki sytytettiin päästä palamaan, niin se paloi kytemällä kuin tupakka, ainakin puolisen tuntia.
Kun joku rikollinen joutui tuomiolla, niin hänen sidottiin seisaaltaan paaluun, niin miehen penikseen työnnettiin tällainen piikki ja vastaavasti naisilla nännien päistä syvälle rintoihin ja sytytettiin palamaan.
Kun he olivat siinä aikansa kiemurrellet ja tuli sammut, niin heidät kiinnitettiin istuma asentoon bambun rungoista tehtyyn penkkiin ja penkki kannettiin henkilöineen paikkaan, jossa kasvoi nuoria bambun taimia, ja penkki asetettiin sopivan pituisen bambun päälle siten, että bambun kärki meni istujan peräaukkoon, tällainen verso kasvoi yhdessä yössä puoli metriä pituutta.
Jos tällainen uhri sattui olemaan nuori, kaunis nainen, nuoriso meni yön pimeydessä seuraamaan tilanteen edistymistä, niin pojat ainakin runkkasivat ja tekivät tyttöjen kanssa jotain juttuja. hoh.
Joulua jossain Ambomaalla
Anonyymi-ap
2
1300
Vastaukset
- Anonyymi00002
Oli kyllä taas niin sekavalta kuulostava kertomus, että kannattaisi ehkä käydä keskustelemassa jonkun ammattiauttajan luona omista ajatuksistaan.
- Anonyymi00004
No siellä sitten sinun kaverina buahaaaaaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli349228"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn273716Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi712325Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1072140Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on181886Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait131520Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.261337- 711217
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen168926Millaisia odotuksia ensi vuodelle?
Itse odotan parempaa taloudellista tasapainoa ja sen aion myös saavuttaa, kun onhan se vain minusta kiinni.159863