Vithun semmoset joulut:)
Toivotus :)
14
186
Vastaukset
- Anonyymi00001
Menkööt minunkin puolesta :)
- Anonyymi00002
"Joulu on taas, Joulu on taas - astiat täynnä puuroo. Nyt sitä saa, nyt sitä saa - vatsansa täyteen puuroo. Sa tana, kun on hauskaa!"
- Anonyymi00003
Olen samaa mieltä, minullakaan ei ole mattoja
eikä motskari kuin sinulla.
Mukavaa Joulua silti! - Anonyymi00004
Kiitos. Sitä samaa aloittajalle. 🙂 🕯
- Anonyymi00005
Tääl istun yksinäni kaffekuppi nenän alla.
Ei ole nisua syödäksei, ei tähtitorttuja murustaaksei, ei niist tuu ko muruja sylliin.
En oi sannaakaan muille ihmisille puhunu, talitiaisten kans keskustelin kun niillä oli asiaa, häirihin niitten ruokarauhaa, lisäruokia viedessä.
Kivasti juttelivat ja katsoivat suoraan silmiin.
Yksikseni oon puhellu, kehuin riisipuuroni, ja muutki ruokani, omaa on laittamaani ja itteensä saa kehua ja kiittää.
Ikkunavalot palaa ja partsilla pieni kuusi kynttilät palaneet jo monta päivää.
Pukkia en oota. en saa paketteja, en kortteja, en puheluita, enkä niitä kaipaa.
Elo on mukavaa, ei oo passatavuu, eikä huonosta lahjasta kukkaan valita, kun eo oo ostanu.
Onko muita tosi yksin?
Radio on äänessä. turhan sössöttäjiä vaan nuo naiset Ylellä.
Aamulla miehet juonsi ja niitten kansa tuntee olevansa samalla levelillä.
Jouluja Kaikille.- Anonyymi00006
Mukavan tuntuista olosi on.
Minä kävin saunassa. Nyt on nahka puhdas, luuttusin karkealla ja sileällä sienellä. Jalkapohjia luututessa kutitti.
Kävin kynttilän viemässä toisaalle haudattujen alttarille. Sen rupeaman päälle maistui kalasoppa. Saunakahvit puolukkapullan kera juon kohta jahka hetken tasottelen ja huilaan.
Ihan itsekseni minäkin olen. Whatsapp-viestejä olen läheisiltä saanut ja vastannut niihin.
Säikyksi tullut olen. Säikähdin naakkaa, kun ropisutti kuivia puiden lehtiä tien vieressä. En muista mitä niin keskittyyneenä pohdin että pikkuista säikähdin.
Rupatellaan illan mittaan, jos siltä tuntuu.
Jouluista tai muuten vaan mukavaa oloa kaikille! - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mukavan tuntuista olosi on.
Minä kävin saunassa. Nyt on nahka puhdas, luuttusin karkealla ja sileällä sienellä. Jalkapohjia luututessa kutitti.
Kävin kynttilän viemässä toisaalle haudattujen alttarille. Sen rupeaman päälle maistui kalasoppa. Saunakahvit puolukkapullan kera juon kohta jahka hetken tasottelen ja huilaan.
Ihan itsekseni minäkin olen. Whatsapp-viestejä olen läheisiltä saanut ja vastannut niihin.
Säikyksi tullut olen. Säikähdin naakkaa, kun ropisutti kuivia puiden lehtiä tien vieressä. En muista mitä niin keskittyyneenä pohdin että pikkuista säikähdin.
Rupatellaan illan mittaan, jos siltä tuntuu.
Jouluista tai muuten vaan mukavaa oloa kaikille!Muista: naakkaa, kun ropisutti kuivia puiden lehtiä tien vieressä
Varislintujen aivot ovat suuremmat kuin apinoilla kokoon suhteutettuna eli älykkäämpiä, jos saat niistä kaverin et ole koskaan yksin. Valmistan niille proteiineja, syövät liikaa hiilareita nykymenossa - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Muista: naakkaa, kun ropisutti kuivia puiden lehtiä tien vieressä
Varislintujen aivot ovat suuremmat kuin apinoilla kokoon suhteutettuna eli älykkäämpiä, jos saat niistä kaverin et ole koskaan yksin. Valmistan niille proteiineja, syövät liikaa hiilareita nykymenossaTäytyypä ottaa evästä ensikerralla mukaan ystävälle.
Muistan kuulleeni tarinaa, että jos ravistelee mustaa vaatetta, niin naakka luulen sen olevan kutsun syömään. Voi lehahtaa parvi paikalle. - Anonyymi00009
Olen ihan yksin ja "onneksi" on maha kipeä niin ei ole ruuastkaan väliä,
sen verran on, että hengissä pysyn. Linnut on minun ainoat kaverit. - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
sen verran on, että hengissä pysyn. Linnut on minun ainoat kaverit.Yksin minäkin, mutta jotain jouluruokaa tuossa äsken söin: laatikoita, pienen kinkkusiivun, rosollia...
Joulurauhan päivällä kuuntelin. Joitain joululauluja.
Sukulaisen kanssa juttelin teamillä, sitten kävin taloyhtiön naisten joulusaunassa.
Nyt pötköttelen ja katselen telkkaria kynttilöiden valossa. - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
sen verran on, että hengissä pysyn. Linnut on minun ainoat kaverit.Linnut ovat kiitollisia seurattavia. Ovat eloisia. Minä en ikkunastani niitä näe. Autotie. Mutta ihan kulman takana on laaja metsäpuisto. Siellä näkee eri lintulajeja. Nyt ei tarkene istua vielä.
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Täytyypä ottaa evästä ensikerralla mukaan ystävälle.
Muistan kuulleeni tarinaa, että jos ravistelee mustaa vaatetta, niin naakka luulen sen olevan kutsun syömään. Voi lehahtaa parvi paikalle.Rauhallinen puhe varislinnulle
Se tajuaa että puhuja ei vaani, vaan on äänelevä tyhmä kuten ihminen ei pelättävä
- Anonyymi00013
Korppi naru tikki 5 laatikkoa herkku 3 kivilaatikkoa keinulaatiiko jossa työkalu jolla saa herkun
Ensin pohdintaa mistä aloittaa
Narun päästä tietty, veto, lyhyt tikku ei ulotu herkkuun
Mutta sillä saa 3 laatikosta kivet
Joilla voi neljännestä keikauttaa keinun
joista liukuu ala työkalu jolla saa ensimmäisestä laatikosta herkun
https://youtu.be/WYBATyILJD8?si=uWThJHxj5kwt8D55
Helppo nakki korpille- Anonyymi00014
Ihana! Voi kiitos, tämä oli lahja :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.2827347Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on413816PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23418Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a663117Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,1122804"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin312572IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-492468Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.522216- 681993
- 991871