Toivotus :)

JU1PP1

Vithun semmoset joulut:)

15

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Menkööt minunkin puolesta :)

    • Anonyymi00002

      "Joulu on taas, Joulu on taas - astiat täynnä puuroo. Nyt sitä saa, nyt sitä saa - vatsansa täyteen puuroo. Sa tana, kun on hauskaa!"

    • Anonyymi00003

      Olen samaa mieltä, minullakaan ei ole mattoja
      eikä motskari kuin sinulla.
      Mukavaa Joulua silti!

    • Anonyymi00004

      Kiitos. Sitä samaa aloittajalle. 🙂 🕯

    • Anonyymi00005

      Tääl istun yksinäni kaffekuppi nenän alla.
      Ei ole nisua syödäksei, ei tähtitorttuja murustaaksei, ei niist tuu ko muruja sylliin.

      En oi sannaakaan muille ihmisille puhunu, talitiaisten kans keskustelin kun niillä oli asiaa, häirihin niitten ruokarauhaa, lisäruokia viedessä.
      Kivasti juttelivat ja katsoivat suoraan silmiin.
      Yksikseni oon puhellu, kehuin riisipuuroni, ja muutki ruokani, omaa on laittamaani ja itteensä saa kehua ja kiittää.

      Ikkunavalot palaa ja partsilla pieni kuusi kynttilät palaneet jo monta päivää.
      Pukkia en oota. en saa paketteja, en kortteja, en puheluita, enkä niitä kaipaa.
      Elo on mukavaa, ei oo passatavuu, eikä huonosta lahjasta kukkaan valita, kun eo oo ostanu.

      Onko muita tosi yksin?
      Radio on äänessä. turhan sössöttäjiä vaan nuo naiset Ylellä.
      Aamulla miehet juonsi ja niitten kansa tuntee olevansa samalla levelillä.

      Jouluja Kaikille.

      • Anonyymi00006

        Mukavan tuntuista olosi on.
        Minä kävin saunassa. Nyt on nahka puhdas, luuttusin karkealla ja sileällä sienellä. Jalkapohjia luututessa kutitti.

        Kävin kynttilän viemässä toisaalle haudattujen alttarille. Sen rupeaman päälle maistui kalasoppa. Saunakahvit puolukkapullan kera juon kohta jahka hetken tasottelen ja huilaan.

        Ihan itsekseni minäkin olen. Whatsapp-viestejä olen läheisiltä saanut ja vastannut niihin.

        Säikyksi tullut olen. Säikähdin naakkaa, kun ropisutti kuivia puiden lehtiä tien vieressä. En muista mitä niin keskittyyneenä pohdin että pikkuista säikähdin.

        Rupatellaan illan mittaan, jos siltä tuntuu.

        Jouluista tai muuten vaan mukavaa oloa kaikille!


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Mukavan tuntuista olosi on.
        Minä kävin saunassa. Nyt on nahka puhdas, luuttusin karkealla ja sileällä sienellä. Jalkapohjia luututessa kutitti.

        Kävin kynttilän viemässä toisaalle haudattujen alttarille. Sen rupeaman päälle maistui kalasoppa. Saunakahvit puolukkapullan kera juon kohta jahka hetken tasottelen ja huilaan.

        Ihan itsekseni minäkin olen. Whatsapp-viestejä olen läheisiltä saanut ja vastannut niihin.

        Säikyksi tullut olen. Säikähdin naakkaa, kun ropisutti kuivia puiden lehtiä tien vieressä. En muista mitä niin keskittyyneenä pohdin että pikkuista säikähdin.

        Rupatellaan illan mittaan, jos siltä tuntuu.

        Jouluista tai muuten vaan mukavaa oloa kaikille!

        Muista: naakkaa, kun ropisutti kuivia puiden lehtiä tien vieressä

        Varislintujen aivot ovat suuremmat kuin apinoilla kokoon suhteutettuna eli älykkäämpiä, jos saat niistä kaverin et ole koskaan yksin. Valmistan niille proteiineja, syövät liikaa hiilareita nykymenossa


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Muista: naakkaa, kun ropisutti kuivia puiden lehtiä tien vieressä

        Varislintujen aivot ovat suuremmat kuin apinoilla kokoon suhteutettuna eli älykkäämpiä, jos saat niistä kaverin et ole koskaan yksin. Valmistan niille proteiineja, syövät liikaa hiilareita nykymenossa

        Täytyypä ottaa evästä ensikerralla mukaan ystävälle.
        Muistan kuulleeni tarinaa, että jos ravistelee mustaa vaatetta, niin naakka luulen sen olevan kutsun syömään. Voi lehahtaa parvi paikalle.


      • Anonyymi00009

        Olen ihan yksin ja "onneksi" on maha kipeä niin ei ole ruuastkaan väliä,
        sen verran on, että hengissä pysyn. Linnut on minun ainoat kaverit.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Olen ihan yksin ja "onneksi" on maha kipeä niin ei ole ruuastkaan väliä,
        sen verran on, että hengissä pysyn. Linnut on minun ainoat kaverit.

        Yksin minäkin, mutta jotain jouluruokaa tuossa äsken söin: laatikoita, pienen kinkkusiivun, rosollia...

        Joulurauhan päivällä kuuntelin. Joitain joululauluja.

        Sukulaisen kanssa juttelin teamillä, sitten kävin taloyhtiön naisten joulusaunassa.

        Nyt pötköttelen ja katselen telkkaria kynttilöiden valossa.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Olen ihan yksin ja "onneksi" on maha kipeä niin ei ole ruuastkaan väliä,
        sen verran on, että hengissä pysyn. Linnut on minun ainoat kaverit.

        Linnut ovat kiitollisia seurattavia. Ovat eloisia. Minä en ikkunastani niitä näe. Autotie. Mutta ihan kulman takana on laaja metsäpuisto. Siellä näkee eri lintulajeja. Nyt ei tarkene istua vielä.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Täytyypä ottaa evästä ensikerralla mukaan ystävälle.
        Muistan kuulleeni tarinaa, että jos ravistelee mustaa vaatetta, niin naakka luulen sen olevan kutsun syömään. Voi lehahtaa parvi paikalle.

        Rauhallinen puhe varislinnulle


        Se tajuaa että puhuja ei vaani, vaan on äänelevä tyhmä kuten ihminen ei pelättävä


    • Anonyymi00013

      Korppi naru tikki 5 laatikkoa herkku 3 kivilaatikkoa keinulaatiiko jossa työkalu jolla saa herkun

      Ensin pohdintaa mistä aloittaa
      Narun päästä tietty, veto, lyhyt tikku ei ulotu herkkuun

      Mutta sillä saa 3 laatikosta kivet
      Joilla voi neljännestä keikauttaa keinun
      joista liukuu ala työkalu jolla saa ensimmäisestä laatikosta herkun

      https://youtu.be/WYBATyILJD8?si=uWThJHxj5kwt8D55

      Helppo nakki korpille

      • Anonyymi00014

        Ihana! Voi kiitos, tämä oli lahja :)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1409
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1008
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      35
      673
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      147
      672
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      607
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      508
    Aihe