Noh, muutama maksalaatikko, purkki maitoa ja lemmikeille ruokaa.
Hyvissä ajoin päivällä nukkumaan, niin ei tarvitse katsella sitä jouluhössötystä tv;stä.
Se on köyhän arki, ei eroa arkipäivistä mitenkään.
Lapsuuskotiin ei kannata mennä, isä siinä kunnossa että ei puhu mitään eikä kyllä veljetkään. Hyvää Joulua hallitus ja kansanedustajat. Mällätkää kansan rahoilla.
Ai niin ei tietenkään yhtään lahjaa kenellekään varaa ostaa.
Joulu yksin
29
469
Vastaukset
- Anonyymi00002
Jos on köyhä, niin miten on varaa pitää lemmikkejä?
- Anonyymi00003
Lemmikki on terapiaa yksin elävälle monelle suuri apu kun muuta ei ole....
YMMÄRRÄTKÖ!? - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Lemmikki on terapiaa yksin elävälle monelle suuri apu kun muuta ei ole....
YMMÄRRÄTKÖ!?Onko terapiaa kun monilla on monta koiraa ja kissaa,hevosia aaseja ym?
- Anonyymi00017
Anonyymi00004 kirjoitti:
Onko terapiaa kun monilla on monta koiraa ja kissaa,hevosia aaseja ym?
Pure sinä aasi munkkia
- Anonyymi00026
Juu ja sossu maksaa myös sen lemmikin kulut, kyllä on maailma mennyt malliinsa 🤣
- Anonyymi00006
Joulu yksin ja köyhä?
Ja kaikki tietysti yhteiskunnan syytä?- Anonyymi00009
Jokainen tallaa tyylillään itse en joulusta perusta älytöntä hössötystä ja rahastusta sitä se ylipäänsä on...
Sitten kun rauhotutaan niin stressi purkaantuu otetaan vähän hörppyä ja kohta on piipaa auto pihassa ja häkki heilahtaa 🤣😅 - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jokainen tallaa tyylillään itse en joulusta perusta älytöntä hössötystä ja rahastusta sitä se ylipäänsä on...
Sitten kun rauhotutaan niin stressi purkaantuu otetaan vähän hörppyä ja kohta on piipaa auto pihassa ja häkki heilahtaa 🤣😅Lapset sosiaalihuoltoon vanhemmat häkkiin.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Lapset sosiaalihuoltoon vanhemmat häkkiin.
Varsinkin sinä juoppo
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Varsinkin sinä juoppo
Kiitos en vain käytä viinoja
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kiitos en vain käytä viinoja
Jämsässä riittää holisteja
- Anonyymi00021
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sitten kun rauhotutaan niin stressi purkaantuu otetaan vähän hörppyä ja kohta on piipaa auto pihassa ja häkki heilahtaa 🤣😅Yksinäisen jouluaatto.
Seuraan netistä joulun viettoa. Vähän harmittaa , kun Hurstin juhlissa käännytettiin ihmisiä ovelta. Ruoka loppui. En kyllä kehtaisi mennä syömään köyhien ruokia.
Minä tässä paistelen joululaatikoita , ja samalla maistelen. Possua , väkevää sinappia ja laatikoita. Kohta teen rosolia. Alkoholitonta olutta.
En syö joulunakaan yli äyräiden. Miksi pitäisi?Sitten harmittaisi, kun on ähky. - Anonyymi00028
Anonyymi00021 kirjoitti:
Yksinäisen jouluaatto.
Seuraan netistä joulun viettoa. Vähän harmittaa , kun Hurstin juhlissa käännytettiin ihmisiä ovelta. Ruoka loppui. En kyllä kehtaisi mennä syömään köyhien ruokia.
Minä tässä paistelen joululaatikoita , ja samalla maistelen. Possua , väkevää sinappia ja laatikoita. Kohta teen rosolia. Alkoholitonta olutta.
En syö joulunakaan yli äyräiden. Miksi pitäisi?Sitten harmittaisi, kun on ähky.Vaan pure munkkia
- Anonyymi00012
yksikössä ja monikossa hyvää joulun aikaa ;
https://youtu.be/6KVAtlYtSgI?si=FGuHtxs1Y0rPyjob- Anonyymi00019
Linkitystä kääkk
- Anonyymi00014
Eräs joulu!
Kahden huoneen rengin torpassa 6-henkilöä. Joululahjana lapsille (5kpl) 100g paketti hangon keksejä ja onnellisia oltiin.
Siitä vaan noustiin, kansa/ammattikoulun jälkeen heti töihin ja 44-vuoden töissäolon jälkeen ansaitulle eläkkeelle.
Nyt en ole rikas, enkä köyhä, enkä pahemmin kipeäkään, mutta kyllä se ihmisen kohtalo on aika pitkälle omassa itessään, eikä yhteiskunnan hallussa...- Anonyymi00015
On ollut ankeeta, selvisitte kuiteskin.
- Anonyymi00016
Yksin ja ilman jouluruokia täälläkin.
- Anonyymi00020
Ai ai voi voi kättä jalkaa
- Anonyymi00022
Yksin on hyvä elää koska silloin tietää mihin on mahdollisuudet koska itse ne järjestää tai on järkkäämättä .
- Anonyymi00024
Ja saa purra munkkia niin ku haluaa
- Anonyymi00025
Miltei parasta on katsella filmiä, kun Joulupukki on kadonnut.
- Anonyymi00029
Jännää kääkk
- Anonyymi00027
Kaikkeen tottuu se on kumma juttu.
Aikoinani lapsena nuorena ajattelin, että toivottavasti ei ikinä tarvitse joulua viettää joulua yksin, se olis varmaan aivan hirveää.
Nyt kun on pari yksinäistä joulua takana siihen on jo tottunut, tai ei kai siihen totu, mutta kun ei muutakaan voi, kai se on sitä iän mukanaan tuomaa viisautta, että osaa ottaa asiat niin kuin ne on.- Anonyymi00030
Ei muuta ku jämpsän porttiin puremaan munkkia siellä on pöydän ympärillä joukko mässäämässä munkilla
- Anonyymi00031
mulla ei oo ku vaihdelaatikko ja santtulaatikko.
- Anonyymi00032
on se jos joulu on muutama maksalaatikko ja purkki maitoa, pitää hattua nostaa että pääkoppa pysyy kasassa
- Anonyymi00033
Saiskohan jostain vuokrattua seuraa jouluksi?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli439398"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn503992Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.412970Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1282622Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1022529Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on271987Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait161665Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.331477- 711297
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen1791194