Hyvää joulua kaikille mukaville Kokkola-palstailijoille!
Hyvää joulua!
40
432
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hyvää Jeesuksen syntymäpäivää!
Hyvää joulua Kittie!! 🎄🎄🎁
- Anonyymi00002
mitähän ressu puuhaa tänään?
- Anonyymi00004
Rajaisin kokkolalaisiin toivotuksen.
- Anonyymi00003
Kiitos,kiitos
- Anonyymi00010
ChihuahuaMama1981 kirjoitti:
Toivottavasti kaikilla mukava päivä!
Voisit näin joulun kunniaksi mennä Ressulle kylään ja pyytää anteeksi, ehkä Ressu tarjoaisi sovinnoksi ”pientä purtavaa”.
Noh? Saitteko mieluisia lahjoja? Itse sain tyynyn, sukkia, yöpaidan ja taidetarvikkeita..
- Anonyymi00011
Suksi kuuseen
Mä en koskaan halua lahjoja. Mulla on kaikkea mitä tarvin, niin ei ole tarvetta millekkään.
Pitäisi päinvastoin vähän karsia kaikkea, ja sitä teenkin usein :)
Mulle joulu on kaikkea muuta kuin lahjoja...tinttu-liina kirjoitti:
Mä en koskaan halua lahjoja. Mulla on kaikkea mitä tarvin, niin ei ole tarvetta millekkään.
Pitäisi päinvastoin vähän karsia kaikkea, ja sitä teenkin usein :)
Mulle joulu on kaikkea muuta kuin lahjoja...Hyvä! Meillä on perheen kesken aina annettu lahjoja jouluna ja syntymäpäivänä.
- Anonyymi00012
Chihuahuoille jalostettava pieni koko aiheuttaa terveysongelmia.
- Anonyymi00025
Luuletko että luovun koirastani sinun kommenttisi takia?
Luopuminen tulee nopeasti aivan itsestään, kun on sairas syntyessään jo
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Luopuminen tulee nopeasti aivan itsestään, kun on sairas syntyessään jo
Katso peiliin, niin näet sairaan ihmisen. Ja chihuni mielellään näykkäisee nenääsi.
- Anonyymi00032
Anonyymi00026 kirjoitti:
Katso peiliin, niin näet sairaan ihmisen. Ja chihuni mielellään näykkäisee nenääsi.
Sitähän ne tekeekin kun ovat aggressiivisia niinkuin autistiset.
Anonyymi00032 kirjoitti:
Sitähän ne tekeekin kun ovat aggressiivisia niinkuin autistiset.
Sinua kohtaan ihan oikein!
- Anonyymi00013
Tosirealisti määrää täällä, tuliko tämä selväksi?? Tulihan se!!
- Anonyymi00014
Kävitkö hänen ovellaan jouluaattona ja annoit pusun ja kumarsit ?
Anteeksi mutta asia on siten että Tosirealisti todellakin määrää, se nyt on vain niin
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Anteeksi mutta asia on siten että Tosirealisti todellakin määrää, se nyt on vain niin
Se haittaperholainen ei tänne kuulu.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Se haittaperholainen ei tänne kuulu.
Ymmärrän että hän on suututtanut osaa palstalaisista mutta myönnetään tosiasiat, Tosirealisti määrää
Kävitkö hänen ovellaan jouluaattona ja annoit pusun ja kumarsit ?
Tuli kyllä aikamoisia mielikuvia tuosta kumartelusta 😬
tinttu-liina kirjoitti:
Tuli kyllä aikamoisia mielikuvia tuosta kumartelusta 😬
Ha haa! 😆
- Anonyymi00017
Naiset siellä unelmoi tuhmia fansioita tosimiehestä, univormu tuo turvaa. Ressu on tanssittanut missejäkin.
- Anonyymi00018
Haittaperholainen koko otus.
- Anonyymi00019
Muistuttaisin palstalaisia että Tosirealisti määrää, tuliko tämä selväksi? Tulihan se
- Anonyymi00020
Haittaperholainen koko otus.
- Anonyymi00021
Tosirealisti määrää, se on vain niin
- Anonyymi00022
Sain joululahjaksi Kokkolan tunnetuimman runoilijan runoja, ihanaa!
- Anonyymi00027
Aika yksinkertaisia runoja, kuka tahansa voi tuollaisia kirjoittaa..
- Anonyymi00023
Joo no niin..joulu jo taisi mennä mutta uusivuosi tulee ja uudet jutut.Asiaa sivutakaeni miten se Kokkolan poliisin ruokailu tulevana vuonna menee? Minäkin kuitenki siitä osani maksan joten poliisin ruoan hintaa saisi olla päivää kohden noin 4e ja kalorimäärä 300Kcal
- Anonyymi00028
Käy kysymässä poliiseilta?
- Anonyymi00029
Meille Kokkolan tuhkamunaiset kaupparatsut ry:ssä toivottavat hyvää joulua vain rumimmat naiset. Mistä se mahtaa johtua?
- Anonyymi00030
Ilmakehä on yhteinen.
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ilmakehä on yhteinen.
Mene sitten hautaan siitä haisemasta
ja rumentamasta maisemasta!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1046684KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3706264Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603123Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112604Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072256- 1251814
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191673Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341395Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811350- 731237