Mikä väri paras koirien takeille? Mistä he itse tykkäisi ja mikä erottuisi liikenteessä?
Koiran vaate ulkoiluun
8
331
Vastaukset
- Anonyymi00001
sama väri kuin turvaliiveissä, ja isot heijastinnauhat, myös taluttajalle.
- Anonyymi00002
Joo värin saat valita mutta heijastinnauhat tai tereet on pop, ja hihnassa voi myös olla vähän hejijastinta. kyllä mulla on joku lamppukin tossa koirassa, mutta ei mikään räikeä valonauha vaan sellainen valkoinen kiinteä valo vaan.
- Anonyymi00003
Sadetakki on mulla keltainen, heijastimin, talvivaatteessa on heijastin ja myös ledit.
- Anonyymi00004
Ketkä "he"? Heiluttaako häntä koiraa?
- Anonyymi00005
Tärkein asia on aktivoida koiran turkin ilmavuus. Keski - ja pitkäkarvaiselle ei kannata pukea välttämättä mitään. Turkin eristävyys saattaa kärsiä. Toki omistajalle tuo lisää töitä. Sama asia kuin, että ei rullakäärössä oleva vuorivilla eristä m itään. Vasta, kun käärö avataan ja asennetaan. Vain ilma eristää ei kivi.
- Anonyymi00006
Laitan heijastimen joko taluttimeen tai pantaan.
- Anonyymi00007
Oranssi on hyvä
Erottuu liikenteessä, ja metsässä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä1063001Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri1542116IPCC romahtaa
Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl632082Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al421782- 1471454
Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha624996- 100896
- 50754
- 78744
- 56719