Samaa paskaa myydään tupla hinnoilla
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Ihan tiedoksi Tokulla on Kiinassa omia tehtaita. Ne ei myy Temussa. Temussa on halpatehtaita, joissa monia tuotekopioita. Myös Marimekkoa kopioitu Temussa oleville halpistehtaille. Kukaan ei valvo niiden tuoteturvallisuutta tai esim. kemikaalipitoisuuksia.
- Anonyymi00002
Paskaako oot ostanu? Ei tuolta Temusta tarvi paskaa ostaa, vaan ihan hyvää käyttötavaraa saa halvalla.
Esimerkiksi viimeksi tilasin hiomapapereita hiomakoneeseen 30kpl. 10 eurolla. Puuilossa olisin saanut kympillä 6 kappaletta.- Anonyymi00003
Tokmannista olisit saanut Klubitarjouksena 5kpl 10 eurolla.
"Maksa kolme - saat kaksi", ilman Klubijäsenyyttä. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tokmannista olisit saanut Klubitarjouksena 5kpl 10 eurolla.
"Maksa kolme - saat kaksi", ilman Klubijäsenyyttä.Samaan pakettiin hiomapapereiden kanssa tuli myös moottorisahan ketjuja 4 kpl. 10 euroa.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Samaan pakettiin hiomapapereiden kanssa tuli myös moottorisahan ketjuja 4 kpl. 10 euroa.
Kajaani on Kajjaani.
Paappa esim. googletukseen : LR41 nappiparisto
(Kyseistä pientä nappiparistoa tarvitsee moniin muutaman euron hilavitkuttimiin 3-4kpl.) - Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Samaan pakettiin hiomapapereiden kanssa tuli myös moottorisahan ketjuja 4 kpl. 10 euroa.
Ehkä niillä saa sahattua lunta mutta puuhun ne ei uppoa.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ehkä niillä saa sahattua lunta mutta puuhun ne ei uppoa.
Ihan uppoaa siinä missä uppoaa Puuilon Yli puolet kalliimpi Kiinalainen Norrköpin ketju.
- Anonyymi00006
Eihän sitä ole pakko ostaa mitään mistään halpakaupasta.Voi mennä sinne kalliiseen ja mielestään parempaan kauppaan ja iteä sitten kun on kallista.Ostot on aina valinta kysymys.
- Anonyymi00010
Ainakaan vaatteita ei tokmannilta kannata mennä ostamaan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546