Etukäteen tuli runsaasti itsekehuja ja unettavan yksityiskohtaisia selostuksia
ja luetteloita mitä omasta mielestään parhaat kokit tekivät.
Missä jälkikehut ?
Mikä oli paras valmistamasi jouluruoka ? Jälkikehut puuttuvat !
95
673
Vastaukset
- Anonyymi00001
Täällähän on ammattimainen kuppilan pitäjä. Varmaan se pakastettu voileipäkakku voittaa, kun ihan ulkomaalaisille tarjotaan.
- Anonyymi00002
Punajuurilaatikko jäi mieleen. En kyllä ymmärtänyt ohjetta. Pakasteesta sulattaminen ei ainakaan lisää hyvää makua.
Tai no, en ole ikinä syönyt, enkä syö
- Anonyymi00003
Joillekin tavallisten jouluruokien tekeminen muuttuu erikoislahjakkuudeksi,
kun JUURI HE tekevät niitä. Eihän kukaan muu osaa käsitellä porkkanoitakaan
NIIN UPEASTI. Siitä on pakko kertoa palstoille. Ilman sitäkään tietoa emme olisi voineet elää. Sehän on ihan uutta muille 80 vuotta täyttäneille. Odotan malttamattomana saada lukea superosaajien ylistäviä kommentteja
valmistamistaan ruuista.- Anonyymi00005
Haluaisin rehellisen kommentin henkilöiltä, jotka syövät näitä pakasteesta sulatettuja ruokia.
Niitähän on tehty viikkokaupalla, kaikille tuttuja laatikoita. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Haluaisin rehellisen kommentin henkilöiltä, jotka syövät näitä pakasteesta sulatettuja ruokia.
Niitähän on tehty viikkokaupalla, kaikille tuttuja laatikoita.Oletko kokematon pakastimen käyttäjä?
- Anonyymi00009
Kyllä toiset on paljon taitavampia kuin toiset. Minä opin sen jo kansakoulun ensimmäisillä luokilla. Sen takia opettelin tekemään perusruokia hyvin nopeasti ja siinä samassa tiskasin kaikki astiat ja katoin pöydän. Siinä on kolinaa ja vilskettä, pidän keittiön ovea aina kiinni ja ikkunaa auki.
Kateellinen ei kannata olla, ettei ala piikittelemään toisia ihmisiä. - Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Oletko kokematon pakastimen käyttäjä?
Pakasteessani on mansikoita, puolukoita, karpaloita.
En tee mitään ruokaa pakastimeen.
Kun tulee pakkaset, laitan marjat kylmälaukkuun ja vien parvekkeelle
Pakastimesta sähkö pois. - Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kyllä toiset on paljon taitavampia kuin toiset. Minä opin sen jo kansakoulun ensimmäisillä luokilla. Sen takia opettelin tekemään perusruokia hyvin nopeasti ja siinä samassa tiskasin kaikki astiat ja katoin pöydän. Siinä on kolinaa ja vilskettä, pidän keittiön ovea aina kiinni ja ikkunaa auki.
Kateellinen ei kannata olla, ettei ala piikittelemään toisia ihmisiä.Perusruoista täällä juuri kirjoitetaan.
Kun makarooni- ja lanttulaatikoiden tekemisestä on tehty iso numero.
Kaikkihan niitä ovat tehneet, tähän ikään mennessä, mutta eivät tänne kirjoittele.
Mistä ihmeestä oltaisiin kateellisia? - Anonyymi00017
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kyllä toiset on paljon taitavampia kuin toiset. Minä opin sen jo kansakoulun ensimmäisillä luokilla. Sen takia opettelin tekemään perusruokia hyvin nopeasti ja siinä samassa tiskasin kaikki astiat ja katoin pöydän. Siinä on kolinaa ja vilskettä, pidän keittiön ovea aina kiinni ja ikkunaa auki.
Kateellinen ei kannata olla, ettei ala piikittelemään toisia ihmisiä.Jokainenhan saman oppi.
- Anonyymi00019
Anonyymi00005 kirjoitti:
Haluaisin rehellisen kommentin henkilöiltä, jotka syövät näitä pakasteesta sulatettuja ruokia.
Niitähän on tehty viikkokaupalla, kaikille tuttuja laatikoita.Näitä laatikoita on tehty kymmeniä vuosia, mutta vain tiettyjen henkilöitten tekeminä
ne ovat jotain oikein erikoista. - Anonyymi00036
Anonyymi00010 kirjoitti:
Pakasteessani on mansikoita, puolukoita, karpaloita.
En tee mitään ruokaa pakastimeen.
Kun tulee pakkaset, laitan marjat kylmälaukkuun ja vien parvekkeelle
Pakastimesta sähkö pois.Suojaat siis pakastetut marjat pakkaselta. Vai mitä hemmettiä?
- Anonyymi00051
Anonyymi00036 kirjoitti:
Suojaat siis pakastetut marjat pakkaselta. Vai mitä hemmettiä?
Marjoja on senverran pakkasessa, että en halua että ne sulaa.
Avoparkkeella, ei parvekelaseja, on pakkaspäivinä tosi kylmä.
Sinne laitan kylmälaukut ja niihin marjat.
Pakastimesta otan sähkön pois.
Samalla tulee pakastin pyyhittyä ja säästyyhän siinä sähköäkin.
Kaupat ovat sitä varten, jotka pakastavat. - Anonyymi00068
Anonyymi00051 kirjoitti:
Marjoja on senverran pakkasessa, että en halua että ne sulaa.
Avoparkkeella, ei parvekelaseja, on pakkaspäivinä tosi kylmä.
Sinne laitan kylmälaukut ja niihin marjat.
Pakastimesta otan sähkön pois.
Samalla tulee pakastin pyyhittyä ja säästyyhän siinä sähköäkin.
Kaupat ovat sitä varten, jotka pakastavat.Jos parvekkeella on "tosi kylmä", niiin miksi ne marjat tarvitsevat "kylmälaukut", jos niiden pitää pysyä jäässä. Laukkuhan suojaa ne kylmältä. Idea?
- Anonyymi00078
Anonyymi00068 kirjoitti:
Jos parvekkeella on "tosi kylmä", niiin miksi ne marjat tarvitsevat "kylmälaukut", jos niiden pitää pysyä jäässä. Laukkuhan suojaa ne kylmältä. Idea?
No, voinhan ne tietty laittaa muovipusseihin.
Kun ei ole parvekelaseja, linnut saattavat tulla parvekkeelle.
Siksi jokin suoja.
- Anonyymi00004
Ehdottomasti karjalanpiirakat.Omasta ja vieraiden mielestä.
- Anonyymi00012
Karjalanpiirakat ovatkin harvinaista herkkua.
Mitä nyt täysin arkeen kuuluvia.
Sekahedelmäkiisseli ja päälle kermavaahtoa on jälkkäri.
- Anonyymi00007
Mulle hyvää on perunakeitto, perunasoppa siitä kaataa liemen pois ja syö paahtoleivän kanssa. Juomana vesi. tämä ollut pääruoka jo lähes vuosikymmenen, ihmeesti siihen tottui eikä ole kyllästynyt.
- Anonyymi00014
Mitä siihen perunakeittoon tulee muuta kuin peruna?
- Anonyymi00018
Miksi kaadat liemen pois ? Liemeen liukenee vitamiinejakin. Se kannattaa syödä.
Onko perunakeitto enää keitto jos liemen kaataa pois ?
Peruna on kyllä hyvää, siihen ei kyllästy koskaan. - Anonyymi00037
Mitä hlvt:ä! Liemihän on keiton juju, keiton salaisuus piilee liemessä. Ethän sinä syö keittoa, jos kaadat liemen pois. Se on pataruoka, muhennos, tms. Ei junalauta.
- Anonyymi00057
Anonyymi00037 kirjoitti:
Mitä hlvt:ä! Liemihän on keiton juju, keiton salaisuus piilee liemessä. Ethän sinä syö keittoa, jos kaadat liemen pois. Se on pataruoka, muhennos, tms. Ei junalauta.
Onko siinä edes perunat kuorittuja.
Ihme sapuskaa. - Anonyymi00066
Anonyymi00057 kirjoitti:
Onko siinä edes perunat kuorittuja.
Ihme sapuskaa.Jotkut syövät perunansa kuorineen, eikä se ole paha asia. Vitamiinit yms. ravinne on kuorta liki, ei kantsisi kuoria pois.
- Anonyymi00079
Anonyymi00066 kirjoitti:
Jotkut syövät perunansa kuorineen, eikä se ole paha asia. Vitamiinit yms. ravinne on kuorta liki, ei kantsisi kuoria pois.
Kuorineen tehtyä perunamuussia on mukava syödä. Tai perunalaatikkoa.
Just joo, ei ihan iske - Anonyymi00103
Anonyymi00079 kirjoitti:
Kuorineen tehtyä perunamuussia on mukava syödä. Tai perunalaatikkoa.
Just joo, ei ihan iskeEdellisissä ei ollut kyse muusista. Pottulootaa ei varmaankaan kuoret haittaisi.
- Anonyymi00008
Kalakeittoa olen syönyt. Valmistin aatonaattona. Vielä on pieni satsi. Olen joskus tehnyt parempaakin. Vieraita ei käynyt, yksin söin.
- Anonyymi00011
Riisipuuro ja sekah. soppa, kun muuta en ole vielä syönyt.
- Anonyymi00016
Kyllä se on kaalilaatikko. Hilla sitä tekee arkena mutta korppis teki pakasteeseen jouluvieraita varten, lihalla ja ilman. Minäpä panin paremmaksi ja laitoin siihen silliä. Ihanasti se sillin maku vaan voimistui pakkasessa ja syötiin joulun kunniaksi mansikkahytelön kanssa. Idean sain kun korppis kertoi että hänen hyytelö putosi lattialle. Kyllä sekin vielä lisuksi kelpaa.
- Anonyymi00020
Wau mikä gastronominen ilotulitus :D Kaalilaatikkoa sillillä mansikkahyytelön kera.
Tuohon ei pysty korppiskaan. - Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Wau mikä gastronominen ilotulitus :D Kaalilaatikkoa sillillä mansikkahyytelön kera.
Tuohon ei pysty korppiskaan.On kyllä makujen sinfoniaa tässä kaaliloorassa. Vielä tonnikalaa voisi lisätä
Lisävinkkejä:
Rosollista tulee hyvä lämmin lisuke kun pistää uunivuokaan, lisää munamaitoa ja juustoraastetta.
Tänään syötiin kookosmaidossa haudutettua joulukanaa, lisuina vege-kaalilaatikkoa, ja rosollilaatikkoa, jälkiruoaksi kahvia ja piparkakkuja.
Oli hyvää.
- Anonyymi00021
No minäpä jälkikehun vaikka en ole etukäteen kehunut mitään. Todennäköisesti tämäkin sörsselini saa aikaan pahoinvointia useassa monessa.
Kerron silti. Perunalooralle mietiskelin jotain kastiketta, ja niinpä ruskistin voissa vehnäjauhoja. Kaadoin ne kattilaan, lisäsin vettä, ja vispausta, ettei jää kokkareita. Kiehumaan.
Mausteeksi maustepippuria ja sipulijauhetta, ripsaus cayanne-pippuria. Sekaan tummaa soijarouhetta kiehumaan kourallinen. 10 minuutin kiehuttamisen jälkeen lorautin kattilaan soijakastiketta, ja heitin vielä sörsselin sekaan paketillisen Boltseja. =>Näitä lihapullan kasviskorvikkeita jotka voittivat muutama vuosi sitten jonkin ruokakehittämiskilpailun. Kiehautus, suolaus, koemaisto, lisää suolaa.
Hyvää tuli. Perunaloora sai hyvän soosin. Huomenna keitän spagettia ja syön tuon lopun kastikkeen Spaghetti a la Sörsseli. Teen toistekin. - Anonyymi00022
Luuleeko ihmiset, että toisten reseptit kiinnostaa muita ihan jumalattomasti,
kun aina kun on mahdollisuus tunkea oma resepti johonkin se tungetaan.- Anonyymi00029
Turha rasittaa itseään muiden kirjoituksilla ja resepteillä, jättää vain lukematta! Joku kuitenkin saattaa saada jotain vinkkiä itselleen noista ohjeista.
Ei tämä loppuelämä niin vakavasti kannata ottaa keskustelupalstan takia, muitakin murheita riittää.
- Anonyymi00024
Mitäs sanotte minun gourmet-joulustani ? Mahani oli kaksi päivää niin kipeä,
että sain syödyksi vain vähän mikro-pikakaurapuuroa.
En kehunut sitä etukäteen enkä kehu nytkään. Epäilen nimittäin, että
joku muukin osaa ja on tehnyt joskus kaurapuuroa, jopa mikrossa.- Anonyymi00025
En ole kuullutkaan, että kaurapuuroa voi tehdä muutenkin, kuin mikrossa!
- Anonyymi00039
Anonyymi00025 kirjoitti:
En ole kuullutkaan, että kaurapuuroa voi tehdä muutenkin, kuin mikrossa!
Mikroaaltouuni ei ole mikään puurontekopaikka millekään puurolle. Paras puuro tulee hauduttamalla, eikä mikrossa pysty hauduttamaan.
- Anonyymi00052
Anonyymi00039 kirjoitti:
Mikroaaltouuni ei ole mikään puurontekopaikka millekään puurolle. Paras puuro tulee hauduttamalla, eikä mikrossa pysty hauduttamaan.
Keittiö oli täysin remontissa. Käytössä vain olohuone ja siellä mikro.
- Anonyymi00026
Näitä ilkeyksiä lukiessa vaikuttaa siltä, ettei joulun rauha ja hyvä tahto ole näihin 80+ kirjoittajiin mitenkään kolahtanut sydämeen!!!
- Anonyymi00027
Antaa heidän revitellä.
Ovat pois kadulta pahanteosta. - Anonyymi00033
Huumoriahan tuo on. Älä ole tosikko!
- Anonyymi00040
Mitä "ilkeyksiä" ? Luetko jotain aivan muuta kuin tätä ko. ketjua.
Karjalanpaisti jonka tein etukäteen pakkaseen. Eilen sulamaan jääkaappiin ja tänään kuumennuksen jälkeen tarjolle. Eiku potut kylykeen ja joululta jäljellä olevat salaatit.
On minun suun mukaista tälle päivälle.- Anonyymi00028
Minulta ei edes karjalanpaisti onnistunut,
lihat jäivät sitkeiksi kahden ja puolen tunnin hauduttamisen jälkeen.
Muuten mitä vanhemmaksi tulen sitä vaikeampaa on keksiä mitä ruokaa laittaisi ihan tavalliseksi arkipäiväksi. Anonyymi00028 kirjoitti:
Minulta ei edes karjalanpaisti onnistunut,
lihat jäivät sitkeiksi kahden ja puolen tunnin hauduttamisen jälkeen.
Muuten mitä vanhemmaksi tulen sitä vaikeampaa on keksiä mitä ruokaa laittaisi ihan tavalliseksi arkipäiväksi.Kolmisen tuntia hauduta kiloa karjalanpaisti lihoja. Riippunee lopputulos varmaan lihan laadustakin. Meillä tulee tuosta kilosta jossa on myös porkkanaa kolme annosta. Yksi syödään heti ja kaksi pakkaseen.
Sattumalta täällä juuri samat mietteet ruoasta. Samat ruoat pyörii ja välillä kyllästyttää. Entistäkin koitan katsoa vinkkejä viikkoruokalistoista.Siili25 kirjoitti:
Kolmisen tuntia hauduta kiloa karjalanpaisti lihoja. Riippunee lopputulos varmaan lihan laadustakin. Meillä tulee tuosta kilosta jossa on myös porkkanaa kolme annosta. Yksi syödään heti ja kaksi pakkaseen.
Sattumalta täällä juuri samat mietteet ruoasta. Samat ruoat pyörii ja välillä kyllästyttää. Entistäkin koitan katsoa vinkkejä viikkoruokalistoista.Siis tarkoitin että haudutan.....
Siili25 kirjoitti:
Kolmisen tuntia hauduta kiloa karjalanpaisti lihoja. Riippunee lopputulos varmaan lihan laadustakin. Meillä tulee tuosta kilosta jossa on myös porkkanaa kolme annosta. Yksi syödään heti ja kaksi pakkaseen.
Sattumalta täällä juuri samat mietteet ruoasta. Samat ruoat pyörii ja välillä kyllästyttää. Entistäkin koitan katsoa vinkkejä viikkoruokalistoista.Netistä siis, ei entistä :).
Siili25 kirjoitti:
Netistä siis, ei entistä :).
Lisään vielä että tein valmiista torttutaikinslevyistä croisantteja johon tuli täytteeksi aurajuustosa ja viikunahilloa.
- Anonyymi00031
Tein kinkun, graavilohen, riisipuuron ja sekahedelmäsopan. Kaikki onnistuivat. Siihen vain oheen maitoa, juustoa, leipää, perunaa, hedelmiä ja juureksia. Siitä ei puutu mitään.
Pari joulutorttua jäi perheen jäljiltä, ei vaan oikein maistu, itse en ottanut yhtään. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän parusruokaa arvostaa. Siitä vaan jää paras olo. - Anonyymi00032
Lohitorttuja tein. Nuo ovat helppoja.
Myös kinkun paisto onnistui hyvin. Kinkkua piisaa koko kevääksi.- Anonyymi00053
Kinkkuhan säilyy hyvin kuukausikaupalla, vai
- Anonyymi00034
Jouluruokani, Jalostajan kasvishernekeitto paloi pohjaan kattilassa
sitä lämmittäessäni, kun muisti petti. Jäin katsomaan tv-uutisia
ja unohdin samassa koko sopan. Onneksi sitä on aina monta purkkia
varastossa.- Anonyymi00035
Airfryer on vissiin pakko hommata, kun uudenvuoden aattona nakkeja lämmitetään.
Miten se perunasalaatti tehdään ihan itse.
Nyt on taas pohdittavaa? - Anonyymi00038
Anonyymi00035 kirjoitti:
Airfryer on vissiin pakko hommata, kun uudenvuoden aattona nakkeja lämmitetään.
Miten se perunasalaatti tehdään ihan itse.
Nyt on taas pohdittavaa?Nakit laitetaan veteen kattilaan ja kuumennetaan levyllä kunnes vesi kiehuu. Lämpö nollille ja nakit hetken kuumenee kattilassa kannen alla. Perunasalaatin ostan valmiina, esim Saarioisten.
- Anonyymi00041
Anonyymi00035 kirjoitti:
Airfryer on vissiin pakko hommata, kun uudenvuoden aattona nakkeja lämmitetään.
Miten se perunasalaatti tehdään ihan itse.
Nyt on taas pohdittavaa?Juu juu ei nakkeja kykene muuten lämmittämään.
- Anonyymi00044
Anonyymi00035 kirjoitti:
Airfryer on vissiin pakko hommata, kun uudenvuoden aattona nakkeja lämmitetään.
Miten se perunasalaatti tehdään ihan itse.
Nyt on taas pohdittavaa?Perunasalaatin valmistamiseen tarvitsee ilman muuta superexperttien
erikoisohjeet. On sitä niin ylivoimaisen vaikeaa tehdä. - Anonyymi00046
Anonyymi00038 kirjoitti:
Nakit laitetaan veteen kattilaan ja kuumennetaan levyllä kunnes vesi kiehuu. Lämpö nollille ja nakit hetken kuumenee kattilassa kannen alla. Perunasalaatin ostan valmiina, esim Saarioisten.
Voi kiitos kun kerroit. Muuten oltaisiin jouduttu syömään kylmiä nakkeja.
- Anonyymi00054
Anonyymi00044 kirjoitti:
Perunasalaatin valmistamiseen tarvitsee ilman muuta superexperttien
erikoisohjeet. On sitä niin ylivoimaisen vaikeaa tehdä.Perunoiden keittäminen ja viipaloiminen on jo ylivoimaista.
Puhumattakaan siitä kastikkeesta ym.
Ostan valmiin rasian - Anonyymi00080
Anonyymi00038 kirjoitti:
Nakit laitetaan veteen kattilaan ja kuumennetaan levyllä kunnes vesi kiehuu. Lämpö nollille ja nakit hetken kuumenee kattilassa kannen alla. Perunasalaatin ostan valmiina, esim Saarioisten.
Nakit veteen?
Laitan vesikattilan päälle höyrykattilan.
Siihen nakit
- Anonyymi00042
Nakit mikroon. Alle minuutissa valmista.
- Anonyymi00045
Soo soo soo, ei se enää käy ! Nyt on oltava airfryer.
- Anonyymi00043
Jansson kiusaus..Ylivoimainen Jouluruoka!
- Anonyymi00055
Ei ole kotona ikinä ollut janssonin kiusaus jouluruoka.
Riippuu varmaan, missä päin asuu. - Anonyymi00097
Janssoni maistuuu milloin vain !
- Anonyymi00047
En valmistanut yhtään jouluruokaa. Kaupasta ostin porkkana- ja lanttulaatikkoa itselleni, koska lapseni ei syö jouluruokia ollenkaan! En syö sian- enkä naudanlihaa ollenkaan!
- Anonyymi00049
Tuulihatut lakritsitäytteellä.
Ajattelin tehdä ihan simppelin makean herkun uudenvuoden aatoksi - Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
Tuulihatut lakritsitäytteellä.
Ajattelin tehdä ihan simppelin makean herkun uudenvuoden aatoksiEn tehnyt paljon jouluruokia, enkä ole kehuskellut laittamisillani,
mutta jouluaattona johdatin anjovikset kiusaukseen ja tein
"maailmani" parasta janssonia. Lihapömpylöitä pakasteesta. - Anonyymi00056
Anonyymi00049 kirjoitti:
Tuulihatut lakritsitäytteellä.
Ajattelin tehdä ihan simppelin makean herkun uudenvuoden aatoksiTuo ei taida olla ihan helpoin herkku tehdä.
Ainakaan tavalliselle jauhelihakastike-spagetti tyypille - Anonyymi00087
Anonyymi00049 kirjoitti:
Tuulihatut lakritsitäytteellä.
Ajattelin tehdä ihan simppelin makean herkun uudenvuoden aatoksiKiitos vinkistä ! Kokeilenkin tuulihattuja maksalaatikkotäytteellä !
- Anonyymi00093
Anonyymi00050 kirjoitti:
En tehnyt paljon jouluruokia, enkä ole kehuskellut laittamisillani,
mutta jouluaattona johdatin anjovikset kiusaukseen ja tein
"maailmani" parasta janssonia. Lihapömpylöitä pakasteesta.Lihapömpylät pysyvät nyt pakkasessa,
Sähköt poikki ja pakastinta ei voi avata.
Kuivamuonat esiin - Anonyymi00094
Anonyymi00087 kirjoitti:
Kiitos vinkistä ! Kokeilenkin tuulihattuja maksalaatikkotäytteellä !
Hyvä idea. Laitan bataattitäytteellä
- Anonyymi00081
Valamon lantut. Vuosi sitten viime jouluna tein ekan kerran lanttulooran tilalle.
- Anonyymi00092
Siili25 kirjoitti:
Millainen on Valamon lanttujen resepti?
Ostetaan lanttu kaupasta ja mennään Valamoon syömään se.
- Anonyymi00095
Anonyymi00092 kirjoitti:
Ostetaan lanttu kaupasta ja mennään Valamoon syömään se.
Sinulla leikkasi lanttu.
Anonyymi00092 kirjoitti:
Ostetaan lanttu kaupasta ja mennään Valamoon syömään se.
Eihän se silloin Valamon lanttu ole vaan kaupan valmis :).
- Anonyymi00102
Siili25 kirjoitti:
Millainen on Valamon lanttujen resepti?
Hyvin helppo ja yksinkertainen resepti. Löytyy, kun kirjoittaa Google-hakuun Valamon lantut.
- Anonyymi00083
Kinkku
- Anonyymi00084
Kuinka monella on Pyhäaamuna jääkaappi pimiä.
Taitaa moni miettiä herkkujensa keskellä mitä söis kylmänä.
04.45 Enegiateolisuuden kartalla sähköttömiä talouksia 151.825
223 kunnassa
45 yhtiöllä
Kaiken aikaa jossain saadaan sähköä, mutta luku on kasvanut hurjasti- Anonyymi00085
Nyt on pakastajat pulassa kun pakasteet sulaa. Menee paljon ruokaa pilalle.
- Anonyymi00086
Anonyymi00085 kirjoitti:
Nyt on pakastajat pulassa kun pakasteet sulaa. Menee paljon ruokaa pilalle.
Pakastin ei ala heti sulaa kunhan ei auo sitä.
- Anonyymi00091
Anonyymi00086 kirjoitti:
Pakastin ei ala heti sulaa kunhan ei auo sitä.
Olisin kyllä vahingon iloien, jos dinnerit syöjään kylminä
- Anonyymi00088
Kiva huumoriketju, se on harvinaista täällä, mutta tämänkin monet ottivat
tosissaan ja alkoivat tosissaan reseptejään tyrkyttää.
Harva ymmärtää "kupletin juonen".- Anonyymi00089
Sittenhän tämän ketjun voi poistaa kokonaan, koska vastaukset
eivät liity aloittajan tarkoittamaan huumorintajuun. - Anonyymi00090
Anonyymi00089 kirjoitti:
Sittenhän tämän ketjun voi poistaa kokonaan, koska vastaukset
eivät liity aloittajan tarkoittamaan huumorintajuun.Monet vastaukset on hauskoja.
- Anonyymi00096
Se on valitettavaa, että täällä huumori otetaan usein veetuiluna. Varsinkin satiiriset ja sarkastiset kommentit ymmärretään väärin.
Mitäpä se haittaa, muuta kuin, että kääntyy torailuksi. - Anonyymi00098
Anonyymi00089 kirjoitti:
Sittenhän tämän ketjun voi poistaa kokonaan, koska vastaukset
eivät liity aloittajan tarkoittamaan huumorintajuun.Tosikko.
- Anonyymi00100
Anonyymi00096 kirjoitti:
Se on valitettavaa, että täällä huumori otetaan usein veetuiluna. Varsinkin satiiriset ja sarkastiset kommentit ymmärretään väärin.
Mitäpä se haittaa, muuta kuin, että kääntyy torailuksi.Missä vaiheessa ihmisestä tulee kireäpipo, jolla ei enää ole huumorintajua ollenkaan ?
- Anonyymi00104
Anonyymi00100 kirjoitti:
Missä vaiheessa ihmisestä tulee kireäpipo, jolla ei enää ole huumorintajua ollenkaan ?
Itserakkaat tärkeilijät ovat aina olleet tosikkoja, niin töpinöissään,
kun itseään kehuvat epäsuoraan tai suoraan.
Pian he julkaisevat varmaankin uudenvuoden menuunsa ?
Jotain sellaista mitä ei ole ikinä ennen maailmassa tehty ?
- Anonyymi00099
alottajalle :
katos kun on tullu dementtia
ei osaa enään laittaa uokaa,
mikään ei maistu enään suussa hyvälle,
ei voi keuha minkäänlaisella hyällä ruuanlaitto taidolla enään,,,,,,,
hyvä ruoka on meneisyydessä- Anonyymi00101
Sama vika. Ei ole intoa eikä jaksamista laittaa ruokaa eikä hyvin maistu,
mutta pakolla syö jotain valmista, kaupoissa on hyviä valmisruokia
ei sen puoleen,
mutta jotkut jaksavat kirjoitella ruuistaan
niinkuin ei kukaan koskaan tähän ikään mennessä olisi ruokaa tehnyt,
ja heidän ruokansa ovat olevinaan ainoat maailmassa
jotain tooodella erikoista. Oi sitä esittelemisen ja kehumisen paloa!
Niinkuin ei kukaan tähän ikään mennessä olisi kokeillut sitä sun tätä
toooodella erikoista. - Anonyymi00105
Hei, joo hyvä kun nimensä vielä muistaa, hehehee .... perunan tunnistaa,
niitä keittelen joskus ja syön sillin kanssa. muu valmisruokana. - Anonyymi00107
Anonyymi00101 kirjoitti:
Sama vika. Ei ole intoa eikä jaksamista laittaa ruokaa eikä hyvin maistu,
mutta pakolla syö jotain valmista, kaupoissa on hyviä valmisruokia
ei sen puoleen,
mutta jotkut jaksavat kirjoitella ruuistaan
niinkuin ei kukaan koskaan tähän ikään mennessä olisi ruokaa tehnyt,
ja heidän ruokansa ovat olevinaan ainoat maailmassa
jotain tooodella erikoista. Oi sitä esittelemisen ja kehumisen paloa!
Niinkuin ei kukaan tähän ikään mennessä olisi kokeillut sitä sun tätä
toooodella erikoista.Mikä on hyvää valmisruokaa,
mä en ole kaupoista löytäny ainuttakaan hyvän makuista valmisuokaa, hyiiiii, kaikki puistattaa, johtuu varmaan niissä kaikissa on jotain säilöntäainetta
siis kemikaalia jota mun elimistö ei kertakaikkiaan hyväksy syötäväksi, yöööööök kaikille valmisruualle,
- Anonyymi00108
Lanttulaatikosta eniten pidin, paistoin pannussa kaupasta ostamaani, erinomaista tuli.
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592