olen aina opettanut jotta talvella kerran viikossa pesu vähintääkin ja kesällä hiukan harvemmin ja lokasuojan kaaret järvivedellä ja voi pestä koko auton jos on hyvää järvivettä se on pehmeämpää ja puhdistaa huokoset pojan poika sai eilen papan huijattua teboilin koneistus pesuun ensimmäistä kertaa ja nyt annan ohjeistukseksi varoituksen ovat jo niin vaikeitakin mutta isompi huoli on ne rullat. minä ostin sellaisen 14 euron pesun jossa oli muovikortti ja se penteleen kone ei huolinut koko korttia vaikka työnsin ja käänsin pojan poika oli mukana auttamassa ja kävi sen asettelemassa eiköhän jonkun fransmanni hunsvotin koneita tuollaiset isoilla toleransseilla sitten se penteleen liikennevalo nuoli piti peruuttaa ja ykkösellä mennä monesti ennenkuin huoli kyllä minä sanon jotta pirun vehkeitä se painoi sitä vettä sellaisella voimalla jotta meni varmasti jokaisen ruuvin ja listan alle ja se penteleen rulla runnoi maalipintaa minä sanoin pojan pojalle jotta nyt tämä oli viimeinen kerta ja sinne ei vie kukaan meidän pesueesta enää Toyotaansa se on jämpti. minulla on talli jossa voin liinalla kuivata ruuvin aluset ja muut mutta millä kummalla kerrostalossa asuva sen tekee pesu pitää olla käsin pesu huokosella vedellä ja kuivaus rätillä älkää ihmiset vieko niihin pirun koneisiin Toytojanne
olen aina opettanut jotta talvella kerran viikossa pesu vähintääkin ja kesällä hiukan harvemmin ja l
Anonyymi-ap
5
132
Vastaukset
- Anonyymi00001
Muistitko kiihottuneena edes tuulettaa peräluukkua?
- Anonyymi00002
Suomessa on usein pitkiäkin pakkasjaksoja ja silloin järvivedellä peseminen on kovin hankalaa ja kun nuo järvetkin tuppaavat jäätymää ja avannon aukipitäminen ja sieltä veden kantaminen on kovin työlästä.
- Anonyymi00003
Pitkän jutun kirjoitustaidoton poika jaksoi kirjoittaa, menikö siihen useakin päivä?
- Anonyymi00004
Paljonko uhraat aikaa oman terveyden ylläpitämiseen jos auton puhtaana pitämiseen menee noin paljon?
- Anonyymi00006
Tänään on hyvä päivä deitille 🍓 Klikkaa https://Claudia.hoty.lat/Claudia#/?/?/ofopgrpd8
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501477
- 591411
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101018- 60811
- 49794
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41755Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118617Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit84593Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32587- 38556