Ostaisitko vanhan omakotitalon

Anonyymi-ap

23

384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ensin pitäisi selvittää asiaa tarkemmin. Voisin ostaa, ajanmukaistaa ja myydä "hyvään" hintaan. Paikka on hyvä, ei missään korven kätköissä. Olen eläkkeellä oleva rakennusalan henkilö.

• Anonyymi00002

On se kamalaa millaisissa läävissä maailman onnellisimmassa maassa eletään. Alarinteessä eli rakennuspohja täynnä vettä ja sitä myötä pohja homeessa.

• Anonyymi00004

Siehä sälli oot kun tiedät kuvasta enemmän kuin rakennusmestari.

• Anonyymi00003

Olisiko mahdollista saada muita kuin kyselyikäisten tekemiä onnettomia palstan aktivointialoituksia ?

• Anonyymi00005

Olisiko mahdollista että lopettaisit näiden onnettomien ´aivopierujen´ ikuisen toistamisen.

• Anonyymi00008

Monesko tuhannes pöljä valitus tämä on Sinulta, oletko itsekään siitä selvillä.

Miksi valvonta ei poista tätä kommentoijaa häiritsemästä?

• Anonyymi00018

Taloja on Jämsässä

Ei siellä ole mitään järkevää

• Anonyymi00006

En ostaisi koska minulla on jo vanha omakotitalo. En tarvitse kahta.

• Anonyymi00009

Oletko kuullut että voi ensin ostaa ja sitten myydä eteenpäin?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Oletko kuullut että voi ensin ostaa ja sitten myydä eteenpäin?

No niinpä. Vanhojen remonttia vaativien omakotitalojen hinnoillahan on nykyään tapana nousta huimaa vauhtia kunhan vaan odottelee....................................................
        Ja myynnin jälkeen saa vielä odotella viisi vuotta huomaako ostaja ne pielevetiset jotka sinne taloa "nykyaikaistettaessa" tuli tehtyä.

• Anonyymi00007

En minäkään ostaisi. Olen sairas jo muutenkin. Homeinen rintamamiestalo tästä enää puuttuisi.

• Anonyymi00010

No en varmasti ostaisi vaikka olisi rahaakin laittaa sellaiseen kiinni, mitä ei kyllä ole. Mitään ikivanhaa rotiskoa en hommaisi. Tiedä mitä hiiriä ja hometta tossakin mörskässä on. Sitäpaitsi sijaintihan on aivan hirveä keskellä ei mitään jossain hiton Jämsän tapaisessa peräkylän takametsässä. Tossa linkissä väitetään sijaintia erinomaiseksi... Onko toi olevinaan vitysi? Mikään jossain hiton Jämsässä ei mitenkään voi olla erinomaisessa sijainnissa vaan just takahikiän perämetsien peräkorven tapaisessa loukossa keskellä ei mitään. En ottii mitään korvessa olevaa ikivanhaa rötisköä riesoikseni vaikka siitä maksettas mulle miljoonia.

T. miksuh

• Anonyymi00011

Niin ja nykyinen asuinpaikka on Espoo, eli joku Jämsä ei kyllä kiinnostaisi.

T. miksuh

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

T. miksuh

Pysy siellä espoossa vaan. Paras itsellesi ja kaikille muillekin.

• Anonyymi00014

Minä kiljuen ottaisin jos miljoonia joku mulle siitä maksaisi. Sitten puskutraktorilla kämppä nurin ja kaatopaikalle/kierrätykseen, puhdas tontti euron kauppahinnalla myyntiin. Vielä jäisi rahaa ostaa talo joltain järkevämmältä paikalta.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

T. miksuh

Espoon peräreikää en muuttaisi mistään hinnasta,Johan siellä saa käyttää koiraakin vain nopeesti lenkillä luotiliivit päällä ja avain nippua kilistellen.voi luoja mitä sontalaisia siellä.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Pysy siellä espoossa vaan. Paras itsellesi ja kaikille muillekin.

No niin ihan varmasti pysynkin. Ei mulla ole aikomustakaan muuttaa mihinkään muualle :-)

T. miksuh

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Minä kiljuen ottaisin jos miljoonia joku mulle siitä maksaisi. Sitten puskutraktorilla kämppä nurin ja kaatopaikalle/kierrätykseen, puhdas tontti euron kauppahinnalla myyntiin. Vielä jäisi rahaa ostaa talo joltain järkevämmältä paikalta.

No noinkin tietysti toki :-)

T. miksuh

• Anonyymi00019
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Missä jämsä on eihän siellä ole edes Lidl iä,eikä lentokenttää eikä mersukorjaamoa

• Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Missä jämsä on eihän siellä ole edes Lidl iä,eikä lentokenttää eikä mersukorjaamoa

Kontulan poika ei ole koskaan käynyt Keravaa kauempana, pelkää että putoaa jos menee maailman reunalle.

• Anonyymi00021

Oli mullakin vanha omakotitalo, myin sen ja nyt mulla vaan yksi uusi talo

• Anonyymi00023

Ehdottaisin että Helsingin kaupunki ( miksei myös muutkin kaupungit) ostaisi halpoja asuntoja ympäri suomea ja (pakko)muutttaisi paikalliset asunnottomat sinne, asunnottomuus loppuisi siihen.

• Anonyymi00024

Siitä ei pääse eroon kuin maksamalla aika kovat hävityskustannukset.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      125
      6227
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      63
      5151
    3. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      72
      4290
    4. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      102
      3864
    5. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      13
      3632
    6. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      121
      3200
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      52
      2556
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2509
    9. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      90
      2258
    10. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      67
      2252
    Aihe