Ostaisitko vanhan omakotitalon kuten tälläisen jos et niin miksi et? https://www.etuovi.com/kohde/80439422?haku=M2383589861
Ostaisitko vanhan omakotitalon
19
242
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ensin pitäisi selvittää asiaa tarkemmin. Voisin ostaa, ajanmukaistaa ja myydä "hyvään" hintaan. Paikka on hyvä, ei missään korven kätköissä. Olen eläkkeellä oleva rakennusalan henkilö.
- Anonyymi00002
On se kamalaa millaisissa läävissä maailman onnellisimmassa maassa eletään. Alarinteessä eli rakennuspohja täynnä vettä ja sitä myötä pohja homeessa.
- Anonyymi00004
Siehä sälli oot kun tiedät kuvasta enemmän kuin rakennusmestari.
- Anonyymi00003
Olisiko mahdollista saada muita kuin kyselyikäisten tekemiä onnettomia palstan aktivointialoituksia ?
- Anonyymi00005
Olisiko mahdollista että lopettaisit näiden onnettomien ´aivopierujen´ ikuisen toistamisen.
- Anonyymi00008
Monesko tuhannes pöljä valitus tämä on Sinulta, oletko itsekään siitä selvillä.
Miksi valvonta ei poista tätä kommentoijaa häiritsemästä? - Anonyymi00018
Taloja on Jämsässä
Ei siellä ole mitään järkevää
- Anonyymi00006
En ostaisi koska minulla on jo vanha omakotitalo. En tarvitse kahta.
- Anonyymi00009
Oletko kuullut että voi ensin ostaa ja sitten myydä eteenpäin?
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Oletko kuullut että voi ensin ostaa ja sitten myydä eteenpäin?
No niinpä. Vanhojen remonttia vaativien omakotitalojen hinnoillahan on nykyään tapana nousta huimaa vauhtia kunhan vaan odottelee....................................................
Ja myynnin jälkeen saa vielä odotella viisi vuotta huomaako ostaja ne pielevetiset jotka sinne taloa "nykyaikaistettaessa" tuli tehtyä.
- Anonyymi00007
En minäkään ostaisi. Olen sairas jo muutenkin. Homeinen rintamamiestalo tästä enää puuttuisi.
- Anonyymi00010
No en varmasti ostaisi vaikka olisi rahaakin laittaa sellaiseen kiinni, mitä ei kyllä ole. Mitään ikivanhaa rotiskoa en hommaisi. Tiedä mitä hiiriä ja hometta tossakin mörskässä on. Sitäpaitsi sijaintihan on aivan hirveä keskellä ei mitään jossain hiton Jämsän tapaisessa peräkylän takametsässä. Tossa linkissä väitetään sijaintia erinomaiseksi... Onko toi olevinaan vitysi? Mikään jossain hiton Jämsässä ei mitenkään voi olla erinomaisessa sijainnissa vaan just takahikiän perämetsien peräkorven tapaisessa loukossa keskellä ei mitään. En ottii mitään korvessa olevaa ikivanhaa rötisköä riesoikseni vaikka siitä maksettas mulle miljoonia.
T. miksuh- Anonyymi00011
Niin ja nykyinen asuinpaikka on Espoo, eli joku Jämsä ei kyllä kiinnostaisi.
T. miksuh - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
T. miksuhPysy siellä espoossa vaan. Paras itsellesi ja kaikille muillekin.
- Anonyymi00014
Minä kiljuen ottaisin jos miljoonia joku mulle siitä maksaisi. Sitten puskutraktorilla kämppä nurin ja kaatopaikalle/kierrätykseen, puhdas tontti euron kauppahinnalla myyntiin. Vielä jäisi rahaa ostaa talo joltain järkevämmältä paikalta.
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
T. miksuhEspoon peräreikää en muuttaisi mistään hinnasta,Johan siellä saa käyttää koiraakin vain nopeesti lenkillä luotiliivit päällä ja avain nippua kilistellen.voi luoja mitä sontalaisia siellä.
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Pysy siellä espoossa vaan. Paras itsellesi ja kaikille muillekin.
No niin ihan varmasti pysynkin. Ei mulla ole aikomustakaan muuttaa mihinkään muualle :-)
T. miksuh - Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Minä kiljuen ottaisin jos miljoonia joku mulle siitä maksaisi. Sitten puskutraktorilla kämppä nurin ja kaatopaikalle/kierrätykseen, puhdas tontti euron kauppahinnalla myyntiin. Vielä jäisi rahaa ostaa talo joltain järkevämmältä paikalta.
No noinkin tietysti toki :-)
T. miksuh - Anonyymi00019
Anonyymi00014 kirjoitti:
Missä jämsä on eihän siellä ole edes Lidl iä,eikä lentokenttää eikä mersukorjaamoa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217286Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5045439Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513355Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162651Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t502358Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681298Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771262Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153