Minulla ei mennyt.
Oli ensimmäinen joulu 76 vuoteen mennessä kun ei mennyt ollenkaan "kaavan mukaan".
No - nyt vasta 26 joulukuuta syvennyn asiaan. "Parempi myöhään, jos silloinkaan".
Jouluaattona katsoin Turun joulurauhan julistuksen ja siitähän se joulurauha alkoi.
Sitten menin lasten perheitten luo.
Oli erilaista mitä olin tottunut. No oli. Enimmäkseen syömistä. Mahdotomasti lahjoja. Muistelen kun itse jouluna sain vain jotain pientä. Ajat ovat muuttuneet.
On ollut kaikkea harmia, en viitsi kertoa, mutta joulupäivä meni.
Nyt vasta toisena joulupäivänä olen keskittynyt Jouluun. "Parempi myöhään, jos silloinkaan".
Kaikki joulut ei mene käsikirjoituksen mukaan
Anonyymi-ap
1
80
Vastaukset
- Anonyymi00001
Joulu meni taas hujauksessa, ja nyt jo uutta vuotta eletään, 4 kk enää vappuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 35034989
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?632653Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien952190- 2181873
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1731712- 581564
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.1001298- 371160
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex1141103- 1221088