Olen n. 70 v ukkomies ja kaipaisin niin kosketusta. Olisippa toinen vanhempi ukkomies joka riisuisi minut alasti ja hyväilisi käsillään joka puolelta, kasvoista, parrasta, niskasta ja rintamuksesta. Kädet voisivat vaeltaa kroppani jokaiseen paikkaan, koskettaa pakaroihin ja sinne peppureikäänkin, hieroen sitä hellästi ja kosketella kiveksiä reisiä ja penstäni, puristaa sitä miehen kouralla kunnolla ja vetää esinahkaa edestakaisin. Mies voisi työntää peniksesnä suuhuni ja samalla hieroa hiuksiani. Mies tulisi päälleni makamaan ja suutelisi minua ja katsoisi silmiini. Saman voisin tehdä myös hänelle.
Miehen kosketus
15
119
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
No kelpaisko 58 mies naisten stringeissä
- Anonyymi00002UUSI
Mee sirkukseen pelle
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mee sirkukseen pelle
Hähähää mitäs olet. Sinähän tuon ittestäs tiiät mitäs et ole jo mennyt.
- Anonyymi00003UUSI
Hyi saatana viskaatko tekarit nurkkaan siks aikaa kurppa
- Anonyymi00005UUSI
No vittu sellanen tekari pellekö sinä olet. Hyi saatana kurppa mitäs olet.
- Anonyymi00009UUSI
Onko kokemusta hampaattoman suihinotosta? Hampaistahan siinä hommassa on vain haittaa... Kiihottava ajatus kieltämättä. 😚
- Anonyymi00004UUSI
Kiinnostaisihan tuo. Kerran olisi ollut mahdollista, mutta kaikki ei mennyt aivan nappiin. Kaveri olisi halunnut kyrpää perseeseen, mutta kaksi kokematonta jätti asian kesken. Peppupanoja en kaipaa, mutta miehen koskettelua ajan kanssa kyllä. Ehkäpä tulee vielä toinen kerta eli toinen mies, kun tuo kaveri lopetti epäonnistumisen jälkeen yhteydenpidon.
Ukm62- Anonyymi00007UUSI
exukm kirjoitti:
Mistpäin oot 66v
Lapista. Ei ole harhakuvitelmia, että helposti löytyisi miestä minulle. Aina kuitenkin voi fantasioida ja runkkailla muistellen tapahtunutta, ennen kaikkea, miten olisi pitänyt mennä.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Lapista. Ei ole harhakuvitelmia, että helposti löytyisi miestä minulle. Aina kuitenkin voi fantasioida ja runkkailla muistellen tapahtunutta, ennen kaikkea, miten olisi pitänyt mennä.
Huomasin, ettei ole merkitystä viestien numeroinneilla. Olen siis Anonyymi00004 eli Ukm62.
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mä Jyväskylän seudulta
- Anonyymi00010UUSI
No voi miten herkkää ja kaunista toivetta ja mieltymystään ja kaipuutaan kypsemmässä iässä itseään etsivä aikuinen mies kertoo hakevansa toisesta miehestä.
Varmaan monilla vastaavassa tilanteessa eläviä miehekkäitä miehiä aviossa tai sinkkuina on paljon.
Kun he voisivat elää ja kokea näin kokonaisvaltaisempaa suhdetta toisen miehen kanssa, - silti ( kuten mm. palstalla usein näkyy) nämä aviosuhteessaan "uuteen tilanteeseen heränneet" vanhemmallakin iällä hakevatkin pelkkää pikakohtaktien ja seksiaktin värittämää elämää "runkaten ja imuroiden" anonyymeinä - aina uusia kokemuksia ja riettauksia hakien!
Vielä ei ole myöhäistä löytåä, ja esim. 70-+ vuotiaat eivät vielä ole "ikäloppuja", kaikki fyysistä olemusta myöten riippuu miten on itseään hoitanut jne!
Onnea ja löytämisen iloa teille uuteen tulevaan vuoteen!
Se kannattaa! Mistä päin olet?
- Anonyymi00011UUSI
Heinolan SILTAKODISSA piipitän NI
- Anonyymi00012UUSI
Kiihottaa minua asun Ulvilassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli369285"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn313807Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi792400Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1172325Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on221913Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait151580Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.281403Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.311396- 711247
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen1721022