Onko eettisesti ja moraalisesti sijoittaa rahoja ja yrittää hankkia tuloja sijoittajana jos on työtön...
Onko työtön avarassa sosiaaliluokassa ja asemassa ..
Mietin vain kun olen itse työtön ja olin juuri te toimiston tyohakukeskustelussa jossa oli myös sosiaaliohjaaja ..
Sijoittaminen. Työttömana.
9
137
Vastaukset
- Anonyymi00001
Betaalast????
- Anonyymi00002
Rahojen Löhöömist???
-SUURnapa- Anonyymi00003
Bistekset luistaa ja kontu on kova!
T:lawetorder
- Anonyymi00004
Työttömät sijoittavat tukieuronsa lageriin ja banaanilaatikoihin.
- Anonyymi00005
Tietenkin työtön voi sijoittaa.
Jos saa ansiosidonnaista, sijoituksista saatavat pääomatulot eivät edes vaikuta päivärahan määrään.
Sijoittaminen on useimmille käytännössä ainoa realistinen tapa kerätä varallisuutta ja vaurastua, jos ei ole tulossa mittavaa perintöä. Työnteolla harva rikastuu.- Anonyymi00006
Jos saa työmarkkinatukea about 6000€/v. niin 100000€:n pitää tuottaa 9%/v., että saa 6000€/v. verojen jälkeen.
Työmarkkinatuki kannattaa panna poikimaan. Ei edes harmita, jos sattuu välillä kurssit droppaamaan, kun miettii mistä alkupääoma on tilille kilahtanut. Kiitos Kela! - Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jos saa työmarkkinatukea about 6000€/v. niin 100000€:n pitää tuottaa 9%/v., että saa 6000€/v. verojen jälkeen.
Työmarkkinatuki kannattaa panna poikimaan. Ei edes harmita, jos sattuu välillä kurssit droppaamaan, kun miettii mistä alkupääoma on tilille kilahtanut. Kiitos Kela!Toimeentulotuet päälle vielä noin 2200€/vuosi niin ei riitä 9% NETTOvoitto.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Toimeentulotuet päälle vielä noin 2200€/vuosi niin ei riitä 9% NETTOvoitto.
Ja kun valitsee asuinpaikoikseen omat mielihalut täyttävät maat (turistikaudet huomioiden), joissa elinkustannukset ovat huomattavasti Suomea matalammat, niin kyllähän yhteiskunnan tuet ovat Suomessa mitä mainioimmat.
- Anonyymi00007
Ensi kerralla sit selvin päin, ok?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 22014797
Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m182180Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?381853- 1371232
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes951220- 221100
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30882- 73765
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex80703Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80698