Tuo galluppien otanta on aivan naurettavaa. 1000 haastateltavaa vastaa mitä päähän pälkähtää! Kyllä kyselyyn pitäisi olla ainakin sata tuhatta , (100000), vastaajaa, jotta sen tulos olisi jotenkin luotettavan suuntainen. (USU:n tutkimus, KSML)
Tutkimuslaitokset liikeyrityksinä tietenkin mainostavat omia menetelmiään, mutta eivät kykene niitä perustelemaan.
Vastaan mitä vastaan!
11
111
Vastaukset
- Anonyymi00001
Muutaman kerran vuodessa tulee kysely ja minä vastaan aina päinvastoin kun oikeasti ajattelen.
- Anonyymi00002
Suomihan vietiin Natoon tällaisen pilipali kyselyn seurauksena lun todellisuudessa olisi pitänyt järjestää kansanäänestys, varsinkin kun kyse oli niin isosta asiasta.
- Anonyymi00003
Gallupin maksaja määrittelee esim. alueet joilla kyselyjä tehdään. On aivan eri asia esim. poliittisissa kyselyissä tehdäänkö se pääosin Tampereen työläiskortteleissa tai Helsingin Punavuoressa.
- Anonyymi00004
Nytkin Ukrainan yhteisvelasta olisi pitänyt tehdä kansanäänestys, mutta Turun mr Bean meni ja petti kansan suostumalla vastoin sovittua.
- Anonyymi00005
Ei ole saanut lapsena junarataa ja nyt on pakkomielle junia kohtaan!
- Anonyymi00006
Orpo nyt on täysin Purran vedätettävissä yleensä, mutta tuo yhteisvelkajuttu oli kyllä pohjanoteeraus Orpolta.
- Anonyymi00008
Olen orpona ja
purran orjana,
Purra ruoskii mua
en voi onnistua.
Viel mä kostan sen
ja radan oikaisen. - Anonyymi00009
Orpo pitäisi laittaa korruptio junan kyydillä vaikka Ahvenanmaalle!
- Anonyymi00010
Aika kehnot tiedot mantsasta. Ahvenanmaalle ei mene junia!
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Aika kehnot tiedot mantsasta. Ahvenanmaalle ei mene junia!
Olisipa kamala harmi mikäli se juna tippuu Itämereen ja Urpo hukkuu!
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Olisipa kamala harmi mikäli se juna tippuu Itämereen ja Urpo hukkuu!
Ei Ahvenanmaan ja Turun välillä ole Itämerta, maisteri!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585514KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1943520Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222345Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182328Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91038- 1021028
Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT62997Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu18982Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79945- 80911