Myydäänköhän Prismassa israelilaisia Goljatin pamaus - ilotulitteita? Olen suunnitellut Kuokkalaan ilotulitusta.
Saako kunnon paukkuja?
13
237
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vaajakosken S-marketista saa Jyskän Pamaus- pakkauksen -20%.
- Anonyymi00023
Prisman ja S-markettien suurin paukku tulee olemaan se, kun menettävät markkinaosuuttaan K-ryhmälle, kiitos Keskimaan ja S-ryhmän johtajien epäjohdonmukaisten päätösten.
- Anonyymi00002
Sen voi valmistaa itse,
Jos olet pioeeri tiedät, muutoin googlaa. - Anonyymi00009
Samaa mieltä. Jos yrittää olla vitsikäs, niin kannattaa opetella kirjoittamaan oikein. Muuten juttu näyttää naurettavalta.
- Anonyymi00011
Goljatin pamauksia ei myydä, mutta pikku-Davidin tuhnuja on kyllä saatavilla.
- Anonyymi00012
Onko Määtän Munaus- pakettia saatavana S-kaupoista?
- Anonyymi00014
Vieläkö Jeesuksen Pierua on saatavilla yksittäin?
- Anonyymi00016
Massiivinen dildo Urpon Anukseen niin kyllä on mökä sen mukainen ja huutaa kuin junan pilli!!!
- Anonyymi00019
S-ryhmän erikoinen, Netanjahun Nunna purkautuu kuin tulivuori mahtavin ääniefektein.
- Anonyymi00020
S-Pankissa tilisiirrot oikeisiin pankkeihin kuljetetaan jalkaisin. Oikeissa pankeissa siirrot toimivat sähköisesti.
- Anonyymi00021
Seppälän Prismasta löytyy Viiksivallu Borateja. Räjähtävät alapäästä,kun nuori nainen sytyttää.
- Anonyymi00022
Mutta sytytysrasian tulee olla käyttämätön.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585524KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1953537Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222355Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182348Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91118- 1021038
Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT621017Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu18992Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79955- 80947