Rakastunut ystävään

tyttönen

Olin syyllistynyt yhteen pahimmista virheistä jonka kaappi-bi tai -lesbo voi tehdä.. Olin rakastunut ystävääni. Heteroon ystävääni. Heteroon ja varattuun ystävääni. En voinut sille mitään, vaikka kyllä yritin taistella vastaan. Sari oli silmissäni niin uskomattoman kaunis. Hän oli minua hieman lyhyempi, hänen ihonsa oli sileä ja pehmeä, hiukset kullanruskeat ja silmät vaaleansiniset. Hänen vartalonsa muodot saivat minut pyörryksiin ja vatsanpohjassani tuntui lämpimiä väreitä. Olimme olleet parhaat ystävykset hyvin kauan ja muutama vuosi sitten olin alkanut katsella häntä aivan uudella tavalla. Ja nyt elin helvetissä. Jouduin peittämään tunteeni ja katselemaan häntä poikaystävänsä Jannen syleilyissä.

En halunnut vaarantaa ystävyyttämme joten yritin käyttäytyä mahdollisimman normaalisti. Pakotin itseni olemaan koskematta häneen enää "vahingossa". Vaikka se oli vaikeaa, purin hammasta ja vietin monen monituista päivää ja iltaa Sarin ja hänen poikaystävänsä, minun ystävieni kanssa.
Eräänä päivänä Sari soitti itkuisena ja kertoi eronneensa poikaystävänsä kanssa. Menin heille ja annoin hänen itkeä olkapäätäni vasten kuten kunnon ystävä. Silitin hänen hiuksiaan ja tunsin hänen tuoksunsa, ja yritin tukahduttaa haluni suudella häntä. Sari itki jonkun sellaisen perään, joka ei rakastanut häntä ja siinä hän tietämättään nojasi ihmiseen, joka ei olisi koskaan jättänyt häntä. Onneksi osasin arvostaa ironiaa.

Aika kului ja ennen pitkää Sari unohti Jannen ja elelimme sinkkuelämää. Olin tietenkin salaisesti iloinen siitä ettei kukaan poika lääppinyt Saria silmieni edessä, mutta turhautumiseni kasvoi päivä päivältä, eivätkä tunteeni hiipuneet tippaakaan, päinvastoin. Eräänä iltana istuimme hänen huoneessaan tuijottaen televisiosta tulevaa b-luokan elokuvaa. Juttelimme elokuvan katselun lomassa niitä näitä. Ja ennen pitkää keskustelu lipsui poikien puolelle. Aihe, johon erinäisistä syistä suhtauduin hieman vältellen
- No mitäs sun miesrintamalle kuuluu? Sari kysyi vetäen samalla popcornit lähemmäs itseään.
- No jaa, eipä oikein mitään. Entäs sun? heitin kysymyksen takaisin ja toivoin ettei hän kaipaisi minulta lisäselvittelyjä.
- Ei mullakaan ketään ole, Sari huokaisi ja heittäytyi sängylleen makaamaan. Hänen hameensa paljasti kauniisti ruskettuneet sääret. Käänsin pääni pois.
- Ei kai sinkkuna olo ole mitenkään kovin kauheaa, mutta on siinä kyllä eräs aika suuuri miinuspuoli, Sari jatkoi.
- Niinkö? Ja mikähän se olisi? kysyin kiusoitellen vaikka tiesin varsin hyvin mihin hän tähtäsi. Sari iski silmää ja vastasi:
- Kyllähän sä tiedät. Eihän toisen ihmisen kosketusta mikään voita.
Tiesinhän minä. Käänsin katseeni taas televisioon ja toivoin että hän jättäisi aiheen siihen. En halunnut kuulla kuinka hän kaipasi miestä tyydyttämään hänet. Minä halusin tyydyttää hänet. Sari ei jättänyt aihetta.
- Sitä, mikä tapahtuu tytön ja pojan ollessa kahden makuuhuoneessa, ei kyllä voi korvata millään, Sari jatkoi ja venytteli sänngyllä nautinnollisesti. Purin hampaani tiukasti yhteen. Miten halusinkaan osoittaa että hän oli väärässä. Turhautumisen ja suuttumuksen sumentamin aivoin siirryin hänen sänkynsä jalkopäähän istumaan.
- Täytyy kyllä sanoa, että Janne oli kiitettävän mukavaa seuraa makuuhuoneessa. Siitä voi kyllä olla vaikea laittaa paremmaksi. Ootko sä koskaan ollut kenenkään sellasen kanssa? Sari kysyi. Mumisin jotain ja laskin käteni hänen jalkansa päälle. Sari ei noteerannut asiaa, miksi olisikaan, mutta sileä sääri sai minut värähtämään. Mitä pirua oikein olin tekemässä? Sari puheli jotain naisten ja miesten väliseen seksiin liittyvää ja minä halusin vain osoittaa hänen uskomuksensa vääriksi. Olin salaillut jo liian kauan. Liu'utin kättäni ylöspäin hänen jalallaan. Hän ei vieläkään huomioinut sitä.
- En mä kyllä osaa kuvitella suurempaa nautintoa, kun mitä mä oon jo kokenu ja... Sarin puhe keskeytyi ja hän jännittyi yllättyneenä. Sormeni hivelivät hänen häpyään pikkuhousujen päältä.
- Mitä sä... Sarin lause jäi kesken ja hän värähti kun sormeni siirtyivät pikkuhousujen sisäpuolelle. Kerran hän yritti hämmentyneenä vetäytyä pois. Tartuin toisella kädellä häntä lantiosta ja hipaisin sormellani hänen klitoristaan, eikä hän yrittänyt enää. Hänen ilmeensä oli hämmästynyt, mutta huomasin, etteivät sormeni suinkaan jättäneet häntä kylmiksi. Hänen hengityksensä oli tihentynyt ja hän oli kostunut. Oma ilmeeni oli vakava, suorastaan synkkä. Tämä ei ollut kuulunut suunnitelmiini, mutta kai se huomion herättäminen onnistui näinkin. Tein tietoisesti valinnan olla työntämättä sormiani hänen kutsuvaan vakoonsa. Sen sijaan työnsin pääni hänen hameensa alle ja annoin kieleni seikkailla hänen kostealla ja kauniilla hävyllään. Keskityin nuolemaan Sarin klitorista ja hän voihkaisi. Nopeutin kieleni työskentelyä ja hänen voihkintansa kiihtyi. Ilmeisesti miehet eivät olleetkaan ainoita jotka pystyivät hänet tyydyttämään. Kohta Sarin vartalo jännittyi ja hänen vaginansa supisteli orgasmin voimasta. Hänen huuliltaan pääsi pieni huokaisu. Nousin ylös, ja lähdin nopeasti kävelemään pois. Kyyneleet kihosivat silmiini. Tuon lähemmäs en varmaan koskaan pääsisi häntä. Olin juuri saanut kengät jalkoihin ja tarttumassa oven kahvaan kun Sari ehti luokseni.
- Hei oota, hän sanoi. Nautinnon väistyttyä hänen ilmeeseensä oli taas palannut hämmennys.
- Mitä sä... tai siis mitä tuo... Sari ei selvästikään tiennyt mitä sanoa. En pystynyt sanomaan mitään, mutta olisin niin halunnut selittää kaiken. Niinpä tein sen mitä olin halunnut tehdä jo kauan ja mikä selittäisi kaiken. Painoin hänet seinää vasten ja suutelin häntä hyvin hellästi. Sitten lähdin.

En kuullut Sarista mitään vähään aikaan. En oikeastaan edes ollut odottanut kuulevani. Muistin miltä hänen huulensa olivat tuntuneet huuliani vasten ja miten hän voihki nautinnosta, ja nuo muistot melkein tekivät minut hulluksi. Kotona kyyhöttäminen oli turhauttavaa joten päätin purkaa paineeni liikuntaan. Niinpä lähdin lenkkipolulle, jota joskus Sarin kanssakin olimme kävelleet. Kävelin omissa ajatuksissani ja säikähdin hieman kun joku tarttui olkapäähäni. Käännyin ja näin Sarin.
- Moi. Sä et vissiin kuullut kun mä huusin sua, Sari sanoi hengittäen raskaasti. Hän oli kai juossut minut kiinni.
- Ai, en kuullut, sanoin vähän vaimeasti ja kun en tiennyt mitä muuta tekisin, jatkoin kävelemistä. Sari lähti kävelemään vierelläni. Olimme hiljaa. Kirosin itseäni kun olin pilannut kaiken.
- Kuule, siitä yhestä illasta... Sari aloitti ja keskeytin hänet:
- Sori, ei mun ollut tarkotus mitään sellasta tehdä. Ole kiltti ja unohda koko juttu.
Sari oli hetken hiljaa ja sanoi sitten:
- Mitä jos me pysähdyttäis hetkeks juttelemaan? Nyökkäsin vaikka en olisi kaivannut noloa juttutuokiota. Istuuduimme kivelle, joka oli ollut käytössämme aiemminkin. Aikaisemmat puheenaiheet eivät vain olleet lähelläkään tämän kertaista. Oli taas hetken hiljaista.
- Miksi sä teit niin? Sari kysyi lopulta hiljaa. Katsoin häntä silmiin ja päätin, että salailu sai riittää. Vaikka se voisikin rikkoa pitkän ystävyyden, oli sekin parempi kuin valheessa eläminen.
- Koska mä oon halunnut tehdä niin jo pitkään. En ehkä juuri tuolla tavoin, mutta sun puheet siitä, kuinka hyvin Janne sut tyydytti, sumensi mun arviointikykyä, vastasin ja tuijotin maahan.
- Entäs se...suudelma? Sari kysyi hyvin hiljaa, ääni värähtäen.
- Sen oli kai tarkotus osoittaa etten mä käyny sun kimppuun ihan vaan huvikseen, vaan että mä.. välitän susta, vastasin punastuen ja tuijotin maata entistä tiukemmin. Muistin taas hengittää kun silmissäni alkoi välkkyä värikkäitä täpliä. Tunsin varovaisen hipaisun kädelläni. Sari otti vapisevin ja tunnustelevin sormin kädestäni kiinni. Vatsassani lenteli lepakoiden kokoisia perhosia. Tarjosiko hän eleellään ystävyyttään vai jotain ihan muuta? En uskaltanut nostaa katsettani. Sari otti toisella kädellään leuastani siitä ja käänsi kasvoni omiaan kohti. Sydämeni hakkasi kuin se olisi ollut pakahtumaisillaan. Hän lähestyi varovasti minua, niin varovasti kuin ihmiset, jotka ovat tekemässä jotain ihan uutta. Käänsin päätäni hieman sivuun hänen kasvoistaan ja kuiskasin:
- Älä... Älä, jos sä et oikeesti tarkota sitä..
Sari pysähtyi hetkeksi mutta käänsi sitten kasvoni päättäväisesti taas omiaan kohti. Hän oli hyvin lähellä minua ja värisin hänen kosketuksestaan.
- Se mitä sä teit... se ei tuntunut ollenkaan pahalta. Itseasiassa mikään ei oo koskaan tuntunut niin hyvältä. Ja tuskin onkaan mitään parempaa, kuin mitä se suudelma oli, Sari kuiskasi ja katsoi minua tiiviisti silmiin.
Siinä vaiheessa lakkasin taas hengittämästä. Sari hymyili hieman ja hymyilin takaisin. Hän nojautui minuun päin ja viimein hänen huulensa koskettivat omiani. Ne olivat aivan yhtä pehmeät ja suloiset kuin muistinkin. Vedin hänet tiukemmin itseäni vasten ja uppouduimme ihanaan suudelmaan. Sydämeni heitti voltin kun hänen kielensä kosketti omaani. Kun viimein irtauduimme toisistamme, hengitin raskaasti ja tunsin olevani hyvin kiihoittunut. Olin odottanut tätä kauan enkä halunnut odottaa enää yhtään kauemmin. Kumarruin suutelemaan Sarin kaulaa ja kuiskasin sitten hänen korvaansa:
- Lähdetäänkö meille??
- Lähdetään, Sari vastasi ja lähdimme kävelemään käsikkäin.

Ikuisuudelta tuntuneen ajan jälkeen olimme viimein huoneessani. Johdatin Sarin suoraan sänkyni luo, kaadoin hänet siihen selälleen ja nousin hänen päälleen. Suutelimme kiihkeästi ja kätemme tutkivat toistemme vartaloita. Pelkkä suuteleminen sai minut aivan uskomattoman märäksi ja halusin pian koskettaa Sarin alastonta vartaloa. Riisuimme toisemme niin nopeasti kuin suinkin pystyimme. Kun päällämme oli vain alusvaatteet, rauhoituimme hetkeksi. Riisuimme hitaasti toisiltamme rintaliivit ja jäimme hetkeksi ihailemaan näkymiä. Sarin rinnat olivat niin kauniit. Otin toisen pehmeän rinnan hyväilyyni ja suutelin kovettunutta nänniä. Sari huokaisi ja tein saman toisellekin rinnalle. Sarinkin sormenpäät seikkailivat rinnoillani ja saivat hengitykseni kiihtymään entisestään. Sitten siirryimme riisumaan viimeiset vaatekappaleet. Hitaasti vedimme toisiltamme jo märät pikkuhousut pois ja tutkimme toisiamme katseillamme. Sitten painauduimme taas kiihkeään suudelmaan. Ei ole mitään parempaa kuin toisen naisen pehmeä ja alaston vartalo omaa alastonta vartaloa vasten. Siirryin suutelemaan Sarin kaulaa ja käteni hyväilivät hänen rintojaan. Sarin nännit olivat niin kauniit että olisin voinut hyväillä, nuolla ja imeskellä niitä koko illan. Halusin kuitenkin maistaa hänestä jotain muutakin. Siirryin alaspäin suudellen hänen täydellistä vatsaansa. Levitin Sarin jalat ja hän huokaisi kärsimättömänä. Viimein näin taas edessäni hänen häpynsä. Punaiset ja kutsuvat häpyhuulet kiiltelivät Sarin nesteistä ja olisin halunnut maistaa niitä samantien. Annoin kuitenkin Sarin vielä odottaa ja suutelin hänen reitensä sisäpintaa. Kuljetin hitaasti kieltäni ihoa pitkin häpyä kohti ja päästyäni nivustaipeeseen, tunsin kuinka Sari jännittyi odotuksesta. Siirryin kuitenkin suutelemaan toista reittä ja Sari voihkaisi turhautuneena kun tajusi joutuvansa vielä odottamaan. Odotusta ei kuitenkaan kestänyt enää pitkään vaan pian pääni painui kohti hänen haarojaan. Hieraisin hänen häpyään hellästi sormellani ja hän värähti. Sitten nuolaisin häntä nautinnollisesti ja sain palkakseni voihkaisun. Nuolin ja suutelin hänen liukkaita häpyhuuliaan. Sitten painoin kieleni tiukasti hänen klitoristaan vasten ja aloin pyörittää. Sari painoi lantiotaan naamaani kohti ja hänen huohotuksensa ja voihkintansa oli tiheää ja äänekästä. Hänen orgasminsa lähestyi. Otin sormeni avukseni ja tein kaikkeni jotta saisin annettua hänelle ihanan orgasmin. Ja sellaisen hän saikin. Hänen vartalonsa vääntelehti ja hän huudahti kun viimein laukesi. En kuitenkaan aikonut vielä lopettaa vaan jatkoin hänen klitoriksensa nopeaa lipomista ja imeskelyä. Sari yritti vetäytyä pois, mutta tartuin häntä lantiosta ja jatkoin. Sarin voihkinta alkoi uudestaan, äänekkäämpänä ja huomasin toisen orgasmin olevan jo tuloillaan.
- Mä tuun taas! Voi luoja! Sari huusi ja orgasmi saavutti hänet. Suukotin vielä hänen klitoriistaan ja nousin hänen vierelleen. Sari suuteli minua hengästyneenä. Kietouduimme toisiimme kiinni ja kun Sari oli hieman rauhoittunut, hänen kätensä alkoivat vaeltaa vartalollani. Ne puristelivat ja hyväilivät rintojani ja liukuivat vatsaani pitkin hävylleni. Sarin sormet tapasivat kostean vakoni. Voihkaisin. Sari katsoi minua silmiin samalla kun alkoi hieroa häpyhuuliani ja klitoristani. Hengitin raskaasti kun Sarin sormet tuottivat minulle mielihyvää. Suljin silmäni. Kohta tunsin kielen koskettavan varovasti häpyhuuliani. Sari tutki kielellään häpyni joka sopukan ja sai minut vaikeroimaan. Sitten hän keskittyi klitoriksen nuolemiseen. Tunsin kuinka orgasmi lähestyi, ja silloin Sari työnsi yllättäen kaksi sormea sisääni ja kiihdytti kielensä liikkeitä. Sain pian elämäni orgasmin.

Sari kömpi viereeni ja makasimme hetken hiljaa lähekkäin. Katselin häntä ja mietin kuinka kaunis hän olikaan. Suutelin häntä. Miten ihanalta se tuntuikaan kun hän vastasi suudelmaan. Halusin rakastella häntä. Äskeinen oli ollut ihanaa, suorastaan mahtavaa, mutta halusin tuntea hänet niin lähellä minua kuin vain voin. Nousin hänen päälleen ja kiedoin käteni hänen ympärilleen. Painoin häpyni hänen häpyään vasten ja jalkamme kietoutuivat toisiinsa. Lantiotani liikuttamalla sain klitoriksemme hieromaan toisiaan. Sari huokaili allani ja suutelin häntä taas. Olimme aivan toisissamme kiinni. Pyörähdimme ympäri toisistamme irtautumatta ja nyt Sari sai olla päälläni. Löysimme pian liikkeisiimme yhteisen rytmin voihkintamme muuttui äänekkäämmäksi. Rakastelimme kiihkeästi ja huone täyttyi nautinnon tuottamista ääntelyistä. Orgasmini oli kuin räjähdys ja niin taisi olla myös Sarin, joka tuli heti jälkeeni. Alastomina ja hikisinä kietouduimme toisiimme ja nukahdimme.

4

7931

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kostunut

      Tosi hieno tarina; toivottavasti kirjoitat pian lisää!!

      • female

        aivan ihana tarina! lisää ja pian kiitos!! :)


    • Wou!

      Todella ihana ja upea, jatka ihmeessä samaan malliin!

    • seyksivaan

      tosi hyvä tarina! toivottavasti tulee vielä lisää :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6519
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4203
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2607
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1548
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe