Fordia kaduttaa Fiestan valmistuksen lopettaminen ja nyt tulee Fiestan seuraaja joka on Renault.
Olen ajanut Fiestoilla yli 20 vuotta koska se on hyvä auto. Pikkuautojen parasta laatua. Se on jännä juttu että tässä autossa laatu on parantunut aina kun uusi malli on tullut. Monessa muussa laatu on vain laskenut.
Nyt tulee sitten tilalle Ranskalaista paskaa ja vielä sähköisessä muodossa.
Fiestan tilalle Ranskalaista laatua
Anonyymi-ap
8
371
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pöö. Sit sä heräsit ja olit poju nähnyt vain märkiä unia
- Anonyymi00002
Ranskassa ei osata valmistaa muuta kuin kortonkia ja hajuvettä🤫
- Anonyymi00003
Peugeot Puretech rulettaa suvereenisesti
- Anonyymi00004
Ranskassa on rakennettu aina kautta historian pikkuautoja ja ne siellä osataan. Rellu 5 on kerännyt kehuja kaikkialla.
- Anonyymi00005
EU romut on sieltä missä ei ☀️ paista.💩
- Anonyymi00006
"Nyt tulee sitten tilalle Ranskalaista paskaa ja vielä sähköisessä muodossa."
Tuolla asenteella et voi ainakaan pettyä, epäilen että tulet yllättymään positiivisesti. - Anonyymi00007
Osta kia stonig...paljon parempi ku pikku pökötti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2713376Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031673- 661233
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991067- 571033
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:50976- 63961
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is199871- 42807
- 47782