Olen lähdössä ulkomaille shoppailemaan, mutta kun en tiedä mikä olisi hyvä/halpa maa shoppailla ja missä maassa olisi muoti- ja merkkivaatteita halvalla? kertokaa ihmeessä jos tiiätte. Ja kertokaa myös esimerkki minkä hintaista kyseisessä maassa on.
Halpa shoppailumaa?????
5
3348
Vastaukset
- tha
Thaimaa
- ....
vaihtoehto on Vietnam, lähes kaikkea on ja jos ei ole niin tekevät/kopioivat. Myös laatu päihittää Thaimaan tarjonnan.
- Lumikki76
maita on aivan ehdottomasti esim.turkki tai thaimaa
- miia
halvin maa kaikin puolin on bulgaria !
kojuja ja kauppoja riittää kaikin puolin
tulin kaksi viikkoa sitten sunny beachilta ja kaikkea tarttui mukaan. Kenkiä, paitoja, housuja, sukkia, laukkuja, hameita....
sinne kannattaa lähteä, koska se on ylivoimaisesti halvin. lentoliput kaikkein halvimmat, myös ruoka ja juomat sekä vaatteet...
aurinkoakin voi ottaa....
merkkejä: esim. diesel, puma, D&G, miss sixty, fubu, nike, blind, etnies, osiris, fila ym..
Kannattaa käydä, minäkin uusin koko vaatekerrastoni.
ostin kahdet kengät, maksoivat 40 levaa kappale eli 20 euroa, ja pitkähihaiset vetoketju- golleget 26 levaa eli 13 euroa !
syöminen ravintolassa juomineen maksoi aina alle 10 levaa eli 5 euroa.
kannattaa ostaa tuollainen äkkilähtö, mitä on runsaaasti tarjolla ainakin tjäreborgilla, kato vaikka netistä tai teksti- tv:stä !!!
Mene sunny beachille !!! ja sieltä voit mennä bussilla vaikka Nessebaariin 60 stotingilla (30 sentillä) tai burgasiin --> en muista paljon maksoi. Bussilla liikkuminen oli todella halpaa. - minä...
Turkki on paras!!!monen maan kiertäneenä voin suositella turkkia!!oon vasta 17 ja ainki tollasia nuorten vaatteita löytyy hyvin!! käyn joka vuosi siä pari kertaa ja kyllä aina vaatteita tarttuu mukaan aikas reippaasti;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4622848Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152675Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2721618Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841204Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4411145Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 156980
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41938- 56909
- 79895