Mikähän on että jos minulla on joku sivusto auki,niin seuraava sivusto ei aukea kunnolla ja se tulee esiin vajaana.Esim.jos avaan Telkku ohjelmatiedot johon olen tallentanut suosikkiohjelmat,niin ne eivät näy punaisina ,vaikka olen tallentanut ohjelmat suosikkeihin.Tai sitten jos avaan esim .city.fi;nsivuston niin salasanat täytyy kirjoittaa,vaikka ne on tallennettu yms.Mulla on Firefox.Olisiko joku virus vai jossain asetuksissa vikaa.
Näytössä näkyy vain osa..
Male
3
295
Vastaukset
- Gasf
on Firefoxin!
- vaihtanut
Minulla oli sama vika kun käytin firefoxia. En väitä, että firefoxissa on jotain vikaa. Vika voi olla myös asetuksissani ym, mutta siinä on niin yksinkertaiset asetukset, että en usko mokanneeni. Vaihdoin takaisin IE:n käyttäjäksi.
- kjahs
vaihtanut kirjoitti:
Minulla oli sama vika kun käytin firefoxia. En väitä, että firefoxissa on jotain vikaa. Vika voi olla myös asetuksissani ym, mutta siinä on niin yksinkertaiset asetukset, että en usko mokanneeni. Vaihdoin takaisin IE:n käyttäjäksi.
siksi mäkin vaihdoin takasin ie:hen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1845052Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,244453Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993137Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2573034Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432922- 522531
- 271939
- 541853
- 771814
- 221787