Asuntolan rakentaminen

Rakentaja

Miten saa itse rakennettua asuntolan Sims 2:n yliopistolle? Kokeilin eillen, mut siitä tuli tavallinen vuokrattava talo (vuokra muuten oli yli 77 000). Olen kuullut että siihen olis joku koodi, mut en ole löytänyt sitä mistään.

6

587

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marqué

Mene tavalliselle tontille ja kirjoita sinne changeLotzoning dorm. Nyt sen pitäisi olla tontti, johon voit rakentaa asuntolan. Tarkista asia vielä niin, että tallennat ja lähdet tontilta ja tulet takaisin. Jos rakennusvalikkossa ei voi rakentaa seiniä yms. tontti on nyt asuntola.
      Avaat rakennusvalikon asuntolatontilla kun kirjoitat koodilaatikkoon boolProp dormSpecific ToolsDisabled false ja nyt pitäisi voida rakentaa :)

• Rakentaja

Kiitoksia. Pitää kokeilla heti kun pääsee kotia oman koneen ääreen.

• Salivadera

Eli siis sitä vaan halusin sanoa, et jos haluat tehdä siitä jo rakentamastasi talosta asuntolan, toimi seuraavasti (ellet ole jo toiminut :)

Kun talo on mielestäsi hyvä (älä unohda kalustaa tarpeeksi, rakennusvaiheessahan se on vielä ilmaista ja muista keittiöön hopeinen hella ja tasojen lisäksi tiskit eli islands, niin keittäjä tulee sitten asuntolaan kokkailemaan), paina ctrl shift c ja kirjoita yläreunaan ilmestyneeseen laatikkoon "changelotzoning dorm". Mene sitten naapurustoon, äläkä unohda tallentaa. Nyt pitäisi paikkasi olla asuntola! :)

Mulla ainakin toimi toi koodi hyvin, vaik koko peli on mulla netin kautta hommattu. Jos olet jo itse osannut homman, niin hyvä sulle. Ajattelin vain neuvoa varalta! :)
        Mukavia pelihetkiä!!!!

• Rakentaja
        Salivadera kirjoitti:

Eli siis sitä vaan halusin sanoa, et jos haluat tehdä siitä jo rakentamastasi talosta asuntolan, toimi seuraavasti (ellet ole jo toiminut :)

Kun talo on mielestäsi hyvä (älä unohda kalustaa tarpeeksi, rakennusvaiheessahan se on vielä ilmaista ja muista keittiöön hopeinen hella ja tasojen lisäksi tiskit eli islands, niin keittäjä tulee sitten asuntolaan kokkailemaan), paina ctrl shift c ja kirjoita yläreunaan ilmestyneeseen laatikkoon "changelotzoning dorm". Mene sitten naapurustoon, äläkä unohda tallentaa. Nyt pitäisi paikkasi olla asuntola! :)

Mulla ainakin toimi toi koodi hyvin, vaik koko peli on mulla netin kautta hommattu. Jos olet jo itse osannut homman, niin hyvä sulle. Ajattelin vain neuvoa varalta! :)
        Mukavia pelihetkiä!!!!

Huomasin et valmiin talon saa asuntolaksi, kun kokeilin rakentamaani taloon koodia. Helpompi rakentaa ensin talo ja laittaa sitten koodi, tallentaa ja lähteä pois talosta. Ja sitten se on yliopistoalueella asuntolana. Ei sitten muuta kuin muuttamaan opiskelijat sinne.

• Salivadera
        Rakentaja kirjoitti:

Huomasin et valmiin talon saa asuntolaksi, kun kokeilin rakentamaani taloon koodia. Helpompi rakentaa ensin talo ja laittaa sitten koodi, tallentaa ja lähteä pois talosta. Ja sitten se on yliopistoalueella asuntolana. Ei sitten muuta kuin muuttamaan opiskelijat sinne.

No, niin yritinkin neuvoa nimenomaan, jos ei viestistä tullut selväksi :) Rakensin itsekin ensin talon, jonka muutin asuntolaksi ja laitoin vasta sen jälkeen opiskelijat asumaan sinne. Kätevää! :D

• Anonyymi

moi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6294
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3783
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3140
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1696
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1388
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      949
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      870
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      849
    Aihe