Asuntolan rakentaminen

Rakentaja

Miten saa itse rakennettua asuntolan Sims 2:n yliopistolle? Kokeilin eillen, mut siitä tuli tavallinen vuokrattava talo (vuokra muuten oli yli 77 000). Olen kuullut että siihen olis joku koodi, mut en ole löytänyt sitä mistään.

6

474

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marqué

      Mene tavalliselle tontille ja kirjoita sinne changeLotzoning dorm. Nyt sen pitäisi olla tontti, johon voit rakentaa asuntolan. Tarkista asia vielä niin, että tallennat ja lähdet tontilta ja tulet takaisin. Jos rakennusvalikkossa ei voi rakentaa seiniä yms. tontti on nyt asuntola.
      Avaat rakennusvalikon asuntolatontilla kun kirjoitat koodilaatikkoon boolProp dormSpecific ToolsDisabled false ja nyt pitäisi voida rakentaa :)

      • Rakentaja

        Kiitoksia. Pitää kokeilla heti kun pääsee kotia oman koneen ääreen.


      • Salivadera

        Eli siis sitä vaan halusin sanoa, et jos haluat tehdä siitä jo rakentamastasi talosta asuntolan, toimi seuraavasti (ellet ole jo toiminut :)

        Kun talo on mielestäsi hyvä (älä unohda kalustaa tarpeeksi, rakennusvaiheessahan se on vielä ilmaista ja muista keittiöön hopeinen hella ja tasojen lisäksi tiskit eli islands, niin keittäjä tulee sitten asuntolaan kokkailemaan), paina ctrl shift c ja kirjoita yläreunaan ilmestyneeseen laatikkoon "changelotzoning dorm". Mene sitten naapurustoon, äläkä unohda tallentaa. Nyt pitäisi paikkasi olla asuntola! :)

        Mulla ainakin toimi toi koodi hyvin, vaik koko peli on mulla netin kautta hommattu. Jos olet jo itse osannut homman, niin hyvä sulle. Ajattelin vain neuvoa varalta! :)
        Mukavia pelihetkiä!!!!


      • Rakentaja
        Salivadera kirjoitti:

        Eli siis sitä vaan halusin sanoa, et jos haluat tehdä siitä jo rakentamastasi talosta asuntolan, toimi seuraavasti (ellet ole jo toiminut :)

        Kun talo on mielestäsi hyvä (älä unohda kalustaa tarpeeksi, rakennusvaiheessahan se on vielä ilmaista ja muista keittiöön hopeinen hella ja tasojen lisäksi tiskit eli islands, niin keittäjä tulee sitten asuntolaan kokkailemaan), paina ctrl shift c ja kirjoita yläreunaan ilmestyneeseen laatikkoon "changelotzoning dorm". Mene sitten naapurustoon, äläkä unohda tallentaa. Nyt pitäisi paikkasi olla asuntola! :)

        Mulla ainakin toimi toi koodi hyvin, vaik koko peli on mulla netin kautta hommattu. Jos olet jo itse osannut homman, niin hyvä sulle. Ajattelin vain neuvoa varalta! :)
        Mukavia pelihetkiä!!!!

        Huomasin et valmiin talon saa asuntolaksi, kun kokeilin rakentamaani taloon koodia. Helpompi rakentaa ensin talo ja laittaa sitten koodi, tallentaa ja lähteä pois talosta. Ja sitten se on yliopistoalueella asuntolana. Ei sitten muuta kuin muuttamaan opiskelijat sinne.


      • Salivadera
        Rakentaja kirjoitti:

        Huomasin et valmiin talon saa asuntolaksi, kun kokeilin rakentamaani taloon koodia. Helpompi rakentaa ensin talo ja laittaa sitten koodi, tallentaa ja lähteä pois talosta. Ja sitten se on yliopistoalueella asuntolana. Ei sitten muuta kuin muuttamaan opiskelijat sinne.

        No, niin yritinkin neuvoa nimenomaan, jos ei viestistä tullut selväksi :) Rakensin itsekin ensin talon, jonka muutin asuntolaksi ja laitoin vasta sen jälkeen opiskelijat asumaan sinne. Kätevää! :D


    • Anonyymi

      moi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      278
      3018
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      78
      1547
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1276
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe