Asuntolan rakentaminen

Rakentaja

Miten saa itse rakennettua asuntolan Sims 2:n yliopistolle? Kokeilin eillen, mut siitä tuli tavallinen vuokrattava talo (vuokra muuten oli yli 77 000). Olen kuullut että siihen olis joku koodi, mut en ole löytänyt sitä mistään.

6

718

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marqué

Mene tavalliselle tontille ja kirjoita sinne changeLotzoning dorm. Nyt sen pitäisi olla tontti, johon voit rakentaa asuntolan. Tarkista asia vielä niin, että tallennat ja lähdet tontilta ja tulet takaisin. Jos rakennusvalikkossa ei voi rakentaa seiniä yms. tontti on nyt asuntola.
      Avaat rakennusvalikon asuntolatontilla kun kirjoitat koodilaatikkoon boolProp dormSpecific ToolsDisabled false ja nyt pitäisi voida rakentaa :)

• Rakentaja

Kiitoksia. Pitää kokeilla heti kun pääsee kotia oman koneen ääreen.

• Salivadera

Eli siis sitä vaan halusin sanoa, et jos haluat tehdä siitä jo rakentamastasi talosta asuntolan, toimi seuraavasti (ellet ole jo toiminut :)

Kun talo on mielestäsi hyvä (älä unohda kalustaa tarpeeksi, rakennusvaiheessahan se on vielä ilmaista ja muista keittiöön hopeinen hella ja tasojen lisäksi tiskit eli islands, niin keittäjä tulee sitten asuntolaan kokkailemaan), paina ctrl shift c ja kirjoita yläreunaan ilmestyneeseen laatikkoon "changelotzoning dorm". Mene sitten naapurustoon, äläkä unohda tallentaa. Nyt pitäisi paikkasi olla asuntola! :)

Mulla ainakin toimi toi koodi hyvin, vaik koko peli on mulla netin kautta hommattu. Jos olet jo itse osannut homman, niin hyvä sulle. Ajattelin vain neuvoa varalta! :)
        Mukavia pelihetkiä!!!!

• Rakentaja
        Salivadera kirjoitti:

Eli siis sitä vaan halusin sanoa, et jos haluat tehdä siitä jo rakentamastasi talosta asuntolan, toimi seuraavasti (ellet ole jo toiminut :)

Kun talo on mielestäsi hyvä (älä unohda kalustaa tarpeeksi, rakennusvaiheessahan se on vielä ilmaista ja muista keittiöön hopeinen hella ja tasojen lisäksi tiskit eli islands, niin keittäjä tulee sitten asuntolaan kokkailemaan), paina ctrl shift c ja kirjoita yläreunaan ilmestyneeseen laatikkoon "changelotzoning dorm". Mene sitten naapurustoon, äläkä unohda tallentaa. Nyt pitäisi paikkasi olla asuntola! :)

Mulla ainakin toimi toi koodi hyvin, vaik koko peli on mulla netin kautta hommattu. Jos olet jo itse osannut homman, niin hyvä sulle. Ajattelin vain neuvoa varalta! :)
        Mukavia pelihetkiä!!!!

Huomasin et valmiin talon saa asuntolaksi, kun kokeilin rakentamaani taloon koodia. Helpompi rakentaa ensin talo ja laittaa sitten koodi, tallentaa ja lähteä pois talosta. Ja sitten se on yliopistoalueella asuntolana. Ei sitten muuta kuin muuttamaan opiskelijat sinne.

• Salivadera
        Rakentaja kirjoitti:

Huomasin et valmiin talon saa asuntolaksi, kun kokeilin rakentamaani taloon koodia. Helpompi rakentaa ensin talo ja laittaa sitten koodi, tallentaa ja lähteä pois talosta. Ja sitten se on yliopistoalueella asuntolana. Ei sitten muuta kuin muuttamaan opiskelijat sinne.

No, niin yritinkin neuvoa nimenomaan, jos ei viestistä tullut selväksi :) Rakensin itsekin ensin talon, jonka muutin asuntolaksi ja laitoin vasta sen jälkeen opiskelijat asumaan sinne. Kätevää! :D

• Anonyymi

moi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa

Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p
      Maailman menoa
      121
      8696
    2. Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa

Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su
      Maailman menoa
      430
      7947
    3. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      11
      5533
    4. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      82
      5179
    5. Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)

Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill
      Ikävä
      29
      5009
    6. Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa

Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?
      Ikävä
      237
      3507
    7. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      125
      3214
    8. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      85
      3109
    9. Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?

Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os
      Tv-sarjat
      35
      3106
    10. Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?

Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps
      Tv-sarjat
      25
      2710
    Aihe