Rakettien ampuminen on turhanpäiväistä ihmisten viihdettä. Ne rahat voisi sijoittaa tärkeämpään asiaan. Eläimille voisi vaihteeksi laittaa rahat, jotka muuten katoavat taivaan tuuliin kovalla äänellä.
Joulunakin oli useita keräyksiä lapsille, miksi ei koskaan eläimille ?
Rakettirahat eläinten hyväksi.
4
375
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Iloa elämään Älä asetu kaupunkiin elukoiden kanssa.
- Anonyymi00002
Meillä maaseudulla ilotulitus alkaa jo klo 17.00. Hevosemme eivät voi olla ulkona uudenvuodenaattona kuin muutaman tunnin. Viimeiset raketit ammutaan keskiyön jälkeen. Huolimatta tallissa olevasta radion äänestä hevosemme ovat pelokkaita ensimmäisestä ammutusta raketista viimeiseen raketin ampumiseen asti.
- Anonyymi00003
Kun meillä oli hevosia, menin kerran seuraksi ralliin ilotulitusten ajaksi, kun ajattelin hevosten pelkäävän. Mutta ne söivät vain heinää, vaikka muutaman kymmenen metrin päässä paukkui ja ikkunan takanä välähteli valoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1641627Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1481244Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216899- 70846
- 55746
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63727- 46715
- 87647
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt193608- 52592