Ja mikä olisi valintasi syy ?
Jos voisit oppia soittamaan mitä tahansa soitinta täydellisesti, minkä valitsisit?
22
246
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hanuria tietenkin. Sitä kun oppii soittamaan, niin siitä se riemu repeäisi.
- Anonyymi00002
Ilman muuta kitaran. Olin kerran kansalaisopiston tunneilla vähän aikaa, kovin vaikealta tuntui. Ei siitä mitään tullut ja Landolan annoin lapsenlapselle.
- Anonyymi00003
Viola da gambaa. Sillä on sieluun menevä ääni.
- Anonyymi00004
Viulu olisi minun soittimeni. Tyttäreni opetteli aikanaan sitä soittamaan ja siitä syystä rakastuin viuluun.
- Anonyymi00005
Kitara, soittimien kuningas.
- Anonyymi00006
No kantele tietekin, iso!
Ei sellaista pientä. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
No kantele tietekin, iso!
Ei sellaista pientä.Ennemmin harppu sitten, kuin kantele. Harppu on paljon isompi.
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ennemmin harppu sitten, kuin kantele. Harppu on paljon isompi.
Joo, mutta miten paljon painavampi ja kalliimpi.
On kolme harpunsoittajatuttavaa. Sormet verillä.
Oikeastaan haluaisin soittaa sitraa, sitä Anton Karasin tyyppiä!
- Anonyymi00008
alotuksen kysymykseen :
PIANO
ja KANTELE- Anonyymi00014
Tää 5-kielinen on ihan liian helppo soitin!
On muodissa, mutta kaikki lopettaa soittelemisen sit.
- Anonyymi00009
opi soittamaan pianoa 2 viikossa kuin Arthur Rubinstein
Tekoäly opettaa
https://www.youtube.com/watch?v=ZilCiXvSwQc - Anonyymi00010
Nuorena tyttönä kävin pianotunneilla, enkä oikein tykännyt siitä. Opin kuitenkin suht paljon. JOnka sitten unohdin. Ostimme pianon reilu 15 vuotta sitten, jotta aloittaisin uudelleen tuon harrastuksen.Ei jostain syystä vain muka löytynyt aikaa tai enemmänki kärsivällisyyttä aloittaa suht alusta
Muutimme muutama vuosi sitten pienempään asuntoon ja piano jäi omakotitaloomme kauppojen yhteydessä.
Eli jos jostain taikaiskusta saisin pianolla soittamisen taidon niin sen ottaisin- Anonyymi00015
KAKSI viikkoa tekoälyllä
ja se siitä https://keskustelu.suomi24.fi/t/19214443/jos-voisit-oppia-soittamaan-mita-tahansa-soitinta-taydellisesti-minka-valitsisit#comment-139421015
- Anonyymi00011
Ensiksi opettelisin soittamaan pianoa, sitten saksofonia ja heti perään bassokitaraa. Lopuksi päräyttäisin vielä kunnon rumpusoolon.
Vapauttaisin sydämen :: https://youtu.be/0R9c5fFVtBI- Anonyymi00013
Hyvä biisi, mutta ollaan realistisia.
- Anonyymi00016
Piano. Mitä kuuntelisin? Klarinetti ja muut puhaltimet ja basso tuo viihdyttävän menneiden hyvien aikojen iloisen jazz tunnelman mitä joissain elokuvissa on.
Sitten taas sinfonia musiikki.
Ennen musiikki oli parempaa. Elokuvat myös. Siis vuodet 1940 -1960.elokuvat musiiki 1950- 1980. - Anonyymi00017
Ukulele. Helpoin oppia nokkahuilun jälkeen ?
- Anonyymi00018
Ajattelin lähteä sitransoitto kursseille Tyroliin!
Sellaisen kunnon alppisitran kurssille, en sille neliskanttiselle.
Kun täytän 80. vuotta, niin silloinpa lähden. Tilaan viikon-parin matkan.
Vielä muutama vuosi.'
Oli minulla haaveena lähteä Rio de Janeiron sambajuhliin 80-vuotispäivänä, mutta oon luopunut siitä haaveesta, kun tartten joskus rollaattoria liikkuessa.
Olin minä aikoinani samba-ryhmässä ja heh-heh-heh, sain jopa liksaa.
Nyt riittää sitrakurssi Tyrolissa.
- Anonyymi00019
Klarinettia uudelleen. Tuolla se on kaapissa, ollut jo 30 v tyhjänpanttina.
- Anonyymi00020
Kitaransoittoa - samalla voisi laulaa ja käydä esim. vanhainkodeissa ilahduttamassa ihmisiä.
- Anonyymi00022
Kitaransoittotaito olis kiva.
Rakensin 50v villityksessä itselleni sähkökitaran tarkoituksena
opetella soittamaan.
Nyt se pölyttyy tossa tuolini vieressä. Harmillista...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331971
- 1211405
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401170Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v3031124Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni631102- 491069
- 1411069
Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast470937Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet94907Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu59848