vai kaikesta television katselusta?
Kummasta luopuisit mieluummin: kaikesta sosiaalisesta mediasta
23
174
Vastaukset
- Anonyymi00001
En ole missään somessa jos niillä tarkoitetaan näitä Facebookia, instaa, ja muita mitä niitä onkaan. Joten siinä mielessä olen jo ajatuksestakin luopunut.
Televisiosta katson ainoastaan ne ohjelmat mitkä olen lehdestä etukäteen valinnut katsottavaksi, muun ajan televisio on kiinni ja virraton.
Olin ilman televisiota 10 vuotta tuossa taannoin. Ei tehnyt heikkoakaan.
Ilman radiota en osaisi olla, enkä ilman päivän sanomalehteä.- Anonyymi00015
Sosiaalinen media (lyhennettynä arkikielessä some) tarkoittaa verkkoviestintäympäristöjä, joissa jokaisella käyttäjällä tai käyttäjäryhmällä on mahdollisuus olla aktiivinen viestijä ja sisällöntuottaja tiedon vastaanottajana olon lisäksi. Tiktok, Instgram, Facebook ja muut vastaavat.
- Anonyymi00002
Tähän on helppo vastata, en ole kuluvalla 2000 luvulla avannut telkkaria kuin jalkapallon arvoturnausten aikana.
DVD ja Blu-ray levyjä on toistasataa eli viihdettä riittää:)- Anonyymi00008
Hieman yli 10 vuotta sitten laitoin telkkarin pois, ei ole hetkeäkään kaduttanut!
- Anonyymi00004
Niinkin voi sanoa, mutta pikku venäjältäkin alkaa homma tuntuun.
- Anonyymi00006
En kummastakaan mutta jos PAKKO olisi, niin televisiosta
En kuulu niihin "fiksuihin", jotka katsovat televisiosta vain dokumentit ja uutiset; ainakin väittävät niin enkä myöskään niihin dinosauruksiin, jotka pitävät somea jotenkin huonona asiana. Jos sitä osaa käyttää ja hyödyntää, se on oiva apuväline - Anonyymi00007
Telkkarin pitäisin, sähköpostin ja nettipankkipalvelut ja muut järjelliset
nettipalvelut. - Anonyymi00009
Sosiaalisesta mediasta ei tarvitse edes luopua, koska en käytä. Ei kiinnosta mitkään sosiaaliset mediat. TV-ohjelmat, suoratoiston kautta sarjat ja netin tai TV:n kautta uutiset, ovat täysin riittävät itselleni.
- Anonyymi00019
Itse en pidä keskustelupastoja suoranaisesti "somena", vaikka ne sellaisia kenties ovatkin. Sosiaalinen media/some on mielestäni enemmänkin Facebook, Instagram, Snapshat, Tiktok ja vastaavat palvelut.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Itse en pidä keskustelupastoja suoranaisesti "somena", vaikka ne sellaisia kenties ovatkin. Sosiaalinen media/some on mielestäni enemmänkin Facebook, Instagram, Snapshat, Tiktok ja vastaavat palvelut.
SOsiaalinen media on sosiaalinen media. Eihän sitä tietenkään pidä pitää keskustelupalstoja sellaisina kun itse niitä käyttää. Pikkusormi kuvaannollisesti pystyssä.
- Anonyymi00011
Somea en tarvitse mihinkään, minulla ei ole minkäänlaisia sometilejä, eikä tule. Televisiota sen sijaan katselen päivittäin, Areenasta löytyy aina jotain katsottavaa.
- Anonyymi00012
En ole telkkarista katsonut kahteenkymmeneen vuoteen mitään.
- Anonyymi00013
Ruutu kuin ruutu. Tabletilta suoratoistopalvelujen tarjonnan katsominen on vähän niin kuin katsoisi telkkaria.
- Anonyymi00024
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ruutu kuin ruutu. Tabletilta suoratoistopalvelujen tarjonnan katsominen on vähän niin kuin katsoisi telkkaria.
Ei ole tablettia.
- Anonyymi00014
Jaa, ette käytä sosiaalista mediaa ?
Suomi24 on sosiaalisen median palvelu, erityisesti suuri keskustelufoorumi ja yhteisö, jossa käyttäjät voivat vaihtaa mielipiteitä, keskustella ja jakaa sisältöä nimimerkillä tai anonyymisti, ja se on yksi Suomen suosituimmista digitaalisista yhteisöistä. Se toimii alustana julkiselle keskustelulle, jossa kuka tahansa voi olla sekä sisällön tuottaja että vastaanottaja.- Anonyymi00018
Vaikka Suomi24 ei ole yhtä visuaalinen tai "verkostoitumiseen" keskittyvä kuin Instagram tai Facebook, sen ydin on sosiaalinen vuorovaikutus ja sisällön jakaminen, mikä täyttää sosiaalisen median määritelmän.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Vaikka Suomi24 ei ole yhtä visuaalinen tai "verkostoitumiseen" keskittyvä kuin Instagram tai Facebook, sen ydin on sosiaalinen vuorovaikutus ja sisällön jakaminen, mikä täyttää sosiaalisen median määritelmän.
Sosiaalinen media (lyhennettynä arkikielessä some) tarkoittaa verkkoviestintäympäristöjä, joissa jokaisella käyttäjällä tai käyttäjäryhmällä on mahdollisuus olla aktiivinen viestijä ja sisällöntuottaja tiedon vastaanottajana olon lisäksi. Vaikka keskustelupalsta kenties "someksi" voidaan mieltää, niin itse en sitä sellaiseksi miellä.
- Anonyymi00022
Onneksi ei tarvitse luopua mistään, voi valikoidusti käyttää mitä mielii ja osaa.
En ole opetellut facebookia, instaa ja muita, koska kukaan ei ole
kiinnostunut minuutti minuutilta mitä olen missäkin tekemässä
ja haluan nimenomaan suojella yksityisyyttäni.- Anonyymi00023
Ei kai se, että on facessa tai Instassa tarkoita sitä, että jonkun pitäisi olla minuutti minuutilta kiinnostunut sinun tekemisestäsi?
Täytyy olla kyllä aika tietämätön, jos noin ajattelee.
Facetiliään ja muita vastaavia jokainen hallinnoi omalla tavallaan, ei siellä tarvitse koko aikaa roikkua kuten ei täälläkään suomi24:ssa vaan silloin kun siltä tuntuu - Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ei kai se, että on facessa tai Instassa tarkoita sitä, että jonkun pitäisi olla minuutti minuutilta kiinnostunut sinun tekemisestäsi?
Täytyy olla kyllä aika tietämätön, jos noin ajattelee.
Facetiliään ja muita vastaavia jokainen hallinnoi omalla tavallaan, ei siellä tarvitse koko aikaa roikkua kuten ei täälläkään suomi24:ssa vaan silloin kun siltä tuntuuTelkkari on alakerrassa ja en viiti useinkaan rappuilla sinne.
Joskus tulee katsottua, kun on muuta tekemistä alakerrassa kuten että laitan lämpöpumppua isommalle vaihteelle. Vähän aikaa töllötän ja siiten rappuilen yläkertaan.
Lämpöpumpun huoltaja sanoi, että 23 astetta olis hyvä. No joo. Useimmiten pidän 20 asteessa., lämpö nousee ylöspäin.
Eniten kattelen netiltä, on yläkerrassa kätevästi.
On vain silleen, että työpöytään paistaa aurinko suoraan.
Vaihtoivat ikkunat ja ei oo tässä uudessa akkunassa sälekaihtimia.
Laitoin ison pahvin palan "sälekaihtimeksi" - hyvin toimii.
- Anonyymi00026
Miksi et luopuisi molemmista?
- Anonyymi00027
Tai miksi pitäisi luopua kummastakaan? Kumpaakaan en käytä päättömästi kaiken aikaa ja joka hetki.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen333155Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,632602Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään462393Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.621328Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp3021260- 411006
- 42987
Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh100982- 79948
Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup94868