Onko Sunny Beachilla hyönteisiä haittana, ja jos on niin millaisia.
Hyönteiset
11
2130
Vastaukset
- keräilijä
Käyn Bulgariassa juuri hyönteisten ja perhosten takia. kerään niitä ja niitä on siellä paljon erilaisia.
- .....
Hei, palasin juuri Sb:ltä ja ainakaan nyt siellä ei ollut paljoa ötököitä... ei ainakaan haitaksi asti. Muutamia isoja hyönteisiä siellä näkyi, mutta ei ne yrittänyt pörrätä ihmisissä.
- nitrob
Ei nähty minkäänlaisia kiusaavia ötököitä. Kyllä Suomessa on paljon enemmän hyttysiä ja paarmoja kiusana näin kesäaikaan.
- sb:llä
torakoita? ne on siistejä otuksia =)
- Golden
Sandsilla lenteli iltaisin elokuussa (viime vuonna)koppakuoriaisia. Niistä ei sinänsä ollut mitään haittaa jos ei muuten ole "allerginen" ötököille. Ne kopsahtelivat ihan vaatteisiin kiinni. Ne ovat ilmeisesti joka vuotinen ilmiö siellä päin. Hyttysiä sen sijaan emme nähneet ainakaan merkittävässä määrin.
- SB:ltä
Sain viikon reissulla 2 hyttysen pistosta ja rannalla näin muutaman leppäkertun, ei muuta.
Mukavaa lomaa, "ohvia" tms. et tarvitse =) - palannut
Ei ollut hyttysiä eikä muitakaan ötököitä haitaksi asti, vähemmän kuin Suomessa, PAITSI lähtöyönä oli Burgasin lentokentällä koppakuoriaisia maassa ja paljon, niitä oli myös koneen siivillä. Yhdellä siivellä ehkä noin nelisenkymmentä.....
- ötököitä
Sunnuntaina SB:ltä tultiin ja meitä ainakin hyttyset pisteli iltaisin ja koppakuoriaiset putoilivat niskaan. Niitä oli myös huoneessa ja yhtenä yönä heräsin siihen, kun koppis oli kädelläni. Arvatkaa kiljuinko=) Hotellin käytävällä oli myös iso sammakko.
- sammakoita
ötököitä kirjoitti:
Sunnuntaina SB:ltä tultiin ja meitä ainakin hyttyset pisteli iltaisin ja koppakuoriaiset putoilivat niskaan. Niitä oli myös huoneessa ja yhtenä yönä heräsin siihen, kun koppis oli kädelläni. Arvatkaa kiljuinko=) Hotellin käytävällä oli myös iso sammakko.
sb:llä on kuulemma paljon kaikenlaisia otuksia, koppiksia,sammakoita, torakoita, ym koska se sijaitsee aivan kaatopaikan vieressä ja pellon keskellä.
- Anonyymi
Juuri kotiuduttiin sieltä ja roppa täynnä niiden hiton pienten mustien pisteiden puremia ja kyllä kutisee
- Anonyymi
Siis Bulgarian golden beatcilta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352206
- 841293
- 561288
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351215- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31721
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565