Lumet naapurin pihalle

Anonyymi-ap

Kyllä kajaanilaiset on fiksuja/laiskoja. Nyt kun tuli tuota lunta reilusti niin eikun vaan työnnetään lumet naapurin pihalle kun on lähempänä kuin oma alue! Tarvitaan ihan itse oma piha lumelle. No kävin tuuppimassa lumet takaisin naapurin pihalle, jospa tajuaa pitää lumet omalla tontilla! Törkeetä touhua!

23

545

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Osa jengistä työntää lumet tielle takaisin ja sitten tulee traktori ja työntää ne naapurin liittymään. Järki hoi.

• Anonyymi00003

Aivan oikein kun työsit takasi.

• Anonyymi00004

Tapelkaa nyt jupit jo lumitöistäkin.

• Anonyymi00005

Sama täällä.Naapuri täyttää lumella meidän tontin ja sisälle pakenee jos näkee minun ulos tulevan.

• Anonyymi00006

Omakotitalossa tätä ongelmaa ei ole. Ei tule naapuri metsän läpi työntämään lumia pihalle.

• Anonyymi00007

Kyllä minun lingolla taitaa lentää myös naapurin puolelle...

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Jos saat lentämään 1km niin nostan hattua. Sen verran on naapuriin matkaa

• Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Jos saat lentämään 1km niin nostan hattua. Sen verran on naapuriin matkaa

Puskempa sitten liittymääsi lumet. Loppuu sinulla se irvistely

• Anonyymi00014
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Muista että näin hirvimiehenä täältä voi lentää luoti takasin....

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Laiton uhkaus
        Aseet poliisille heti. On sitten aikaa opetella käytöstapoja ihmisten kanssa.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Laiton uhkaus
        Aseet poliisille heti. On sitten aikaa opetella käytöstapoja ihmisten kanssa.

Netti vinkki kommentista poliisille.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Netti vinkki kommentista poliisille.

Rikosilmoitus myös nettikiusaajista. Käytöstapoja pääsee eräät kommentoijat vielä opettelemaan.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Heh. Taisit vähän ylireagoida provoon mutta hyvä että aseilla uhkailevat saadaan kuriin.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Rikosilmoitus myös nettikiusaajista. Käytöstapoja pääsee eräät kommentoijat vielä opettelemaan.

Höpö höpö. Väkivaltaiset uhkaukset on vähän eri asia somekirjoittelut. Henkilö joka uhkaa ampua luotiaseella toisen henkilön syyllistyy rikokseen.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Olen samaa mieltä näitten "rasisti" "persu" ja "natsi" nimittelyn tehtailijasta. Hän tosiaan tarvitsee pientä ojennusta miten käyttäytyä. Moderointi hoitaa kommenttien ja ketjujen poistot kun meno menee villiksi. Poliisi puuttui sitten jos uhkaillaan ampua joku aseella. Aseilla uhkailijoista lähtee vinkki välittömästi.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Olen samaa mieltä näitten "rasisti" "persu" ja "natsi" nimittelyn tehtailijasta. Hän tosiaan tarvitsee pientä ojennusta miten käyttäytyä. Moderointi hoitaa kommenttien ja ketjujen poistot kun meno menee villiksi. Poliisi puuttui sitten jos uhkaillaan ampua joku aseella. Aseilla uhkailijoista lähtee vinkki välittömästi.

OLE HILJAA!

• Anonyymi00024
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Höpö höpö. Väkivaltaiset uhkaukset on vähän eri asia somekirjoittelut. Henkilö joka uhkaa ampua luotiaseella toisen henkilön syyllistyy rikokseen.

Joo poliisilla matalakynnys puuttua asiaan....tarvitaan vain rikosilmoitus ja todisteeksi vaikka viesti ko palstalta.

• Anonyymi00009

Kerrostalossa ei tätä ongelmaa ole :) on mukava katsella ähiseviä suu mutrulla lunta kolaavia omikotitaloasukkaita kun itse on vapaa näistä turhista työtehtävistä

• Anonyymi00010

Ongelmat on vielä pieniä jos pieni kinos haittaa naapuria

• Anonyymi00011

Korkkia kiinni vain ja iloista mieltä ystävällisin terveisin konekuski

• Anonyymi00013

Sitten tulee vakiotyyppi taas koiraa taluttaen ja koira kus pskoo pihatien alkuun..

• Anonyymi00015

On se parasta hyötyliikuntaa

• Anonyymi00018

noo olihan tuota ma mistä kolata. Ti sentin kuura ja taas aurataan, asuntokadut lohtajalla paremmassa kunnossa kuin keskusta kadut.onneksi mönkijä jolla saa puskettua lumet okt takapihalle....omalle!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      34
      5197
    2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      284
      5050
    3. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      60
      4483
    4. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      69
      2435
    5. Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon

Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt
      Köyhyys
      46
      1868
    6. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      28
      1814
    7. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      21
      1774
    8. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      79
      1723
    9. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      15
      1631
    10. Oon kyllä välillä ollut susta

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan
      Ikävä
      105
      1486
    Aihe