Vaan mistäpä tuolaisen löytäsi. mieluusti lapsettoman.
Ahkeran ja hyvä huushollaaja naainen oli lotto voitto
45
448
Vastaukset
- Anonyymi00001
Huushollaaja?
Alentava nimitys, voit hollata ihan ite. Tai Thaimaan nettideitti, katso tv-ohjelma ensin kuitenkin, ohjeeksi.- Anonyymi00025
Kivaa naista etsiin jokainen ihminen,
- Anonyymi00042
Pari suhteessa ihminen on onnellisempi eikä katkera kuten esim, moni palsalla roikkuja.
- Anonyymi00044
Anonyymi00042 kirjoitti:
Pari suhteessa ihminen on onnellisempi eikä katkera kuten esim, moni palsalla roikkuja.
Parisuhteessa. Aivan hlvt:sti on liittoja ja suhteita, joissa ei olla onnellisia. Todellakaan eikä ollenkaan.
Piikaako haet😄?
- Anonyymi00002
Täälä olis sellainen vapaana. Minne lähden ajelemaan ?
- Anonyymi00024
Mistäpäin suomea ?
- Anonyymi00003
Kyllä niitä löytyy mutta kysymys kuuluukin, mitä sinulla on tarjota tuollaiselle lottovoitolle?
- Anonyymi00005
Mulle kelpaa titteliksi huushollerska jos muuten on hyvä olla yhdessä. Voit sanoa vaikka aidan seipääksi, ei haittaa. Teot ne puhuvat. Kyllä minä sitten mielipiteeni sanon.
- Anonyymi00007
Sanotko sanallisesti vai luutturätillä?
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sanotko sanallisesti vai luutturätillä?
Sanat riittää.
- Anonyymi00035
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sanat riittää.
Yleensä.
- Anonyymi00006
Rahalla saa palveluja ja varakas jopa jonkun vaatimattoman näköisen ja vähävaraisen kiitolliseksi puolisoksi pitämään kodista hyvää huolta.
Mutta Persulla tuskin varakkuus siihen riittää ja saat itse siivota ja huolehtia kämpästäsi.- Anonyymi00008
Kerran kuukaudessa siivouspalvelu pyykinpesuineen.
- Anonyymi00021
Demaria ja/tai äärivihervassariöyhöttäjää en passaa mistään hinnasta. Luutturätillä sitä vastoin voin kouluttaa!
- Anonyymi00034
Anonyymi00021 kirjoitti:
Demaria ja/tai äärivihervassariöyhöttäjää en passaa mistään hinnasta. Luutturätillä sitä vastoin voin kouluttaa!
Senkö takia en löydä etsimääni , kun minua puoluepolitiikka ei kiinnosta. Hyvä että syy selvisi.
Minulle opetettiin kotona että sellaisiin asioihin joihin ei pysty kunnolla ja tuottoisasti vaikuttamaan ei kannata aikaa uhrata.
- Anonyymi00009
Mitä sinulla on antaa vastineeksi ? Vai haetko vain ilmaista piikaa ?
- Anonyymi00031
Vanhaapiikaa ja ikäneitoa.
- Anonyymi00010
Nykyajan hyvät, kunnolliset, tunnolliset, reippaat ... miehet tekevät ja hoitavat huushollinsa itse. Tai yhdessä toisen kanssa. Toivottavasti kukaan naisihminen ei enää suostu kenellekään huushollariksi. Yöäk.
- Anonyymi00012
Oikeat naiset kyllä ymmärsivät mitä ap. on hakemassa. sen sijaan riivin raudat ne jaksaa kitistä.
- Anonyymi00013
Määrittele oikea nainen. Vähän sama juttu, kun aikoinaan piti ihmetellä hyvä äiti -käsitettä, jonka mukainen en ollut. Siis vaikka olinkin.
- Anonyymi00022
Tiedoksesi, että riivinrauta on yksi sana. 🤣
- Anonyymi00014
raudat ne jaksaa kitistä.
- Anonyymi00015
Jouluna jo 47 vuotta sama huushollerska :) Thaikkulasta.-Olen minä onnellinen !
Gubbe 76 - Anonyymi00016
Mihin se meni, kun kerran oli? Ei jaksanut paapoa aikuista miestä....
- Anonyymi00017
Sellaisella hushållarella, jolla ei olis ailahtelevia mielialoja, löytyis käyttöä. Niitä ei löydy baarista, Tinderistä, aidan takaa
- Anonyymi00018
Maaseudulta saattas lötyäkkin..
- Anonyymi00019
Kaupasta tai kirppikseltä ehkä.
- Anonyymi00020
Mukavat naiset on yleensä naimisissa.
- Anonyymi00023
Mukavuudenhaluiset?
- Anonyymi00026
NaisEN KUULUU TEHDÄ RUOKAA, PESTÄ JA HUOLTAA PYYKKIT. SEKÄ OLLA MIEHELLEEN LAUPIAS JA kiinnostavan mukva. että mies voi nauttia.
- Anonyymi00027
Taidat olla ikuinen poikamies...hehheh.
- Anonyymi00028
Omas mielenkiintoinen ketju. mutta se siittä. itselläni kävi hyvä tuuri, löysin noin pari vuotta sitten, hyvinkin rikkaan naisen joka intohimoisesti pitää hyvinvoinnistani hyvän huolen.
- Anonyymi00029
Vieläkö Örmy Setämies on yksinäinen? 👄
- Anonyymi00030
Välillä on.
- Anonyymi00032
Naapurin mies haki ulkomailta naisen joka on just sellainen kuin naisen tuleekin.
- Anonyymi00036
Siis on hiljaa, kun ei osaa kieltä. Ei siis esitä vastalauseita eikä muutakaan mieähen mielestä epämukavaa.
- Anonyymi00040
Anonyymi00036 kirjoitti:
Siis on hiljaa, kun ei osaa kieltä. Ei siis esitä vastalauseita eikä muutakaan mieähen mielestä epämukavaa.
Voi olla.
- Anonyymi00033
Mullekin kelpais vaikka kaksikin , ei ole enää kuin lapset ja heidän jälkeläiset. On paljon asioita joita heidän kanssaan ei voi puhua. mukavat elämäntapahtumat, ikävät elämäntapahtumat yms. Huushollata ei tarvis, minä teen kaiken ja super nopeasti.
Kaikki vaan lähtee, kuten olen kertonut, kolme oli ristillä saman viikon paikallislehdessä. Tänä vuonnakin kahdelle sanottiin että ei saa edes roskapussia ulos viedä, se on sängyn, wc ja ruokapöydän väli missä saa liikkua. - Anonyymi00037
Yksin ei kenekään ole hyvä olla.
- Anonyymi00038
Ehkä niin, emme tiedä varmasti kaikista.
- Anonyymi00039
Normi älyiset kunnon naiset, kaipaavat miestä vierelleen ja tykkäävät erotiikastakin, eivät mussuta turhia, koska elämänsä on kunnossa. toisin kuin niiden jotka kitisevät joka käänteessä.
- Anonyymi00041
Älä nyt innostu liikaa.
- Anonyymi00043
Ymmärrykseesi ei siis ikinä ole hiipinyt sellainen 'pieni' tieto, että kitinään on aina joku syy. Se voit olla jopa sinä itse päätellen siitä, että tällainen yksinkertainen juttu on sulle tuntematon.
- Anonyymi00046
Haluatko nähdä enemmän kuumia kuvia? Klikkaa! https://Toya.hoty.lat/Toya#/?/?/k4y0oszbo
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73853
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104708- 35577
- 40575
- 29572
- 46570
- 33559
- 50540
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34537- 35464