Ahkeran ja hyvä huushollaaja naainen oli lotto voitto

Anonyymi-ap

Vaan mistäpä tuolaisen löytäsi. mieluusti lapsettoman.

45

448

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Huushollaaja?
      Alentava nimitys, voit hollata ihan ite. Tai Thaimaan nettideitti, katso tv-ohjelma ensin kuitenkin, ohjeeksi.

• Anonyymi00025

Kivaa naista etsiin jokainen ihminen,

• Anonyymi00042

Pari suhteessa ihminen on onnellisempi eikä katkera kuten esim, moni palsalla roikkuja.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Pari suhteessa ihminen on onnellisempi eikä katkera kuten esim, moni palsalla roikkuja.

Parisuhteessa. Aivan hlvt:sti on liittoja ja suhteita, joissa ei olla onnellisia. Todellakaan eikä ollenkaan.

• Piikaako haet😄?

• Anonyymi00002

Täälä olis sellainen vapaana. Minne lähden ajelemaan ?

• Anonyymi00024

Mistäpäin suomea ?

• Anonyymi00003

Kyllä niitä löytyy mutta kysymys kuuluukin, mitä sinulla on tarjota tuollaiselle lottovoitolle?

• Anonyymi00005

Mulle kelpaa titteliksi huushollerska jos muuten on hyvä olla yhdessä. Voit sanoa vaikka aidan seipääksi, ei haittaa. Teot ne puhuvat. Kyllä minä sitten mielipiteeni sanon.

• Anonyymi00007

Sanotko sanallisesti vai luutturätillä?

• Anonyymi00011
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Sanotko sanallisesti vai luutturätillä?

Sanat riittää.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Sanat riittää.

Yleensä.

• Anonyymi00006

Rahalla saa palveluja ja varakas jopa jonkun vaatimattoman näköisen ja vähävaraisen kiitolliseksi puolisoksi pitämään kodista hyvää huolta.
      Mutta Persulla tuskin varakkuus siihen riittää ja saat itse siivota ja huolehtia kämpästäsi.

• Anonyymi00008

Kerran kuukaudessa siivouspalvelu pyykinpesuineen.

• Anonyymi00021

Demaria ja/tai äärivihervassariöyhöttäjää en passaa mistään hinnasta. Luutturätillä sitä vastoin voin kouluttaa!

• Anonyymi00034
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Demaria ja/tai äärivihervassariöyhöttäjää en passaa mistään hinnasta. Luutturätillä sitä vastoin voin kouluttaa!

Senkö takia en löydä etsimääni , kun minua puoluepolitiikka ei kiinnosta. Hyvä että syy selvisi.

Minulle opetettiin kotona että sellaisiin asioihin joihin ei pysty kunnolla ja tuottoisasti vaikuttamaan ei kannata aikaa uhrata.

• Anonyymi00009

Mitä sinulla on antaa vastineeksi ? Vai haetko vain ilmaista piikaa ?

• Anonyymi00031

Vanhaapiikaa ja ikäneitoa.

• Anonyymi00010

Nykyajan hyvät, kunnolliset, tunnolliset, reippaat ... miehet tekevät ja hoitavat huushollinsa itse. Tai yhdessä toisen kanssa. Toivottavasti kukaan naisihminen ei enää suostu kenellekään huushollariksi. Yöäk.

• Anonyymi00012

Oikeat naiset kyllä ymmärsivät mitä ap. on hakemassa. sen sijaan riivin raudat ne jaksaa kitistä.

• Anonyymi00013

Määrittele oikea nainen. Vähän sama juttu, kun aikoinaan piti ihmetellä hyvä äiti -käsitettä, jonka mukainen en ollut. Siis vaikka olinkin.

• Anonyymi00022

Tiedoksesi, että riivinrauta on yksi sana. 🤣

• Anonyymi00014

raudat ne jaksaa kitistä.

• Anonyymi00015

Jouluna jo 47 vuotta sama huushollerska :) Thaikkulasta.-Olen minä onnellinen !

Gubbe 76

• Anonyymi00016

Mihin se meni, kun kerran oli? Ei jaksanut paapoa aikuista miestä....

• Anonyymi00017

Sellaisella hushållarella, jolla ei olis ailahtelevia mielialoja, löytyis käyttöä. Niitä ei löydy baarista, Tinderistä, aidan takaa

• Anonyymi00018

Maaseudulta saattas lötyäkkin..

• Anonyymi00019

Kaupasta tai kirppikseltä ehkä.

• Anonyymi00020

Mukavat naiset on yleensä naimisissa.

• Anonyymi00023

Mukavuudenhaluiset?

• Anonyymi00026

NaisEN KUULUU TEHDÄ RUOKAA, PESTÄ JA HUOLTAA PYYKKIT. SEKÄ OLLA MIEHELLEEN LAUPIAS JA kiinnostavan mukva. että mies voi nauttia.

• Anonyymi00027

Taidat olla ikuinen poikamies...hehheh.

• Anonyymi00028

Omas mielenkiintoinen ketju. mutta se siittä. itselläni kävi hyvä tuuri, löysin noin pari vuotta sitten, hyvinkin rikkaan naisen joka intohimoisesti pitää hyvinvoinnistani hyvän huolen.

• Anonyymi00029

Vieläkö Örmy Setämies on yksinäinen? 👄

• Anonyymi00030

Välillä on.

• Anonyymi00032

Naapurin mies haki ulkomailta naisen joka on just sellainen kuin naisen tuleekin.

• Anonyymi00036

Siis on hiljaa, kun ei osaa kieltä. Ei siis esitä vastalauseita eikä muutakaan mieähen mielestä epämukavaa.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Siis on hiljaa, kun ei osaa kieltä. Ei siis esitä vastalauseita eikä muutakaan mieähen mielestä epämukavaa.

Voi olla.

• Anonyymi00033

Mullekin kelpais vaikka kaksikin , ei ole enää kuin lapset ja heidän jälkeläiset. On paljon asioita joita heidän kanssaan ei voi puhua. mukavat elämäntapahtumat, ikävät elämäntapahtumat yms. Huushollata ei tarvis, minä teen kaiken ja super nopeasti.
      Kaikki vaan lähtee, kuten olen kertonut, kolme oli ristillä saman viikon paikallislehdessä. Tänä vuonnakin kahdelle sanottiin että ei saa edes roskapussia ulos viedä, se on sängyn, wc ja ruokapöydän väli missä saa liikkua.

• Anonyymi00037

Yksin ei kenekään ole hyvä olla.

• Anonyymi00038

Ehkä niin, emme tiedä varmasti kaikista.

• Anonyymi00039

Normi älyiset kunnon naiset, kaipaavat miestä vierelleen ja tykkäävät erotiikastakin, eivät mussuta turhia, koska elämänsä on kunnossa. toisin kuin niiden jotka kitisevät joka käänteessä.

• Anonyymi00041

Älä nyt innostu liikaa.

• Anonyymi00043

Ymmärrykseesi ei siis ikinä ole hiipinyt sellainen 'pieni' tieto, että kitinään on aina joku syy. Se voit olla jopa sinä itse päätellen siitä, että tällainen yksinkertainen juttu on sulle tuntematon.

• Anonyymi00046

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      853
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      708
    3. 35
      577
    4. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      575
    5. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      29
      572
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      46
      570
    7. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      33
      559
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      540
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      537
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      35
      464
    Aihe