Tällä palstalla voi havaita miten suuri merkitys on internetillä ihmisten elämään, joilla fobia estää kasvotusten kommunikoinnin.
Täytyy varmaankin tuottaa valtaisat hyvänolontunteet, kun turvallisesti saa päteä omaa pahaa oloaan jopa omien perheenjäsenten tietämättä.
Internetrohkeutta.
9
108
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
LUPAAN TULLA KÄYMÄÄN.
- Anonyymi00002UUSI
Kyllä meillä vaimokin tietää Pasasen pölhöilyt, ihan minun kertomana!
- Anonyymi00004UUSI
Tietääkö myös kattilaharrastuksesi, eli että on naimisissa hullun kanssa?
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tietääkö myös kattilaharrastuksesi, eli että on naimisissa hullun kanssa?
Ei, kyllä minä olen jättänyt kattilat ihan ruuanvalmistukseen. Sulla taas ei varmaan ole minkäänlaisia patoja ja pannuja, eihän teidän taloudessa osaa kukaan muuten ruokaa "valmistaa" kuin lämmittämällä Saarioista mikrossa. Paulakaan ei varmaan kotona safkaa tehnyt, kypsyneenä siihen arabialaisen jetsetin ruokkimiseen lentokoneen keittiössä, toki sielläkin varmaan samoja Saarioisia mikrossa.
- Anonyymi00003UUSI
Ilmeisesti aloituksessa kyse on kyrvånsyylåstå.
- Anonyymi00006UUSI
Niuvanniemen hoidokit pääsee kirjoittelemaan haaveistaan internettiin. Tämä on heille henkireikä todelliseen maailmaan.
- Anonyymi00008UUSI
Näyttivät kirjoittelevan viimeyönäkin.
- Anonyymi00009UUSI
Kattiloita tuntemattomien päähän aijailevia avohoitopotilaita täällä on, valtion mielisairaalan porukka on hoidossa, täällä näkee avohoidon surkean tason, haaveena pattayan maksulliset naiset.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kattiloita tuntemattomien päähän aijailevia avohoitopotilaita täällä on, valtion mielisairaalan porukka on hoidossa, täällä näkee avohoidon surkean tason, haaveena pattayan maksulliset naiset.
Tuo aloitus koskee Pattayan rakkaiden esimerkillistä rohkeutta, se on osoitus siitä että todellakin Pattayalla on kaikkea kaikille ja että se on määrätyn kaltaisille ihmisille todellinen paratiisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest766349Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4424425Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille
34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön613618Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1352255Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1082205Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m22976En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su58855Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta42820- 81731
- 59695