Kerään tietoja Pieksämäen ja sen ympäristön discoista 60-luvun lopulta 80-luvulla Suomen disco -ja dj-kulttuurista kertovaa esitelmäsarjaa ja myöhemmin tehtävää kirjaani varten.
Olen kerännyt sekä Suomen että maailman dj-kulttuurista matskua melko kauan ja tehnyt Yleisradioon mm. OCSID-nimistä ohjelmaa, eli olen ihan vakavissani tän asian suhteen.
Olen itse käynyt dj:nä Pieksämäen Forever-discoissa ja mahdollisesti Savonsolmun discossa. 70-luvulla kävin Mary Quant-kiertueella kaupungissa.
Mikä oli Pieksämäen ensimmäinen disco; milloin, missä ja millainen? Mitä ja millaisia muita paikkoja siellä oli? Missä muualla Pieksämäen nuoret kävi bailaamassa. Oliko siinä likellä lavoja, joissa oli disco tai kävittekö muissa kaupungeissa bailaamassa?
Kävikö kukaan kotikaupunkini Lahden ikiomassa Nuutti Grillissä tai Galaxyssä, joissa soitin.
Kirjoitelkaa tietoja keskustelupalstalle tai laittakaa tekstejä ja kuvia aiheesta osoitteseen tapani.ripatti50gmail.com.
Discot Pieksämäellä 70 -ja 80 - luvuilla
Anonyymi-ap
1
91
Vastaukset
- Anonyymi00002
Verkossa kuumaa seuraa odottaa sua ❤️ Tule mukaan! https://Emily.hoty.lat/Emily#/?/?/kck63uft8
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1865116SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p784189Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.732915SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2342327Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1202138Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur411458Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2431285Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo49905- 62846
Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall24835