Kerään tietoja Pieksämäen ja sen ympäristön discoista 60-luvun lopulta 80-luvulla Suomen disco -ja dj-kulttuurista kertovaa esitelmäsarjaa ja myöhemmin tehtävää kirjaani varten.
Olen kerännyt sekä Suomen että maailman dj-kulttuurista matskua melko kauan ja tehnyt Yleisradioon mm. OCSID-nimistä ohjelmaa, eli olen ihan vakavissani tän asian suhteen.
Olen itse käynyt dj:nä Pieksämäen Forever-discoissa ja mahdollisesti Savonsolmun discossa. 70-luvulla kävin Mary Quant-kiertueella kaupungissa.
Mikä oli Pieksämäen ensimmäinen disco; milloin, missä ja millainen? Mitä ja millaisia muita paikkoja siellä oli? Missä muualla Pieksämäen nuoret kävi bailaamassa. Oliko siinä likellä lavoja, joissa oli disco tai kävittekö muissa kaupungeissa bailaamassa?
Kävikö kukaan kotikaupunkini Lahden ikiomassa Nuutti Grillissä tai Galaxyssä, joissa soitin.
Kirjoitelkaa tietoja keskustelupalstalle tai laittakaa tekstejä ja kuvia aiheesta osoitteseen tapani.ripatti50gmail.com.
Discot Pieksämäellä 70 -ja 80 - luvuilla
Anonyymi-ap
1
127
Luetuimmat keskustelut
- 1411324
- 731223
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun105986Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka50925- 78822
- 45791
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la40788- 67663
- 113634
- 70567