Olen biologisesti mies, mutta sielultani nainen. Tänään keskustelin transsukupuolisuus asiasta sosiaalialan ihmisen kansss. Hän tuntee minut pitkältä ajalta. Paljon tuli kannustusta asiassa. Asia hyväksytään ja saan alkaa tehdä asioita todeksi. En malta odottaa että saan ensimmäisen mekkoni. Tämä henkilö myös kehui,että minussa näkyy se, että jotain on muuttunut. Hänen mielestään oikein säteilen onnesta. Yksi asia jäi vaivaamaan. Hän otti sen puheeksi kun minä olen neitsyt, enkä ole koskaan seurustellut. Minulla on jo muutenkin ollut kaveri- ja ystävä suhteiden kunnossa pitämisessä haasteita. Minun sosiaaliset taidot ovat huonot. En usko,että seurustelu suhteista tulisi mitään. Seksikokemusta ei saa helpolla. Naiset ei anna seksiä helposti. Seksi ja parisuhde kokemuksen puuttuminen ei ole mielestäni transsukupuolisuus asian kannalta olennainen asia.
Transsukupuolisuus ja parisuhdetaustat
5
81
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Olet kirjoittanut tälle palstalle jo 9.12. keskustelleesi asiasta ja olevasi neitsyt. Sinulle vastattiin, että neitsyitä on paljon muitakin, muttet enää palannut vastaamaan keskusteluun vaan teet aloituksen täysin samasta asiasta. Onnea, jos olet aidosti löytänyt itsesi ja on päivänselvää, että transsukupuolisissa on paljonkin neitsyitä, koska todella moni ei kykene seksiin eikä seurusteluun väärässä roolissa ja kropassa. Sen ei pitäisi olla yhdellekään asiantuntijalle ongelma. Sinä saat myös halutessasi pukeutua mekkoon tai olla pukeutumatta - aivan kuten muutkin naiset. Miehille taas ei vastaavaa valinnanvapautta oikein ole. Vaan mahdatko olla tosissasi vai trolli, kun teet samoja aloituksia..?
- Anonyymi00002UUSI
Jos olet sielultasi nainen, miksi näet seksisuhteen ensisijaisesti sellaisena, että nainen antaisi sinulle seksiä, haluat siis työntyä naiseen penikselläsi? Ihminen voi todellakin olla lesbo, mutta miten heitä on transnaisissa aivan suhteettoman paljon?
- Anonyymi00003UUSI
Koska hän on on mt- ongelmainen mies, joka
myöntää olevansa sosiaalisesti vaikea. Autismitutkimus olisi oikea osoite.
Ei ole olemassa naisen sielua, sen sijaan on olemassa woke-sosiaalityöntekijöitä, jotka eivät uskalla haastaa ihmistä. Sekä ihmisiä jotka eivät osaa kohdata henkisiä haavojaan vaan pakenevat niitä transhoitoihin.
Aloittajan kannattaa tutkia myös homoseksuaalisuuden mahdollisuutta ajan kanssa ja oikeita ihmissuhteita irl sen sijaan että kehittelee transidentiteettiongelman koska on heikot sosiaaliset taidot ja muita mielenhaasteita. Nämä ihmiset tarvitsevat rajoja ja assertiivisia rehellisiä ihmisiä ympärilleen, eivät hyveposeeraajia hännystelemään ympärilleen. - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Koska hän on on mt- ongelmainen mies, joka
myöntää olevansa sosiaalisesti vaikea. Autismitutkimus olisi oikea osoite.
Ei ole olemassa naisen sielua, sen sijaan on olemassa woke-sosiaalityöntekijöitä, jotka eivät uskalla haastaa ihmistä. Sekä ihmisiä jotka eivät osaa kohdata henkisiä haavojaan vaan pakenevat niitä transhoitoihin.
Aloittajan kannattaa tutkia myös homoseksuaalisuuden mahdollisuutta ajan kanssa ja oikeita ihmissuhteita irl sen sijaan että kehittelee transidentiteettiongelman koska on heikot sosiaaliset taidot ja muita mielenhaasteita. Nämä ihmiset tarvitsevat rajoja ja assertiivisia rehellisiä ihmisiä ympärilleen, eivät hyveposeeraajia hännystelemään ympärilleen.Homoseksuaalisuuden mahdollisuutta, vaikka hän on mielestäsi mies ja ilmoittaa olevansa kiinnostunut vain naisista?
- Anonyymi00004UUSI
Missä päin maailmaa olet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1257307Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5135470Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513375Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162671Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512372Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681308Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771272Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153