Uudenvuoden paukuttelusta,miksi ollaan hiljaa kun kesällä kuivaanaikaan juhlitaan Venesialaista,miksi koirat ei silloin pelkää????????
Taas itketään
9
321
Vastaukset
- Anonyymi00002
Kyllä koirat silloinkin pelkää. Uudenvuoden paukuttelu on kuitenkin ihan omaa luokkaansa versus venetsialaisten paukuttelu.
Tätähän on sellaisen ihmisen vaikea ymmärtää joka ei omista koiraa. Toki on koiria jotka eivät ole moksiskaan ilotulitteista.
Paukuttelijat kyllä jaksavat kantaa ilotulite paketit hankeen mutta kumma ettei niitä jakseta sitten kerätä pois.- Anonyymi00003
Koira pitää pennusta totuttaa äänii ja sosiaalistaa se niin että koiraa voi yli päätään pitää kaupungissa. Jos tämä ei onnistu, koira on väärällä omistajalla. Jos koiran ottaa vanhana ja koiralla on ongelmia, koiran omistaja on vastuussa koiran hyvinvoinnista. Jos ongelmia ei saa korjattua, on syytä muuttaa kiransa kanssa rauhalliseen maisemaan tai luovuttaa koira paikkaan jossa saa elää hyvää elämää.Koko maailma ei voi pysähtyä kouluttamattomien koirien takia. Se syy löytyy sieltä hihnan toisesta päästä, ei koiran päästä. Valoja päälle nyt taas tähän keskusteluun.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Koira pitää pennusta totuttaa äänii ja sosiaalistaa se niin että koiraa voi yli päätään pitää kaupungissa. Jos tämä ei onnistu, koira on väärällä omistajalla. Jos koiran ottaa vanhana ja koiralla on ongelmia, koiran omistaja on vastuussa koiran hyvinvoinnista. Jos ongelmia ei saa korjattua, on syytä muuttaa kiransa kanssa rauhalliseen maisemaan tai luovuttaa koira paikkaan jossa saa elää hyvää elämää.Koko maailma ei voi pysähtyä kouluttamattomien koirien takia. Se syy löytyy sieltä hihnan toisesta päästä, ei koiran päästä. Valoja päälle nyt taas tähän keskusteluun.
Nythän on varsinainen koirankoulutuksen ammattilainen ja kaikki tietävä taas äänessä.
Ei se aina noin mene kun väität. Laita itse niitä valoja päälle sinne yläkertaasi - Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Nythän on varsinainen koirankoulutuksen ammattilainen ja kaikki tietävä taas äänessä.
Ei se aina noin mene kun väität. Laita itse niitä valoja päälle sinne yläkertaasiOlen toinen, joka on täysin samaa mieltä!! Meillä on ollut koiria vuosia, yksikään ei ole ikinä pelännyt raketteja, pommeja tai mitään muutakaan paukkuvaa vaikka kuinka lähellä paukkuisi, miksi? No on opetettu.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Olen toinen, joka on täysin samaa mieltä!! Meillä on ollut koiria vuosia, yksikään ei ole ikinä pelännyt raketteja, pommeja tai mitään muutakaan paukkuvaa vaikka kuinka lähellä paukkuisi, miksi? No on opetettu.
Ikävä kyllä kaikkien kohdalla ei aina toteudu vaikka miten kouluttaa ja jokainen koiran omistajahan on omasta mielestään seb maailman paras kouluttaja joka tietää koirista aivan kaiken
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Olen toinen, joka on täysin samaa mieltä!! Meillä on ollut koiria vuosia, yksikään ei ole ikinä pelännyt raketteja, pommeja tai mitään muutakaan paukkuvaa vaikka kuinka lähellä paukkuisi, miksi? No on opetettu.
Jepjep. Aivan varmasti säikähtää kun tarpeeksi lähellä ja KOVAA jysähtää se on 100 varma jupiset mitä jupiset.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Toinen varsinainen koirankouluttajan ammattilainen
- Anonyymi00005
Mitä niitä venetsialaisia sitä paitsi lahessa ees juhlitaan? ei olla rannikkokaupunki....
- Anonyymi00006
No pitäähän nyt lahtelaisten venetsialaisia juhlia kun se on trendi nyt
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit405291Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3994551Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483829KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1483066Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku132520Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei212292Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182068Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1511992- 1231910
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241469