Koirasudet

Anonyymi-ap

Kun eilen tv:ssä haastateltiin suden metsästäjiä, niin haastattelussa tuli esille se, että metsästyksen ensisijainen tarkoitus on poistaa susikannasta koirasudet, joita ei Luken tutkimusten perusteella pitänyt susikannassa olla laisinkaan. Että mistä ne koirasudet ovat kuitenkin pesiytyneet susikantaan, ellei niitä ole ennen ollut?

25

431

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Dna-tutkimusmetodin keihäänkärkeä on taannoin kevyesti hiottu, tästä johtuen saadaan nyt hieman tarkempaa tietoa tutkittavien koirasusisuudesta.
      Edelleen, parannettaessa hutkimusmetodia, tutkittavan koirasusisuus vaan kaswaa.

• Anonyymi00002

Montako koirasutta lienee jahdissa saatu hengiltä, tai onko ainuttakaan?

• Anonyymi00003

Dnatulosten hidastetulla julkituonnilla saattaa hukkahyysärihutkija rajoittaa sushukkaan käytettäväää jahtiaikaa.

Pomo osannee sanoa: Pitipäs sattua- vieläpä viimeisenä työpäivänäsi😅

• Anonyymi00004

Ja tavallisen metsästäjän tai edes petoyhdyshekilön asiantuntemus koirasusista on mikä? Että on lukenut internetistä joitain oletuksia asiasta ei paljon tietoa tuo.

• Anonyymi00005

Niinpä, juuri tästäkin syystä eduksi olisi nopea ja tarkka dnatutkimustulos sekä koirasusirajan laajentaminen neljänteen sukupolveen.
        Voitaisiin pelastaa susi, sekulithan laimentaa kannanpuhtauden tuhoten suden.

• Anonyymi00006

Herra metsästyksen vastustaja kertokoot mikä on teidän vastustajien osaamistaso susista saati koirasusista? Netissä oman pahan olon purkaminen ja kaikesta metsästäjien syyttely ei ainakaan osaamistasostanne kerro mitään. xD xD

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Herra metsästyksen vastustaja kertokoot mikä on teidän vastustajien osaamistaso susista saati koirasusista? Netissä oman pahan olon purkaminen ja kaikesta metsästäjien syyttely ei ainakaan osaamistasostanne kerro mitään. xD xD

Voi voi, meinaako ottaa jo pumpusta. Pidä lomaa välillä täältä Suomi24:ltä.

• Anonyymi00009

No mitä muuta ne saivat kuin sudet hengiltä?

• Anonyymi00012
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Voi voi, meinaako ottaa jo pumpusta. Pidä lomaa välillä täältä Suomi24:ltä.

Ei ota herra metsästyksen vastustaja. xD
        Projisoit jälleen omaa peilikuvaasi, sillä sinähän täällä kiukkuat ja poljet jalalla lattiaa, kun et saa metsästys vastaisille trolleillesi tukea edes kansan keskuudesta, vaan metsästyksen kannatus sen kuin kasvaa. Itse nautin jokaisesta itkusta ja ulinastasi täällä, sillä se tarkoittaa aina sitä että suomi, hallitus, metsästäjät yms tekevät jälleen asioita oikein. xD

• Anonyymi00018

Miksi herra metsästyksen vastustaja ei sitten unelma hallituksensa aikoihin vastustanut holtitonta rahan käyttöä jonka velkaa maksamme nyt? xD
        Ja mites herra ideologista työtöntä yhtäkkiä työt kiinnostaa, kun eihän sinulle työt ole maistunut ihanne hallituksesi aikoihinkaan? xD
        Töitä on jos on työhaluja ja jos ei ole aina voi perustaa yrityksen, mutta ettehän te muuhun kykene kuin sohvaeläteiksi. xD

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Miksi herra metsästyksen vastustaja ei sitten unelma hallituksensa aikoihin vastustanut holtitonta rahan käyttöä jonka velkaa maksamme nyt? xD
        Ja mites herra ideologista työtöntä yhtäkkiä työt kiinnostaa, kun eihän sinulle työt ole maistunut ihanne hallituksesi aikoihinkaan? xD
        Töitä on jos on työhaluja ja jos ei ole aina voi perustaa yrityksen, mutta ettehän te muuhun kykene kuin sohvaeläteiksi. xD

Töitä on jos haluaa kertoo purran oppi poika punaniska persu ,no menehän äkkiä opastamaan ja neuvomaan esim postilta 175 saa kenkää ,mene kertomaan missä voivat aloittaa,niin ja perustaa yrityksen ,osaatko sanoa montako yritystä on mennyt ,sinun ihanoimasi oikeisto hallituksen aikana nurin ,ja kohta 100 000 uutta työntöntä ,ei minun tarvi olla muuten kiinnostunut töistä enää ,kun on pelannut kortinsa oikein pärjään loistavasti ,mutta kun katsoo yleensä niin suomi on tullut kehitysmaaksi ,ja ajattele eu:n korkein työttömyys prosentti .🤔🤔🤔🤔

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Töitä on jos haluaa kertoo purran oppi poika punaniska persu ,no menehän äkkiä opastamaan ja neuvomaan esim postilta 175 saa kenkää ,mene kertomaan missä voivat aloittaa,niin ja perustaa yrityksen ,osaatko sanoa montako yritystä on mennyt ,sinun ihanoimasi oikeisto hallituksen aikana nurin ,ja kohta 100 000 uutta työntöntä ,ei minun tarvi olla muuten kiinnostunut töistä enää ,kun on pelannut kortinsa oikein pärjään loistavasti ,mutta kun katsoo yleensä niin suomi on tullut kehitysmaaksi ,ja ajattele eu:n korkein työttömyys prosentti .🤔🤔🤔🤔

Herra metsästyksen vastustaja ei sinua työt kiinnosta edelleenkään, vaan "korttinsa oikein pelaaminen" on sinulta ollut aina epäsuora ilmaisu ideologiseen kelatuilla elämiseen. xD
        Ei sinua muuten sosialisti hallitus ja tukipolitiikka kiinnostaisi. xD
        Kuten sanottua työtä on tarjolla ja jos ei ole aina voi perustaa yrityksen alalle jonka osaat. Ja jos ei nekään kiinnosta, niin kesä/syksy metsät on marjoja täyteen niin käy vaikka päivät keräämässä niitä ja saa tuloja verottomasti. Toiset tienaa niin kymppitonnien tulot. Jostain syystä edes veroton tulo ei teitä kiinnosta, kun se vaatii työtä. xD

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Herra metsästyksen vastustaja ei sinua työt kiinnosta edelleenkään, vaan "korttinsa oikein pelaaminen" on sinulta ollut aina epäsuora ilmaisu ideologiseen kelatuilla elämiseen. xD
        Kuten sanottua työtä on tarjolla ja jos ei ole aina voi perustaa yrityksen alalle jonka osaat. Ja jos ei nekään kiinnosta, niin kesä/syksy metsät on marjoja täyteen niin käy vaikka päivät keräämässä niitä ja saa tuloja verottomasti. Toiset tienaa niin kymppitonnien tulot. Jostain syystä edes veroton tulo ei teitä kiinnosta, kun se vaatii työtä. xD

Ei minua todellakaan työt enää kiinnosta, sinun kelatuki höpötyksellä osoitat vain kuinka katkera olet ihmiselle joka on aikonaan jakunut kortinsa oikein ,tuo sinun persumainen oksennus ,töitä on jos haluaa tehdä on naurettava väite ,kuten sanoin ihanoimasi oikeisto hallitus on ajanut Suomen kehitysmaaksi .🫡🫡🫡🫡

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Mistä sinä tiedät käynkö minä keräämässä marjoja .🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Ei minua todellakaan työt enää kiinnosta, sinun kelatuki höpötyksellä osoitat vain kuinka katkera olet ihmiselle joka on aikonaan jakunut kortinsa oikein ,tuo sinun persumainen oksennus ,töitä on jos haluaa tehdä on naurettava väite ,kuten sanoin ihanoimasi oikeisto hallitus on ajanut Suomen kehitysmaaksi .🫡🫡🫡🫡

Kertoisitko herra metsästyksen vastustaja mitä katkeruutta oletat minun näkeväni sinun onnettomasta ja köyhästä elämästäsi toimeentulotuella verraten minun velattomaan ja hyvin toimeentulevaan elämäämme vaimoni kanssa? xD
        Ainoa katkeruuteni on se, että yhteiskunta sallii sinun loisia veronmaksajien rahoilla, mutta onneksi nyky hallitus lyö kapuloita rattaisiin ja te joudutte sen valinnan eteen meneekö töihin vai kuusen alle. xD
        Kertoisitko mitä edellinen "rahaa on jaettavaksi kaikille" sosialisti hallituksenne teki sen eteen, että suomeen tuli veroeuroja? Ei yhtään mitään.
        Ai mistäkö tiedän ettet marjasta. No siitä, että käytät joka päivä vuoden ympäri 24/7 aikaasi vain siihen, että vastaat jokaiseen minun kommenttiini muutaman tunnin välein kolmesta kymmeneen eri öyhöviestillä. xD xD

• Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Kertoisitko herra metsästyksen vastustaja mitä katkeruutta oletat minun näkeväni sinun onnettomasta ja köyhästä elämästäsi toimeentulotuella verraten minun velattomaan ja hyvin toimeentulevaan elämäämme vaimoni kanssa? xD
        Ainoa katkeruuteni on se, että yhteiskunta sallii sinun loisia veronmaksajien rahoilla, mutta onneksi nyky hallitus lyö kapuloita rattaisiin ja te joudutte sen valinnan eteen meneekö töihin vai kuusen alle. xD
        Kertoisitko mitä edellinen "rahaa on jaettavaksi kaikille" sosialisti hallituksenne teki sen eteen, että suomeen tuli veroeuroja? Ei yhtään mitään.
        Ai mistäkö tiedän ettet marjasta. No siitä, että käytät joka päivä vuoden ympäri 24/7 aikaasi vain siihen, että vastaat jokaiseen minun kommenttiini muutaman tunnin välein kolmesta kymmeneen eri öyhöviestillä. xD xD

Kun kysyt jatkuvasti kerro lääketieteellinen selitys narsismille ,se on juuri tuota itsensä kehumista ja toisen arvostelua ja luoda kuvaa että on huonompi kuin sinä ,se on juuri sitä narsismia jota sairastat. 🫡🫡🫡

• Anonyymi00028
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Tuo ainoa katkeruutesi on siis ,että yhteiskunta sallii minun minun loisia yhteiskunnan varoilla ,jospa toisit kerrankin väitteelesi jotakin todistetta ,kyllähän se on niin että olet kateellinen minulle ,lohdutat itseäsi mielikuvituksella narsisistiseen tapaan ,ps pistähän näyttöä tai kerro edes mistä kelantoimistosta saan tukia .🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi00030

Määrittele termi narsismi herra metsästyksen vastustaja, kun et edelleenkään tunne termin lääketieteellistä merkitystä? Ideologinen ja poliittinen vastustajasi ei ole synonyymi narsismille herra yksinkertaisuus. xD
        Kuten sanoin en ole koskaan enkä tule olemaan kateellinen kelan tukeen perustuvasta elämästäsi helsinki yksiössäsi, koska yrittäjyys, hyvä harrastus, perhe elämä ja isossa talossa asuminen velattomana on huomattavasti mielekkäämpää ja siitä jaksat kadehtia joka päivä. xD
        Ota siis katkeruus projisoinnistasi oppia ennenkun verisuonesi puhkeaa. xD
        Muista myös mielikuvitus maasi määräkin jatkossa, kun unohdit sen jo heti alkuun pari päivää sitten, kun keksit uuden lapsellisen valheen trollaamiseesi. xD
        Puolenkymmentä itkuasi joka kommenttiini, itsesi kanssa keskustelut ja omien kommenttiesi peukutuksesi on mitä parasta nautintoa yksinäisyytesi ja katkeruutesi seuraamisessa. xD

• Anonyymi00034

Herra metsästyksen vastustaja tutustu termiin projisoida, niin saat vastauksen myös epätoivoisille narsismi syytöksillesi. xD
        Tämä kaikki mitä saat metsästys vastaisiin trolleihisi takaisin ja niihin "itte oot" defenssein puolustautumisesi on kaikenlisäksi uhriutumista. xD
        Henkilön jolla on pakonomainen tarve esittää jotain ihan muuta kuin on anonyyminä netissä on myös tutkittua faktaa, että hän tuo sisimpäänsä ja haavettaan epäsuorasti esille ja tarkoittaa itseasiassa syvää kateellista suhtautumista kanssaihmisiin.
        Kuten sinulle aiemmassakin keskustelussa sanoin, kun sinulla on tarve esittää jotain mitä et ole, niin ota ensin edes alan terminologia haltuun silloin trollaamisesi saattaa olla uskottavampaa, mutta et edelleen pääse omien tunteidesi projisoimisesta silloinkaan karkuun muuta kuin ammattiauttajan pakeilla.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00009 kirjoitti:

No mitä muuta ne saivat kuin sudet hengiltä?

Tulevat saamaan kiitoksia ja kehuja omalta Metsästäjäliitoltaan. Kukas sen kissanhännän nostaisi ellei kissa itse!

• Anonyymi00038
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Kun kysyt jatkuvasti kerro lääketieteellinen selitys narsismille ,se on juuri tuota itsensä kehumista ja toisen arvostelua ja luoda kuvaa että on huonompi kuin sinä ,se on juuri sitä narsismia jota sairastat. 🫡🫡🫡

Hyvin kuvailtu, mutta tuskin sekään auttaa tässä ko.(xDxDxDxD....) tapauksessa. Muuten, puheenaihe taisi olla koirasudet ja niiden mahdollinen osuus susikannassa.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Niinpä, juuri tästäkin syystä eduksi olisi nopea ja tarkka dnatutkimustulos sekä koirasusirajan laajentaminen neljänteen sukupolveen.
        Voitaisiin pelastaa susi, sekulithan laimentaa kannanpuhtauden tuhoten suden.

Vaikuttaa siltä, että tosiasiassa haluaisit "laajentaa" tuon perimäsuhteen ehkäpä sukupolveen nro 50. Ehkä vasta sieltä löytyisi se kaipaamasi "kannanpuhtaus". Ja mitä horiset suden "pelastamisesta", kaikesta paistaa, että ajelet kaksilla rattailla.

• Anonyymi00016

Muualla Euroopassa on susia huomattavasti enemmän kuin meillä! Eikä tätä hysteriaa. Valehdellaan kansalle.. myös muka metsämme päästölähde, sitä valhetta uutisoitiin jotta saisi enemmän tuhota metsiä. Kun ei enää ole vapaita vanhoja metsiä ei ole paikkaa villeille eläimillekään, nekin on eliminoitava. Metsot tulivat länsiSuomessa asutuksen keskelle kun niiden metsät tuhottu. Usea laji on sukupuuton partaalla. Ollaan tuhottu ja tuhoamassa kaikki luonnon alkuperäisyys.
      Ihminen itse tappaa lampaansa, poronsa, nautansa. Ihminen on tapporetkillä metsissä koirineen. Ihminen on tappaja. Susi ei tappanut ihmistä meillä yli sataan vuoteen ja harvoin ikinä.

• Anonyymi00017

Kylläpäs oli jälleen asenteellinen ja asiantuntematon purkaus metsästyksen vastustajalta. xD
        Mites "metsätkin on nyt tuhottu" perustelut asiaan, koska vuoden 1950 luvun jälkeen metsiemme kuutiomäärä on muunmuassa tuplaantunut? xD

• Anonyymi00031

Vai ei muka ole vanhoja metsiä villieläinten sekä lintujen suojaksi, vaikka kansallispuistoja on huomattavan suuri määrä, jossa eläimet ja linnut saavat rauhassa käyskennellä aarnimetsien siimeksissä.

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      21
      2644
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      105
      2570
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      202
      1374
    4. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      94
      1281
    5. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      125
      1281
    6. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      304
      1250
    7. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      22
      1007
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      13
      991
    9. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      979
    10. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      60
      897
    Aihe