Kyllä Kake Randelin on paras. Vanhat iskelmät jyrää. Esim. toi Kuin Joutsenlaulu kappale, se on aivan ihana. Mä ainaski tykkään tosi paljon. Toi nykyinen konemusa on aivan kauheaa.
KAKE RANDELIN
25
3747
Vastaukset
- Okei kundi!!!
No on Kake aika kovaki laulaja! Hyviä biisejä on! Kuten nastapimu ja tilipäivä koittaa! Kake on raaka!
- jees
Mukava mies tuo Kake. Tyttärensä ja poikansa ovat aivan ihania. Tyttö oli kuin teatteriin luotu. Toivottavasti on siinä hommmassa. Ihana tyttö. Joskus mun ex-mies soitti samassa oerkesterissa. Ihania koko perhe. Kaikkea hyvää Kake sinulle ja perheellesi. Ollaan teillä oltu kylässä ja todella paljon kaikkea hyvää teille...
- -neito nuori-
Joo Kake on hyvä. Kuuntelen itsekkin ja omistan aika monta hänen levyä. Tietäiskö kukaan mistä vois saada Kaken musiikki dvd:n ja sit levyn Kaukana tähdet ja kuu. Netistä olen yrittänyt etsiä mutta vielä en ole löytänyt.
- arska
kaken dvd löytää s-marketista poptorin levystö
- -neito nuori-
arska kirjoitti:
kaken dvd löytää s-marketista poptorin levystö
Meidän S-Marketin poptorin valikoimista ei löytynyt Kaken dvd:tä. Voiskohan sitä tilata netistä? Jostain musiikkiliikkeestä kenties?
- arska
-neito nuori- kirjoitti:
Meidän S-Marketin poptorin valikoimista ei löytynyt Kaken dvd:tä. Voiskohan sitä tilata netistä? Jostain musiikkiliikkeestä kenties?
kaken dvd löytyy jostaki toisesta s-marketista jos ei omsta löydy niin käske tilata
- -neito nuori-
arska kirjoitti:
kaken dvd löytyy jostaki toisesta s-marketista jos ei omsta löydy niin käske tilata
Joo niin täytyy tehdä jos ei muuten löydy. Pitääkin lomamatkalla koettaa etsiä s-markettien valikoimista tota dvd:tä. Arskalle kysymys pidätkö Kaken musiikista? Itse pidän ja olen yrittänyt etsiä kaikki Kaken kappaleet niitä on kaiketi n.162kpl, joku 100kpl olen jo löytänyt.
- arska
-neito nuori- kirjoitti:
Joo niin täytyy tehdä jos ei muuten löydy. Pitääkin lomamatkalla koettaa etsiä s-markettien valikoimista tota dvd:tä. Arskalle kysymys pidätkö Kaken musiikista? Itse pidän ja olen yrittänyt etsiä kaikki Kaken kappaleet niitä on kaiketi n.162kpl, joku 100kpl olen jo löytänyt.
kuule -neito nuori- mulla on melkein kaikki kaken kappaleet
- oinas-78
arska kirjoitti:
Minulla on myös melkein kaikki Kaken kappaleet, uupuu ehkä joku n.10. Eikös Kake ole tehny jotain 162 kpl:tta ja sit sen uuden singlen drinkkikukka. Olisko kellään tota kappaletta? Kuulin sen Kaken keikalla eka kerran, mut mistään ei ole löytynyt sitä.
- -neito nuori_
arska kirjoitti:
Eiku aattelin vaan ku olen muillakin keskustelupalstoilla hoksinu Kake keskusteluissa sut ja sit ton oinas-78. Mulla on myös melkein kaikki Kaken biisit. Kuuntelen melkein päivittäin.
- arska
arska kirjoitti:
joka päivä kuuntelen minäkin
- arska
-neito nuori_ kirjoitti:
Eiku aattelin vaan ku olen muillakin keskustelupalstoilla hoksinu Kake keskusteluissa sut ja sit ton oinas-78. Mulla on myös melkein kaikki Kaken biisit. Kuuntelen melkein päivittäin.
joko neito-nuori on palannut lomalta,vois kirjoitella
- oinas-78
Missä muilla keskustelupalstoilla pystyy kirjottelee musiikista??
- arska
OINAS78 missä olet kirjoittele pliis?
- ryntäät
nyt on tullut Kakelle uusi sinkku SUOMALAINEN SISU on menevää ja hyvät sanat
- MäntsäläEiMielessäin
Ette voi olla tosissanne. Kake on suomalaisen musiikin oksettavin "artisti".
- ralli mimmi
Taidat olla maailman kateellisin ihminen, ja vielä luonnehäiriöinen, katso peiliin mikä paska sieltä kurkistaa,,,
- Hakeudu hoitoon
ralli mimmi kirjoitti:
Taidat olla maailman kateellisin ihminen, ja vielä luonnehäiriöinen, katso peiliin mikä paska sieltä kurkistaa,,,
Vain luonnevikainen kuuntelee Kake Randelinin "musiikkia".
- Yrjö
Meitä on tuhansia luonnevikaisia ympäri suomen, minäkin olen yksi heistä ja toivotaan että sinäkin muutut... SUOMALAINEN SISU Auttaa meitä...
- Laura palmer
Kakella hieno piirre, monet naiset tietää sen piirteen, keikkojen jälkeen tulee esiin. Mutta miksei, kaikki miehet sortuu jos tarjolle tulee naisia :)
- Ake Ranttalinen
Kake ei pane yhtäkään suomalaista lavalehmää.
Kakella on voimassa tosi pitkäaikainen avioliitto.
- Anonyymi
Oliko tää se , josta on kuultu juttuja Vantaan Hotellin hotelliöistä naisten kanssa ja vieläpä rumasuista kanssakäymistä on ollu
- Anonyymi
Mikäs se Kaken miehen nimi oli?
- Anonyymi
Private policy
- Anonyymi
Nasta pimu sun muut on hyviä musateoksia jois kuuluu discoiskelmä esim. Kake on oman genrensä suvereeni siinä omassa genressään . Joskus tuli myös epäonnistumisia ja noh ei kukaan ole täydellinen ja sitten niitä hyviä levyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303841Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131513Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2401432Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1621138Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ78971Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht251948- 62939
Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34933Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲102904Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56754