Minua ihmetyttää aika paljonkin, että kenen intresseissä on vaientaa keskustelu täällä. Oletetaan siis vaikka, että täällä usein mainitut epäkohdat olisi kaikki keksittyjä, niin sanokaa kenen intresseissä on tuo jatkuva keskustelun latistaminen? Ei mene minun järkeeni.
Väkisinkin ekana tulee mieleen, että väitteissä on jotain perää. Mutta jos siis ei ole, niin Kenellä on Intressi hiljentää se keskustelu?
Kenen intresseissä on hiljentää keskustelu
35
429
Vastaukset
- Anonyymi00001
"Väkisinkin ekana tulee mieleen, että väitteissä on jotain perää"
Joidenkin intresseissä on vaientaa keskustelu ja kaikin keinoin yritetään kirjoittaa Kuhmoisten lähihistoria tosenlaiseksi mitä se todellisuudessa on ollut.
Vertaus:
Venäjän hyökkäyssotaa pidetään sankarillisena, siksi Putin yrittää muuttaa historiaa. Se on Putinin harjoittamaa aivopesua, koska hän on sotansa vanki.
https://yle.fi/a/74-20015600- Anonyymi00003
*Joidenkin intresseissä on vaientaa keskustelu ja kaikin keinoin yritetään kirjoittaa Kuhmoisten lähihistoria tosenlaiseksi mitä se todellisuudessa on ollut.*
Vaiennus on ollut ja on tälläkin hetkellä rajumpaa kuin kukaan ulkopuolinen saattaisi kuvitella.
Ja mikä on syy?
Totuuden salaamisen tärkeys! - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
*Joidenkin intresseissä on vaientaa keskustelu ja kaikin keinoin yritetään kirjoittaa Kuhmoisten lähihistoria tosenlaiseksi mitä se todellisuudessa on ollut.*
Vaiennus on ollut ja on tälläkin hetkellä rajumpaa kuin kukaan ulkopuolinen saattaisi kuvitella.
Ja mikä on syy?
Totuuden salaamisen tärkeys!Höpön pöppöä.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ja mikä on syy?
Totuuden salaamisen tärkeys!Luottamus ja läpinäkyvyys: Poliittisessa keskustelussa korostuvat vaatimukset rehellisyydestä ja realistisista lupauksista, jotka ohjaavat äänestäjien käyttäytymistä ja määrittävät poliittista uskottavuutta. Vuotta 2026 on kuvattu ajaksi, jolloin kansalaisten on "luotettava, mutta varmistettava" poliitikkojen sanomiset.
"Ja mikä on syy?"
Pitää varmistaa poliitikkojen sanomiset tänä vuonna 2026 - Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Höpön pöppöä.
Sanot Höpön pöppöä - jolla tarkoitat sanoa, että väitteet vaientamisesta eivät pidä paikkaansa.
Tuo väittämä on helposti todistettavissa yhdeksi suurista ja surkeista emävaleista, joita aktiivisesti totuuden hämärtämistarkoitusessa julkisuuteen syötetään.
- Anonyymi00002
Osaako joku sanoa kuka tai mikä taho käyttää täällä 'partasuu' -termiä? Tämä tieto voisi valaista pelin henkeä. Ainakin minä kaipaisin sitä tietoa.
- Anonyymi00005
Minäkin haluisin vastauksen tähän.
- Anonyymi00008
Miksi tätä ei kommentoida? Tekeekö sitä koko kylä? Vai mistä tää hiljaisuus johtuu?
- Anonyymi00010UUSI
Joku poliittinen vastustaja
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Joku poliittinen vastustaja
Poliittinen Vastustaja-vaihtoehdot:
- Yksi kaikkia vastaan
- Kaikki yhtä vastaan - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
- Yksi kaikkia vastaan
- Kaikki yhtä vastaanYksi kaikkia vastaan on usein hyökkäävä valinta, jolla haetaan suurta muutosta.
Kaikki yhtä vastaan on usein puolustava valinta, jolla pyritään säilyttämään vakaus tai vallitsevat arvot.
Ovatko vallitsevat arvot demokratiaa ja avoimuutta äänestäjiä kohtaan? - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
- Yksi kaikkia vastaan
- Kaikki yhtä vastaanNo varmana ei 'partasuu' -termi kuulu kovin monen sanavarastoon. Olen 95-varma, että termin käyttäjä on aina sama henkilö! 5 prosentin mahis, että käyttäjiä on kaksi tai kolme.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Yksi kaikkia vastaan on usein hyökkäävä valinta, jolla haetaan suurta muutosta.
Kaikki yhtä vastaan on usein puolustava valinta, jolla pyritään säilyttämään vakaus tai vallitsevat arvot.
Ovatko vallitsevat arvot demokratiaa ja avoimuutta äänestäjiä kohtaan?Itsehän äänestäjät ovat nykytilanteen-kin valinneet.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
No varmana ei 'partasuu' -termi kuulu kovin monen sanavarastoon. Olen 95-varma, että termin käyttäjä on aina sama henkilö! 5 prosentin mahis, että käyttäjiä on kaksi tai kolme.
95 newer forget💪💪💪💪
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
95 newer forget💪💪💪💪
Voitaisko mennä eteen päin?
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Voitto oli mahtava.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
No eteen päin on menty.
- Anonyymi00009
Kenen intresseissä on hiljentää keskustelu?
Jolla on salattavaa.- Anonyymi00014UUSI
Eihän tätä kukaan hiljennä. Kaikki saavat vapaasti mielipiteensä ilmaista. Jos jokin kirjoitus on asiaton tai sääntöjen vastainen, voi itse tehdä ilmoituksen valvojalle.
Taas on partasuu asialla ja vääristelemässä keskustelua. Populismia parhaimmillaan. - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Eihän tätä kukaan hiljennä. Kaikki saavat vapaasti mielipiteensä ilmaista. Jos jokin kirjoitus on asiaton tai sääntöjen vastainen, voi itse tehdä ilmoituksen valvojalle.
Taas on partasuu asialla ja vääristelemässä keskustelua. Populismia parhaimmillaan.Sieltä se taas tuli. Tarvii kysyä paikalliselta moderaattorilta, että onko aina sama IP-osoite.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Taas on partasuu asialla ja vääristelemässä keskustelua. Populismia parhaimmillaan.Et ole tullut ajatelleeksi, että käytöksesi alkaa vähitellen kääntämään yleistä mielipidettä. Ihmiset ei arvosta tapaasi toimia.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Et ole tullut ajatelleeksi, että käytöksesi alkaa vähitellen kääntämään yleistä mielipidettä. Ihmiset ei arvosta tapaasi toimia.
Eikös täällä saa vapaasti ja rajoittamatta ilmaista mielipidettään? Jos en ole kanssasi samaa miltä, niin alatko sinä vaientamaan minua?
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Sieltä se taas tuli. Tarvii kysyä paikalliselta moderaattorilta, että onko aina sama IP-osoite.
Miksi....Pitääkö hiljentää kirjoittaja. Tuoko vääränlaista totuutta esiin.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Et ole tullut ajatelleeksi, että käytöksesi alkaa vähitellen kääntämään yleistä mielipidettä. Ihmiset ei arvosta tapaasi toimia.
Paitsi jos ajattelee partasuun populistisesta toiminnasta samalla tavalla. Toiset tietääkseni kyllä tästä tykkää.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Miksi....Pitääkö hiljentää kirjoittaja. Tuoko vääränlaista totuutta esiin.
Ei tarvitse ketään hiljentää. Minua vaan kiinnostaa, että käyttääkö tuota termiä yksi vai useampi ihminen. Ja sekin vaan ilmiönä. Ei mitään ongelmaa, että käytät tai käytätte. Minä vaan haluan tiedon, että kun tulee "partasuu" -viestejä, että tietäisin minkälaista voimaa ja kannatusta siellä taustalla on.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ei tarvitse ketään hiljentää. Minua vaan kiinnostaa, että käyttääkö tuota termiä yksi vai useampi ihminen. Ja sekin vaan ilmiönä. Ei mitään ongelmaa, että käytät tai käytätte. Minä vaan haluan tiedon, että kun tulee "partasuu" -viestejä, että tietäisin minkälaista voimaa ja kannatusta siellä taustalla on.
Siellä on fiksut Kuhmoislaiset. Partasuu ohjailee yksinkertaisia yksilöitä.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Siellä on fiksut Kuhmoislaiset. Partasuu ohjailee yksinkertaisia yksilöitä.
Ajatelkaa hyvät ihmiset omilla aivoillanne, eiköhän sillä tavalla ala joksaiselle valkenemaan mikä sotkupesä sielä hallinnossa vallitsee vielä tänä päivänäkin.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Taas on partasuu asialla ja vääristelemässä keskustelua. Populismia parhaimmillaan.Täysin yksinkertaista / - kertaisen hokemaa.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ajatelkaa hyvät ihmiset omilla aivoillanne, eiköhän sillä tavalla ala joksaiselle valkenemaan mikä sotkupesä sielä hallinnossa vallitsee vielä tänä päivänäkin.
Voisiko täällä oikeasti valtuutetut tai heidän lähipiirinsä kirjoitella, sotkea keskustelua ja siten puolustella omiaan?
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Voisiko täällä oikeasti valtuutetut tai heidän lähipiirinsä kirjoitella, sotkea keskustelua ja siten puolustella omiaan?
Ai partasuu vai? No ihan varmasti
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Yhyyy. Taas sua sattu johonkin. Voi voi. Sä et varmasti kestäis, että sut paljastettais. Buhuu.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Yhyyy. Taas sua sattu johonkin. Voi voi. Sä et varmasti kestäis, että sut paljastettais. Buhuu.
Miksi haluat hiljentää mut? Peitteletkö jotakin?
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Miksi haluat hiljentää mut? Peitteletkö jotakin?
Eikun mikset sä puhu asioista? Argumentoi väitteitä asiallisesti etkä hoe, että xxx on väärässä ja xxx kuvittelee vaan ja xxx kantaa kaunaa jne.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Eikun mikset sä puhu asioista? Argumentoi väitteitä asiallisesti etkä hoe, että xxx on väärässä ja xxx kuvittelee vaan ja xxx kantaa kaunaa jne.
Ihan asiallisesti ja totta minä puhun. Sinulle ei ole oikeutta minua hiljentää, tai sanoa, että puhun väärin. Vallitseeko täällä partasuun mafia? Muut mielipiteet vaiennetaan.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Taas on vanhat keinot otettu tehokkaaseen käyttöön peittelemään ja tyrehdyttämään asiakeskustelut.
Tämä on tätä kuuluisaa kuhmoislaista sananvapautta.
Täydellisen soopan syytäminen ja valituiden maalittaminen suvaitaan loppumattomasti, mutta asiatotuuksien julkaisemisten kanssa käytetään tiukkaa seulaa.
Eikö Kuhmoisissa tosiaankaan mikään tule milloinkaan muuttumaan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi675927Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan3495749Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä934731Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y122235Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva182048Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu521952Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont431870Martina vuokraa yksiötä
Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.2511211Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan2031114Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!
Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka641061