mitä mieltä homoista?

gay

Olen 43-vuotias homomies, kaapista ulkona ja parisuhteessa ollut 21 vuotta ja parisuhderekisterissäkin heti kun se Suomessa oli mahdollista.
Elän melko avointa elämää mutta en tiedä miten yleisesti homoseksuaalisuus ja homojen elämä hyväksytään tämän päivän yhteiskunnassa. Enemmän ja enemmän puhutaan mutta miten on käytännössä. Joskus kuulee tai lukee mielipiteitä äärestä laitaan mutta mikä mahtaa olla todellisuus? Pidätkö homoseksuaalisuutta epänormaalina(epäTAVALLISTAHAN se on), pidätkö parisuhteessa elävää homoparia perverssinä vai mitä ajattelet?
Vahvan itsetunnon omaavana vastaukset eivät minua henk koht heilauta mihinkään suuntaan mutta olisi kiinnostavaa tietää..

41

9937

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marklevengooder

      aanaliveijarit kammiion

      • gay

        Se oli ns. tyhjentävästi vastattu, kirjoitusvirheineen kaikkineen. Kiitos.


      • morsmaikku-05
        gay kirjoitti:

        Se oli ns. tyhjentävästi vastattu, kirjoitusvirheineen kaikkineen. Kiitos.

        Olen 25v. nainen ja mun mielestä homot on täysin ok. Kaveripiiristäni löytyy yksi homomies ja asia ei ole minua koskaan mitenkään vaivannut. Sen sijaan säälin ihmisiä, jotka eivät osaa olla nykymaailmassa tarpeeksi avarakatseisia. Kannatan siis sanontaa antaa kaikkien kukkien kukkia :) Hyvää loppu kesää!


      • skalssaa

        Ja uuni lämpiämään


      • ei eieeiii
        morsmaikku-05 kirjoitti:

        Olen 25v. nainen ja mun mielestä homot on täysin ok. Kaveripiiristäni löytyy yksi homomies ja asia ei ole minua koskaan mitenkään vaivannut. Sen sijaan säälin ihmisiä, jotka eivät osaa olla nykymaailmassa tarpeeksi avarakatseisia. Kannatan siis sanontaa antaa kaikkien kukkien kukkia :) Hyvää loppu kesää!

        siitä seuraa anarkia luonnottomuus perversiot ja kohta saamme rakastella koiramme kanssa ja sitä pidetään terveenä.


    • mari

      onko hetero, homo tai lesbo tai bi. Pedofiilit tuomitsen jyrkästi.

      • pomppo1

        Ja mitenhän Pedofiilit liittyy tähän asiaan ??? Yleensä pedofiilit on heteroja.


    • on *

      ok, samoin lesbot, heterot, biseksuaalit. Mutta lapsia en soisi lesbo-enkä homopareille.

      • vaimotar

        Minä en soisi lapsia ahdasmielisille heteroille.


    • vaimotar

      Suhtaudun homopareihin, niinkuin heteropareihinkin. Kumpienkaan pariutuminen ei ihmetytä, jotkut parivalinnat kylläkin.

    • tyttönen vain

      Tästä asiasta puhuttaessa on vaikea asetella sanojaan niin, että saisi oikeasti kerrottua, mitä tarkoittaa.

      Pidän homoseksuaalisuutta epänormaalina. Oma suhteeni on myös epänormaali ikäeromme takia, ja ystäväni suhde on epänormaali heidän historiansa vuoksi. Sana "normaali" on turha ja vaikeasti määriteltävä, eikä läheskään aina se tavoiteltava tai ihannoitava.

      Pidänkö parisuhteessa elävää homoparia perverssinä? No jaa. Pidän heidän haluaan erikoisena, erilaisena, ja jos perversio määritellään "seksuaalisen tyydytyksen saamiseksi epänormaalien seksuaalitoimintojen kautta", kai se voi olla sitäkin. Mutta hahaa, meillä on taas täällä sana 'epänormaali'! Onko tämä kyseinen perversio sitten saastainen, väärä, tuomittava, likainen? Ei. Se on kahden ihmisen toisiaan kohtaan tuntema halu, himo tai rakkaus, joka ei ole yhtään sen vähemmän arvokas kuin muidenkaan.

      Eli siis kai voisin sanoa, että minusta homous on epänormaalia ja perverssiä, yhtä kaunista, arvokasta ja merkityksellistä kun heterouskin. Miksi epänormaali tai perverssi olisivat negatiivisia sanoja, niin kauan kuin ne eivät satuta muita?

    • neito81**

      homot on samanlaisia ihmisiä kuin me muutkin ja maailman hienointa on se,että homot saavat nykyään virallistaa parisuhteensa. sitä paitsi homothan ne normaaleita ovat verrattuna ns. heteroihin, joissa löytyy vaikka minkälaista perverssiä!

      • annabelle

        mikä siinä homoudessa on se juttu?mä en osaa vastata sun kysymykseen kun en edes tajua koko homoutta.rakastan miehiä ja naisia ihmisinä.ne on mulle tärkeitä ihmissuhteita jotka kantaa mua läpi elämän.siihen kuuluu luottamusta ja hellyyttäkin ja kiintymystä sekä huolenpitoa ja iloa,jopa seksiäkin puheitten tasolla muutamien kanssa, mutta ei käytännössä muuten kuin oman mieheni kanssa.Olen tavannut naisia jotka vetoavat minuun tietyllä erilaisella tavalla..en ole koskaan antanut sen häiritä itseäni..se on tietynlaista ihailua mutta en sittenkään tulkitsisi sitä lesboudeksi.enkä koe sitä rumaksi tunteeksi.enkä ikinä suostuisi sekstailemaan naisen kanssa..tai en mä tiedä...en ole koskaan ylittänyt sitä rajaa.Minusta on luonnollista olla heterosuhteessa koska seksi luotiin lisääntymisen takia.jollain voimalla ihmiset piti saada lisääntymään.mut kyllä me sekstaillaan vaikkei haluta lapsia.nää on aika mielenkiintoisia juttuja.seksi lähentää ja tiivistää parisuhdetta.uskollisuus antaa turvaa.minkäs sille voi jos geenit on sekaisin.


      • gay
        annabelle kirjoitti:

        mikä siinä homoudessa on se juttu?mä en osaa vastata sun kysymykseen kun en edes tajua koko homoutta.rakastan miehiä ja naisia ihmisinä.ne on mulle tärkeitä ihmissuhteita jotka kantaa mua läpi elämän.siihen kuuluu luottamusta ja hellyyttäkin ja kiintymystä sekä huolenpitoa ja iloa,jopa seksiäkin puheitten tasolla muutamien kanssa, mutta ei käytännössä muuten kuin oman mieheni kanssa.Olen tavannut naisia jotka vetoavat minuun tietyllä erilaisella tavalla..en ole koskaan antanut sen häiritä itseäni..se on tietynlaista ihailua mutta en sittenkään tulkitsisi sitä lesboudeksi.enkä koe sitä rumaksi tunteeksi.enkä ikinä suostuisi sekstailemaan naisen kanssa..tai en mä tiedä...en ole koskaan ylittänyt sitä rajaa.Minusta on luonnollista olla heterosuhteessa koska seksi luotiin lisääntymisen takia.jollain voimalla ihmiset piti saada lisääntymään.mut kyllä me sekstaillaan vaikkei haluta lapsia.nää on aika mielenkiintoisia juttuja.seksi lähentää ja tiivistää parisuhdetta.uskollisuus antaa turvaa.minkäs sille voi jos geenit on sekaisin.

        kiitos palautteesta! erityisesti annabelle ja vaimotar!
        ajattelisivatpa kaikki samalla tavalla!

        hyvää kesän jatkoa!


    • hutu

      aina kun menen ulos miehenä ja loppuyöstä tapaan miehen niin aamulla on pers kipee,,

      • nainen 39v

        Voihan heterosuhteessakin saada pepun kipeeksi tai jonkun muun paikan.Eiköhän se ole siitä kiinni kuinka toista murjotaan.Miehet tuntuu olevan homoja vastaan,naiset paremmin hyväksyy.Onhan täällä tilaa kaikenlaisille yksilöille ja monenlaiselle rakkaudelle,niin kauan asia on ok kun ei toista alisteta eikä nöyryytetä,oli suhde sitten hetero,homo,lesbo tai bi.Eikä kenenkään suhde ole kai pelkkää seksiä,vaan normaalia elämää yhdessä,arjen jakamista,varsinkin noin pitkässä suhteessa.


      • gay
        nainen 39v kirjoitti:

        Voihan heterosuhteessakin saada pepun kipeeksi tai jonkun muun paikan.Eiköhän se ole siitä kiinni kuinka toista murjotaan.Miehet tuntuu olevan homoja vastaan,naiset paremmin hyväksyy.Onhan täällä tilaa kaikenlaisille yksilöille ja monenlaiselle rakkaudelle,niin kauan asia on ok kun ei toista alisteta eikä nöyryytetä,oli suhde sitten hetero,homo,lesbo tai bi.Eikä kenenkään suhde ole kai pelkkää seksiä,vaan normaalia elämää yhdessä,arjen jakamista,varsinkin noin pitkässä suhteessa.

        juuri kuten sanoit, rakkaus on muutakin kuin seksiä. usein vaan homojen rakkaudesta ei puhuta ja kuvitellaan vaan että lennetään kukasta kukkaan ja seksi on koko ajan vain pääasia.

        kokemuksesta voin sanoa että 21 yhteisen vuoden jälkeen pääasia on ihan muut asiat..

        kiitos palautteesta kaikille, mun osaltani tämän aiheen käsittely jää tähän!


    • äite1

      Minun mielestäsi se, onko joku homo/lesbo ei ihmistä toistaan kummalisemmaksi. kaikkihan me ollaan jollakin tavalla erilaisia. ja mitä se mulle kuuluu miten kukin rakastaa, kunhan ei satutua ketään. Joillakin miehillä tuntuu olevan pelko, että esim. homomies yrittää iskeä heitä. Mutta ei kai homomiehellekään kelpaa kuka tahansa kuin ei heteromiehellekään.

      työyhteisössä ei asialla ole mitään merkitystä.

    • joo

      Homot pois täältä. joku pikku saari ja aidat ympärille sinne niitä vois tiputella

    • Milena

      Minulla on tuttavapiirissä, ja töissäkin gaykavereita, enkä ole foobikko asian suhteen. Jokainen elää elämänsä niinkuin parhaaksi katsoo, ja eihän kyseessä ole tietoinen valinta.
      Olen saanut sellaisen kuvan, että homona on hyvä olla nykypäivän Suomessa. Välttelee skinareita, ja
      ei kaiuttele sitä nyt ihan joka mestassa niin hyvin pärjää.
      Ole oma itsesi, ja nauti onnestasi. Maailma on täynnä onnettomuutta ja onnettomia ihmisiä, sulla on ihan hyvin pullat uunissa :)

    • mummo

      Sinulle, joka kyselit ihmisten ajatuksia homoudesta. Vaikka ilmoitit keskustelun päättyneeksi osaltasi, niin toivon sinun lukevan myös tämän näkökannan. Sanoit sinulla olevan vahvan itsetunnon, joten uskallan kirjoittaa sinulle tämän mielipiteeni. En voisi kuvitella rakkauden nimissä tehtävän mitään iljettävämpää kuin luonnon vastaisen suhteen. Minulle maalaisjärki sanoo, että homous ei ole lähestulkoonkaan normaalia. Se jos mikä on luonnon vastaista. Vaikka meidän täytyy hyväksyä toisemme ihmisenä, niin tälläisiä iljettäviä tekoja ei tarvi kenenkään hyväksyä. Tiedän kyllä, että homot yrittävät kaikkensa, että yleinen mielipide homouteen tulisi myönteisemmäksi, mutta minä en ainakaan tule ikinä hyväksymään homoutta normaalina.
      Maailmalla puhutaan paljon myös homoparien adoptio-oikeudesta. Minua kauhistuttaa ajatuskin, että tälläisille ihmisille, jotka ovat niin syvällä epänormaalissa tilassaan, annettaisiin lapsia adoptoitavaksi. Miten meidän pienten ihanien tyttöjen ja poikien kävisi tälläisten "pariskuntien" hoidossa. Miten tälläiset ihmiset voivat kasvattaa normaaleja lapsia, kun eivät pysty elämään normaalisti itsekään. Kuinka he voivat sanoa lapsille, mikä on oikein ja mikä väärin, jos he eivät tiedä itsekkään sitä tai sitten eivät vain voi hillitä itseään ja tekojaan. Toivon, ettei minun jälkeläisteni koskaan tarvitse joutua adoptoitavaksi homoille, vaan saisivat kasvaa ja kehittyä normaaleissa kodeissa ja perheissä.
      Uskon, että muiden iljettävyyksien tavoin, mitä ihmiset tänä päivänä tekevät, myös homoudesta voi parantaa tapansa, kun oikein haluaa.

      • naispuoleinen.

        samoilla linjoilla ollaan. Ei homostelu ole normaalia. Hyvin iljettävää, luonnonvastaista.


      • Tyttö15

        Homot ovat nykyään aivan yhtä normaali asia kuin heterot! Monesti homoja mollataan ja kiusataan ja haukutaan koska ne on erilaisia!! musta se on väärin. ajatelkaa, Monella jotka tätä lukee voi olla esim: liian isot korva verrattuna pään kokoon tai pitkä selkä ja lyhyet jalat tai toinen silmä on erivärinen kuin toinen tai jotain muuta ja se jokin tekee teistä erityisiä. Me kaikki olaan jotenkin erilaisia kenelläkään ei ole samanlaisia silmiä kun jollain muulla tai samanlaisia jalkoja me kaikki ollaan erilaisia ja sillä tavalla erityisiä. ja nytt jos sielä joku ajattelee että olen homo kun kirjoitan tällaista , EI olen tyttö/nainen ja olen hetero. Se syy miksikirjoitan on se että minua on kiusattu koko peruskoulu koska olin aina jotenkin erilainen ja olin aina liian paksu enkä sopinut joukkoon kuuntelin Antti Tuiskua ja siitä tiesivät vain paras kaverini sillä silloin kun se paljastui se vain paheni niinkuin pelkäsinkin! Monisata miehistä Antti Tuisku on kauhee homo ja hei ehkä se onkinmutta mitä sitten se on sellanen ku se on ja sä oot sellanen kusä oot joten kuunnelkaa joskus sydämmellä mitä ja mistä se laulaa ja samalla lailla yrittäkää miettiä sydämmellä miltä teistä tuntuisi jos teitä heiteltäis jääpalloilla , uitettais päätä vessan pöntössä , haukuttais lihavaksi , sulla ei olis ystäviä , pelkäät mennä kouluun , joudut rehtorille tai jälki-istuntoon koska jouduit mennä kotiin kesken koulupäivän vaihtamaan vaatteet kun joku oli liikuntatunnin aikana kastellut ne , Miettikää mitä kiusatut joutuu kestämään , mitä kiusattu käy läpi kun kukaan ei usko sitä kun kaikki uskoo suosituinta poikaa / tyttöä. monet homonuoret on tehnyt itsemurhan koska niitä ollaan kiusattu eikä niitä olla hyväksytty sellaisna kuse on. niitä olaan aina haluttu jotenki muuttaa, ne ei oo kenenkään mielestä ollu minkään arvosia. Joten HOMO On todellaki OKEI niissä ei oo mitään vikaa niinku ei heteroissa tai lesboissakaan.


    • täältä

      Mietin miksi aina vedetään se seksi esiin kun puhutaan homoista.onhan se heidänkin elämänsä muutakin kuin sitä"soutamista",laskut tupsahtaa laatikosta kuten muillakin pareilla,tiskivuoroista kiistellään,siivous-ja pyykkäys päivät kuuluu rutiineihin.Jos joku "erilainen"pari tulee vastaan(nainen miestä pidempi,kaunis nainen ruma mies yhdistelmä,mies huomattavasti vanhempi jnejne)en ekana ajattele,et kuinkahan heillä menee sängyssä,kyl siin jotain muuta pohtii,joten miksi homoparit yhdistetään heti seksiin??kuten tässäkin huomataan,että keskustelun avaaja sitoutunut vakavasti omaan vastapuoliskoonsa,ei heteroparit nykyään edes kykene samaan tulokseen(huomasitteko 21vuotta parisuhteessa).Ja toisekseen,elän sinkkuna ja useampi mies on ehdotellut peppupanoja,joten kyllä miehen kun miehen on hyväksyttävä homot,jos kerran on itse innokas kampeemaan takimmaiselle aukolle,sama asia se on.

      • justine_k

        enpä olisi osannut osuvamin enää asiaa ilmaista.


    • meikä

      Minulla on sellainen teoria, että meissä jokaisessa asuu pieni homo, mutta toisissa se on vahvempi. Epäilen myös, että osa homoista voisi yhtä hyvin olla heteroita, eli en usko homouden olevan täysin ihmisen tahdosta riippuvainen asia. Vastaavasti jos kulttuuri suosisi homsuhteita vielä enemmän, 100 % heterotkin saattaisivat alkaa homoilla...

      Minusta on perverssiä, jos ihmistä hyväksikäytetään tai hänet vakuutellaan uskomaan itsestään jotain, mikä ei ole aivan totta. Samoin joidenkin homojen naisviha ja naispelko on todella perverssi asia. E muista nyt tarkkaan, mutta joku tutkimus väitti, että ainakin osa homoista on naisvihaajia, jotka elävät mieluummin miehen kanssa sen takia, ettei tarvitse sopeutua toisen sukupuolen logiikkaan. Pidän tutoa ihgan vain järjellä ajateltunakin mahdollisena. Tämä oli tosin ehkä johtopäätöstensä osaltapuolueellinen tutkimus , mutta pohjatyö vaikutti aivan asialliselta - siis ainakin jonkinmoinen osa homoista on ilmeisesti naisvihaajia. Tutkijalla vaan taisi sitten olla kuitenkin jotain homoja vastaan itsellään...

      Elikkä lyhyesti sanoen, uskon että kaikki homot eivät ole homoja, mutta ne jotka eivät homoudelleen mitään voi, eläkööt rauhassa. Mutat en hyväksy ainakaan miesten houkuttelemista homoiksi vain siihen vetoamalla, että näillä on tunteita miehiä kohtaan tai seksuaalisia ajatuksia miehistä. Niitä on helppo löytää kaikilta, joten on perusteetonta mennä väittämään, että olet todellisuudessa homo, kaapissa piileksivä otus, joka esittää heteroa, jos vain yhtään tuntuu mitään miehiä kohtaan. Samlla aiheuttaa sitten identiteettikriisi ja "uudelleenkouluttaa" ihminen ajattelemaan itsensä homona, siis erilaisena ja "parempana" kuin heterot.

      Älkääkö väittökä kukaan etteikö tuota tapahtuisi...ihmisiä ne on homotkin ja yhtä taipuvaisia vääryyteen kuin heterot.

      • fsdgh

        Mielestäni homous on valinta. Se ei ole sisäsyntyistä tai biologista homous ei voi periintyä eikä se ole lajin säilymisen kannalta mikään edulinen ominaisuus.


      • - Nainen -

        "Minulla on sellainen teoria, että meissä jokaisessa asuu pieni homo, mutta toisissa se on vahvempi!" ---> OLEN TÄSSÄ ASIASSA AIVAN SAMAA MIELTÄ! koska lähimmäisen rakkaus on rakkautta,ja kyllä miehetkin vertailevat toisiaan suihkussa ja kadehtivat toisiaan joskus jopa unelmoivat samanlaisesta kropasta kuin toisella.... ei siinä mtn pahaa ole jos joku pitää samaa sukupuolta olevaa hyvän näköisenä.. Itsekkin täysin hetero mutta myönnän kerran ihastuneeni naiseen!


    • marica

      me kaikki ollaan ihmisiä. musta itestäni tuntuu hassulta ajatella että olisin jonkun naisen kanssa yhessä noinkin kauan. ei mulla itelläni mitään homoja ole vastaan eikä lesboja mutta heterona se tuntuu vaan vähän ahdistavalta ja inhottavalta ajatella lesboja ja homoja yhdessä, parina. jokainen steppaa tyylillään.ja jos sä olet onnellinen ja tyytyväinen elämääsi niin mikäs siinä.
      missä iässä sä huomasit olevasi homoseksuaali?? ja miten sen huomasit?

      • Terve siulu

        Jokainen eläkööt tavallaan jos ei toimillaan aiheuta toisille kohtuutonta haittaa, joten kenenkään homous ei ole minulta pois. Kannattaa silti muistaa että useilla vanhemmilla ihmisillä on jotain homoutta vastaan ja se saattaa johtua kovasti sen ajan kasvatuksesta. Nykynuori elää niin erityylisessä ja vapaammassa maailmassa nykyään että homous ei ole mitenkään epätavallista tänä päivänä. Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan. :)


      • Eläinseksi ei ole rikos!
        Terve siulu kirjoitti:

        Jokainen eläkööt tavallaan jos ei toimillaan aiheuta toisille kohtuutonta haittaa, joten kenenkään homous ei ole minulta pois. Kannattaa silti muistaa että useilla vanhemmilla ihmisillä on jotain homoutta vastaan ja se saattaa johtua kovasti sen ajan kasvatuksesta. Nykynuori elää niin erityylisessä ja vapaammassa maailmassa nykyään että homous ei ole mitenkään epätavallista tänä päivänä. Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan. :)

        Yhä vapaampaa kohti mennään edelleen. Homous luokiteltiin sairaudeksi rikokseksi 1970 luvun suomessa. Tällä menolla pedofiilit ovat päättämässä lakeja vuonna 2020. Kuinka selität lapsille miten ihminen saa alkunsa? Enemmän sairaita = enemmän mielenterveyspotilaita.


    • jk

      ihann okei

    • Tyttö15

      Homot ovat nykyään aivan yhtä normaali asia kuin heterot! Monesti homoja mollataan ja kiusataan ja haukutaan koska ne on erilaisia!! musta se on väärin. ajatelkaa, Monella jotka tätä lukee voi olla esim: liian isot korva verrattuna pään kokoon tai pitkä selkä ja lyhyet jalat tai toinen silmä on erivärinen kuin toinen tai jotain muuta ja se jokin tekee teistä erityisiä. Me kaikki olaan jotenkin erilaisia kenelläkään ei ole samanlaisia silmiä kun jollain muulla tai samanlaisia jalkoja me kaikki ollaan erilaisia ja sillä tavalla erityisiä. ja nytt jos sielä joku ajattelee että olen homo kun kirjoitan tällaista , EI olen tyttö/nainen ja olen hetero. Se syy miksikirjoitan on se että minua on kiusattu koko peruskoulu koska olin aina jotenkin erilainen ja olin aina liian paksu enkä sopinut joukkoon kuuntelin Antti Tuiskua ja siitä tiesivät vain paras kaverini sillä silloin kun se paljastui se vain paheni niinkuin pelkäsinkin! Monisata miehistä Antti Tuisku on kauhee homo ja hei ehkä se onkinmutta mitä sitten se on sellanen ku se on ja sä oot sellanen kusä oot joten kuunnelkaa joskus sydämmellä mitä ja mistä se laulaa ja samalla lailla yrittäkää miettiä sydämmellä miltä teistä tuntuisi jos teitä heiteltäis jääpalloilla , uitettais päätä vessan pöntössä , haukuttais lihavaksi , sulla ei olis ystäviä , pelkäät mennä kouluun , joudut rehtorille tai jälki-istuntoon koska jouduit mennä kotiin kesken koulupäivän vaihtamaan vaatteet kun joku oli liikuntatunnin aikana kastellut ne , Miettikää mitä kiusatut joutuu kestämään , mitä kiusattu käy läpi kun kukaan ei usko sitä kun kaikki uskoo suosituinta poikaa / tyttöä. monet homonuoret on tehnyt itsemurhan koska niitä ollaan kiusattu eikä niitä olla hyväksytty sellaisna kuse on. niitä olaan aina haluttu jotenki muuttaa, ne ei oo kenenkään mielestä ollu minkään arvosia. Joten HOMO On todellaki OKEI niissä ei oo mitään vikaa niinku ei heteroissa tai lesboissakaan.

    • Puutarhuli

      Homot käyvät kaipassa. Heterot käyvät kaupassa.
      Homoilla on työpaikat. Heteroilla on työpaikat
      Homot ajavat autoa. Heterot ajavat autoa.
      Homot siivoavat. Heterot siivoavat.
      Homot tapaavat mukavan miehen. Heterot tapaavat mukavan naisen.

      Siinä se ero! Iha samanlaisia ihmisiä ovat.

      Miehet! Tajutkaa, homomiehet haluavat homomiehiä. Te ette oo mitenkää kiinnostavia. Iha tiedoks vaa. Homofobia on sairaus.

      Homot useammin pysyy toistensa kanssa pidempään yhdessä, kuin heterot.

      Ja seksihän on jokaisen oma asia, että kun täällä siitä huutelette anonyyminä, niin taitaa olla omaa kokemusta asioista.

    • pomppo1

      Homot ovat ainoa kaksijalkainen laji maailmassa joilla on aina huoli " Mitä meistä ajatellaan " ..ttu pitää olla kulkueet ja omat kapakat jne jne. Miks homojen täytyy aina tehdä itsestään numeroa ? Itse olen hinuri, hintti, homo ,tuhkaluukun rassaaja , just name it. mutta en tee siitä julkista numeroa . En ole tullut ulos kaapista , en ole siellä koskaan ollut . En syyllistä itseäni mistään , käyn töissä elän ja olen kuin kuka tahansa. Elän miehen kanssa yhdessä aivan kuin heteroparit . Meillä on kaikki hyvin. Emme halua lapsia , lapset kuuluvat normaaliin hetero perheeseen ne eivät ole mitään sylikoiria ,joita puetaan silleen sövösti ja kuvataan seiskan kanteen. Hei oikeesti vastaus onnelliseen elämään ei löydy keskustelupalstalta . Tsemppii

    • Anonyymi

      Mielestäni anaaliseksi on iljettävää ja outoa. Ehkä sen yleistyminen heteroillakin on aiheuttanut myönteisen ilmapiirin homoja kohtaan. Anaaliseksistä ei kuitenkaan puhuta homojen yhteydessä ja siitä että se voi haista tosi pahalle ja on likaistakin. Osalla ei suoli kestä edes sitä hommaa.

      Kai se sitten joillakin kiinnostaa kun on jotenkin likaista ja tuhmaa. Ei se ainakaan kaunista mielestäni ole, toisin kuin miehen ja naisen välinen rakastelu voi olla.

      Miksi tästä ei puhuta, koska sitähän ne homot lopulta harrastavat. Kakkareiän ylenpalttista ronkkimista. Onko se normaalia? Miksi siitä vaietaan, mutta puhutaan suhteen normaaliudesta.

    • Anonyymi

      Henkilöinä tiedän yhden homon oli mun työkaveri kiva tyyppi. Mutta en hyväksy homojen sänkyhommia hyi ! irtasta. En hyväksy homoavioliittoja koska se on miehen ja naisen liitto.
      Tykkään Jesse Kaikurannnan musiikista on tosi hyviä ja hienoja biisejä. Itse olen hetero !

    • Anonyymi

      Mulla ei oikeastaan oo minkäänlaista mielipidettä homoista yleisesti. Ei mulla oo mitään mielipidettä heteroistakaan yleisesti. En koe, että mulla on mitään syytä olla mielipidettä toisen ihmisten seksuaalisesta suuntautumisesta. Se mitä aikuiset, täyden itsemääräämisoikeuden omaavat ihmiset tekee vapaaehtoisesti keskenään, ei oikeestaan kuulu mulle. Yksilöinä homoseksuaaleissa on sellaisia, joista pidän ja sellaisia, joista en suuremmin pidä. Sama pätee myös heteroihin.

      Mulla on joitakin homo ja lesbo ystäviä. Homoista sanon vaan, että heidän kanssaan on yleensä tosi hauskaa. Yks on kaikessa noin 100* naisellisempi, ku ykskään nainen jonka tunnen. Tää kaikella rakkaudella sanottuna ja toki tiedän et hän usein myös liiottelee.

      Tuntemieni lesbojen kanssa on tietenki myös hauskaa, ovathan he ystäviäni. Tosin yksikään ei ole mikään sydänystäväni, mutta silti. En voi kuitenkaan mitään sille, että oon heidän seurassaan aina hieman varautunut. Oikeastaan aivan samalla tavalla, kuin heteromiesten kanssa. En haluu antaa vahingossa vääriä signaaleja. En tietenkään aattele, että jokainen olisi jotenkin vaarassa ihastua muhun, mutta yks sellainen kokemus riittää. Mä olen ihan läpeni hetero, enkä tosiaan haluu satuttaa ketään sellasella, mistei koskaan tulisi mitään.

    • Anonyymi

      Homous on synnynnäistä. Sikiön aivotoiminnassa homous jo kehittyyy 6-8- kk aikana äidin kohdussa. Se ei periydy eikä tartu. Lapsi joka on syntynyt heteroksi, ei muutu homoksi vaikka hänen ympärillään olisi vain homoja. Heterosta ei homoa saa tekemälläkää, samoin toisinpäin. Homot tulevat yleensä hyvin toimeen naisten kanssa, koska kunnioittavat ja pitävät vertaisinaan heitä. Voivat olla hyviä ystäviä.

    • Anonyymi

      En ole ajatellut homoja sen enempää. Kerran joku mies kertoi olevansa homo, tai oliko se sen kaveri joka kertoi. Kuulin myös, että minua pidettäisiin homojen keskuudessa herkkupalana. Yök!

      Että sellainen reaktio.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe