Olin matikan tunnilla ja joskus pääsee vähän housuun mutta ei yleensä.Tunnilla alkoi sattua vatsaan ja pyysin että pääsisin vessaan ope ei antanut sitten tuli pieru mutta se ei ollutkaan pieru vaan tuli kakat housuun sitten olin rentona niin tuli pissat housuun.Mulla on myös tulee aika usein pissat housuun
Apua oon 11v ja pissasin ja kukkasin tänään koulussa housuun
3
297
Vastaukset
- Anonyymi00001
Voi kauheata kuulostaa tosi kamalalta!
- Anonyymi00002
Näin isovaarin mielipide.
Itsellekin on tullut pissaa housuihini noin 13-15 v . Silloin olin vain niin tyhmä että en käynyt välitunnilla vc;ssä. Silloin oli avo-vessa, ei seiniä, yms. Kymmenkunta pyttyä ja pissapaikat samassa neliön muotoisessa huoneessa.
Onko uloste sopivan pehmeää, oletko tietoinen. Vai onko vaikeuksia.
Saako lapsesi valvoa ja varsinkin olla ulkona liian myöhään. Onko kouluun lähtö kiireinen.
Oli kyllä <opettajakin melko tyhmä, kyllä tuollaiset asiat pitäisi hoitaa fiksusti.
-en lue tätä. joten multa ei kannata kysyä tai kommentoida, olen ohikulkija, - Anonyymi00004
Ilta paranee chatin avulla 🍓 Tsekkaa täältä https://April.hoty.lat/April#/?/?/p4vlfkv0o
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain17110596Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-8510099Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite1077052Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2275538- 1775214
Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.1784386- 872942
- 1702846
Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1172821Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1662661