Heräsin aamupäivällä vaimon vierestä, huoneessa haisi viime yön ilonpidon seurauksena lemmennesteiden tuoksu. Mulla oli heppi tallessa ja housut jalassa... ja pää , siis yläpää turvosissa.
Vaimo nukkui takin alla, vain kasvot näkyivät. Tönäisin vaimoa, ja hengissä oli, koska sammalsi jotakin. Herättely sujui hitaasti, joten nykäisin peiton hänen päältään. Ja siinähän vaimo oli osa seksihepeneistä päällä. Toinen korkokenkä oli pudonnut johonkin samoin toinen sukka. Ritsikat olivat siirtyneet navan kohdalle.
Eikä siinä läheskään kakkki, lakanalla oli spermaläikkä ja vatsalla ja rinnoilla jo kuivunutta ja myös hiuksissa osin kuivunutta lemmenlientä. Huh, ajattelin, kukahan tuonkin on tehnyt ?
Tunnin päästä vaimo alkoi olla tajuissaan ja muistella, mitä illalla oli tapahtunut. Kysymyksiä oli enemmän, kuin vastauksia. Lähtikö ne sun eksän veljekset ja niiden kaverit jo ? Minä nyökkäsin. Mä panin niiden kanssa ? Minä nyökkäsin, niin teit. Missä vaiheessa mä sammuin ? Rakettien ampumisen jälkeen sinut kannettiin ulkoa pois. Ai, tuota en enään muista.
Illan tapahtumienselvittely jatkui. Panitko sä mun kanssa ? Vastasin, että en muistaakseni. Mitä sä sitten teit ? Ammuin raketteja. Oliko siellä joku nuori tyttökin poikien mukana ? Nyökkäsin, tyttö lähti aikaisin pois. Kaikkea en kertonut... minä panin sen kanssa vierashuoneessa.
Miks mä olen näin kauheassa kunnossa ? Sellaista se viina ja naiminen teettää. Paninko mä niiden kakkien kanssa ? Minä nauroin ja sanoin, että en seurannut, kun laitoitte makkarin oven lukkoon. Ei vittu, mä oon ihan yltä päältä siinä itessään ? Niinpä näytät olevan, vastasin.
Vaimo etsi toisen sukan ja kengän ja nosti rintsikat oikealle paikalle. Ja pyysi, että menisin keittämään kahvia ? Vastasin kieltävästi ja sanoin, että se on sun vuoro. Sitten vaimo valitti päänsärkyä, niinhän vaimot joskus valittavat. Vaimo antoi toisen ehdotuksen. Pane mut sitten ihan puhki ja tajuttomaksi ?
No se toki minulle kävi. Oli pervon näköistä panna vaimoa, joka oli niin kimppanussitun näköinen, kuin vain voi olla. Kalu sujahti takaapäin iloisesti limaiseen ja spermaiseen hupirakoon. Kysyin suostumusta kokeilla myös kakkospesää ? Sinne vaan, vastasi vaimo. Joskus olimme kokeilleet anaalia, mutta sitten se oli ajokiellossa. Jotenkin jäi tuosta sellainen mielikuva, että ei vain olisi viimeyön aamutunteina joku kokeillut sitäkin.
Uuden Vuoden juhlien selvittely
Anonyymi-ap
0
2520
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3305281Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212676Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041692- 1131556
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1221443Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331403