Asun vuokralla rivitalossa. Asunto on kylmä kovalla pakkasella. Vuokraa kyllä korotetaan todella paljon.
Kylmå asunto
5
222
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mikä on huonelämpötila huoneen keskeltä rinnankorkeudelta mitattuna?
Se pitäisi olla vähintään +18 astetta. - Anonyymi00003
Rivarin pääty. Olkkari on jääkylmä. Olen takaoven koittanut parhaani mukaan tilkitä. Silti kylmä. Patteri kyllä lämmittää.
Tuulikaappi on kuuma.
Olkkarin päätyseinän komerot on kuin jääkaapit sisältä. Merkillistä napsuntaa kuuluu rakenteista, etenkin patterien/putkistojen. Se on hereillä pitävää, epäsäännöllistä napsahdusta.
Vain tältä kylmältä puolelta. Keittiössä napsumista ei kuulu.
Mistä napsuminen johtuu?- Anonyymi00004
Ainakin omassa rivariasunnossani napsumista aiheuttaa lämmitysputkiston veden lämpötilan vaihtelut. Ilmeisesti öisin lasketaan veden lämpötilaa ja vastaavasti päivisin nostetaan.
Onko viileän huoneen lämmityspatteri täysillä? Jos siinä on automaattitermostaatti, saattaa se olla jäänyt jumiin kesän jäljiltä joko kiinni tai melkein kiinni, jolloin se kyllä tuntuu jotenkin lämpöiseltä, muttei lämmitä tarpeeksi. Itselläni oli kerran näin.
- Anonyymi00005
Vuosikymmenet vallankahvassa roikunut kokoomus on tuhonnut koko maan!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560