Miehiä, etenkin hieman iäkkäämpiä, pelotellaan yöllisistä useista virtsaamisreissuista öisin.
Ensin kielipuolet syöttävät nesteenpoistolääkkeitä, esim. hydroklooridiadsidia, Furesista, Jardiansea ja eri kombeja. Eikai se nyt ole mikään ihme että ukko juoksee kusella suu kuivana, kun siihen lääkkeillä pakotetaan!
Pilataan hyväuskoisten yöunet lääketehtaiden ja provisioiden kustannuksella.
Virtsamarssille öisin?
26
349
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sinähän pissit viuluun
- Anonyymi00002
Sinähän pissit kiuluun
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sinähän pissit kiuluun
Jännää mie en kestä 🤪
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jännää mie en kestä 🤪
Käy toki välillä huussissa!
- Anonyymi00024
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sinähän pissit kiuluun
No, no, eip kai sentään.
- Anonyymi00006
Minä käyn kuusi kertaa yössä lorauttelemassa. Syön yhtä noista mainituista. Siinä klo 23 ja 08 välille yöni osuu. Samalla reissulla käyn toki jääkaapillakin, aina sieltä jotakin heruu.
Munasarjani on tutkittu ja kaikki kunnossa.- Anonyymi00009
Podetko samalla suurentuneen kohdun oireyhtymää?
- Anonyymi00010
Itse kusaisen illalla ja seuraavan kerran sitten aamupäivällä.
- Anonyymi00036
Ohhoh..kannattaa ehkä vettä juoda enemmän ettei käy kuten minulle kävi.
Minä myös noudatin tuota että kusella illalla ja aamupäivästä seuraavaksi, en juurikaan vettä juonut.
Tämä kostautui.
Eräs päivä kokkailin keittiössä ja ajattelin että lähden lenkille kun olen syönyt.
Alkoi koskemaan yht-äkkiä mahaan, kipu voimistui ja oli pakko mennä sänkyyn kyljelleen. Vasemmalle puolen vastaan alas koski eniten ja kipu levisi kylkeen ja selkäpuolelle.
Kipu yltyi alle puolessa tunnissa käsittämättömästi. Sinnittelin ja kipu oli niin kova että hiki vaan tippui ja jouduin suorastaan kiemurtelemasn sängyssä. Sitten oli pakko soittaa ambulanssi. Soittivat ambulsnssista että ota pari 500mg parasetamolia jos on..otin kaksi.Kyydissä kipu yltyi ja joutuivat antamaan ketamiinia ja sen päälle vielä satsin fentanyyliä ennen kuin kipu laantui.
Sairaalaan päästiin ja kipulääkkeet vaikutus lakkasi. Taas fentanyyliä ja sitä tahtia meni iltapäivä, ilta ja seuraavaan aamuyöhön kello kahteen, puolen tunnin välein oxanestiä, tuntui että kuolema kyllä tulee.
Syy selvisi, 4mm kokoinen virtsakivi! Kusen mukana tuli verta kun teräväreunainen kivi jylläsi sisuksissa.
Virtsakiven aiheuttama kipu on voimakkain kipu mitä voi kokea. Vaikka iso lyötäisiin kirveellä poikki niin kipu ei ole niin kova.
Joten kannattaa juoda vettä ja vähentää suolan käyttöä jos ei halua kieriskellä älyttömissä kivuissa.
- Anonyymi00011
Minä kuljetan yöjunaa pohjoiseen ja jatkuvasti pitää pysähtyä pissimään!
- Anonyymi00015
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi00028
Minäpä kusaisen hytin ikkunasta vauhdissa.
- Anonyymi00013
Purran päälle voi pissata rauhassa
- Anonyymi00014
Sopii yrittää reppana
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sopii yrittää reppana
Mahtaa vituttaa kun puolue lakkaa olemasta, säälittävää
- Anonyymi00023
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mahtaa vituttaa kun puolue lakkaa olemasta, säälittävää
Aikansa kutakin, sano..
- Anonyymi00019
Pakarani eivät aktivointuneet salilla vaikka kuinka pumppasin.
- Anonyymi00020
Valtakunnansalilla ei pumpata, siellä run... no, olkoon.
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Valtakunnansalilla ei pumpata, siellä run... no, olkoon.
Sinä et ammu ku räkäpäitä
- Anonyymi00029
Anonyymi00022 kirjoitti:
Sinä et ammu ku räkäpäitä
Sinä vaan pelkkää höyryä.
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Sinä vaan pelkkää höyryä.
Menkääs nyt pilipali pojat muualle satuilemaan
- Anonyymi00027
Mitä väliä? Orkkuhan se pääasia on. Kokeile joskus, lapsukainen.
- Anonyymi00032
Yöllä on kerrostalossa mukava lorotella keskelle vettä. Kaikuu mukavasti. Siihen oikein kimakka kaasupurkaus vielä päälle.
- Anonyymi00033
Tyypillinen Venäläinen / Virolainen ja se vessan ovi pitää tietenkin paiskata kiinni!
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Tyypillinen Venäläinen / Virolainen ja se vessan ovi pitää tietenkin paiskata kiinni!
Sitä tulee kuusikulmaisesta topra hujasta sellainen putous, että ilmanvaihtokanavissa soi vielä tunnin.
- Anonyymi00037
Minä en viitsi ravata öisin vessassa. Ostin sellaisia vaippoja joihin voi lorotella jopa pari litraa per yö nousematta sängystä. Vaimo sitten aamulla herättyäni vie sen vaipan roskiin ja pyyhkii vehkeeni käsidesillä. Se on aamulla jäykkänä helpompi putsata.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit996612KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3696191Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603063Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112544Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082195- 1251804
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341345Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340- 731237