Vuokra-asunnon kylpyhuone on laatoitettu ja siellä ei ole lämmitystä, ei lattiassa, ei patteria ulkoseinää vasten, ei rättipatteria. Sisäseinällä on pyyhekuivain joka ei juuri lämpene.
Asunnon puolella tuntuu kova veto ja kylmyys.
Voiko tämä veto ja kylmyys puskea tuolta kylpyhuoneesta, oven ja lattian välisestä raosta?
Kylpyhuone ei lämmitystä
9
394
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Minkälainen ilmanvaihto kämpässä on?
- Anonyymi00002
Talotuuletin, seinissä tuloilmalle aukot ja poisto liesituulettimen ja kylpyhuoneen kautta
- Anonyymi00007
Noista tuloilma-aukoista tulee meikän asuntoon 21,7-21,9 asteista ilmaa, ei siis kylmää ilmaa. Kylpyhuoneessa vesikiertoinen lattialämmitys riippuen ajankohdasta lattian lämpötila 22,1-25,8 astetta. Olohuoneen lattia lämpötila 22,3 astetta.
- Anonyymi00003
Ei ole olemassa kylmyyttä, joka siirtyyy. Vain lämpö siirtyy kylmempään tilaan.
- Anonyymi00004
Ai ok, eli siitä se vedon ja kylmyyden tunne johtuu. Talotuuletin vetää lämmintä ilmaa poistoon ja tuuletus aukoista tulee ulkoilmaa sisälle.
- Anonyymi00005
Ei siirry, vaikka kovalla pakkasella pidät ikkunoita auki niin kylmyys EI SIIRRY, ei.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei siirry, vaikka kovalla pakkasella pidät ikkunoita auki niin kylmyys EI SIIRRY, ei.
Kiitos
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Selvyyden vuoksi, kylmä ilma siirtyy.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Selvyyden vuoksi, kylmä ilma siirtyy.
Lämpö ainakin karkaa ja perse siirtyy kun paleltaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911467
- 831012
- 67907
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170825- 92763
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61595- 58534
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta126483- 32465