Vuokra-asunnon kylpyhuone on laatoitettu ja siellä ei ole lämmitystä, ei lattiassa, ei patteria ulkoseinää vasten, ei rättipatteria. Sisäseinällä on pyyhekuivain joka ei juuri lämpene.
Asunnon puolella tuntuu kova veto ja kylmyys.
Voiko tämä veto ja kylmyys puskea tuolta kylpyhuoneesta, oven ja lattian välisestä raosta?
Kylpyhuone ei lämmitystä
9
368
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minkälainen ilmanvaihto kämpässä on?
- Anonyymi00002
Talotuuletin, seinissä tuloilmalle aukot ja poisto liesituulettimen ja kylpyhuoneen kautta
- Anonyymi00007
Noista tuloilma-aukoista tulee meikän asuntoon 21,7-21,9 asteista ilmaa, ei siis kylmää ilmaa. Kylpyhuoneessa vesikiertoinen lattialämmitys riippuen ajankohdasta lattian lämpötila 22,1-25,8 astetta. Olohuoneen lattia lämpötila 22,3 astetta.
- Anonyymi00003
Ei ole olemassa kylmyyttä, joka siirtyyy. Vain lämpö siirtyy kylmempään tilaan.
- Anonyymi00004
Ai ok, eli siitä se vedon ja kylmyyden tunne johtuu. Talotuuletin vetää lämmintä ilmaa poistoon ja tuuletus aukoista tulee ulkoilmaa sisälle.
- Anonyymi00005
Ei siirry, vaikka kovalla pakkasella pidät ikkunoita auki niin kylmyys EI SIIRRY, ei.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei siirry, vaikka kovalla pakkasella pidät ikkunoita auki niin kylmyys EI SIIRRY, ei.
Kiitos
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Selvyyden vuoksi, kylmä ilma siirtyy.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Selvyyden vuoksi, kylmä ilma siirtyy.
Lämpö ainakin karkaa ja perse siirtyy kun paleltaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181