Ja romanit ei valkolaisten lapsia sorra! Käsittääkseni suomalainen ja romani eivät voi olla yhdessä, koska tavat ja kulttuurit ovat aivan erilaiset. Yhteentörmäyshän olisi ihan välitöntä ja jatkuvaa.
Pysykööt romanit romanien kanssa ja vaaleat vaaleiden
21
395
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei se ole edes kiusantekoa,jos toinen on vaan onnellinen kun pääsee paskasta eroon!
- Anonyymi00002
Niin, parempi on, kun mustalaiset ottavat puolison omasta heimostaan.
- Anonyymi00006
Ajatelkaa vanha nainen romanimiehiä himoitsee, valkolainen,jolla useamman miehen kanssa lapsia 🤭
- Anonyymi00004
Tuo on ihan totta totisesti.
- Anonyymi00008
Menkää te omienne joukkoon, piruako tänne änkeätte, jos ette halua olla romanien kanssa tekemisissä.
Näyttää siltä että romanit kuitenkin kiinnostaa teitä tosi paljon, koska hääräätte täällä jatkuvasti, yötä päivää.- Anonyymi00010
Niinpä, en myöskään tajua, mikä vitun logiikka tuossa oikein on. Valkolaiset valittavat mustalaisista, haukkuvat heitä ja uhotaan, että joutaisivat pysyä erillään ja omissa oloissaan. Sitten kuitenkin pyöritään romano-palstalla mekkaloimassa mustalaisista. Ja sitten kitistään, kun mustalaiset pysyvät mahdollisimman erillään valkolaisista..
Ja kuten meillä töissä, jos nähdään mustalainen ruokaostoksilla, niin siitä inistään jopa päiväkausia, kun olivat oikein kaupoa-asioilla..
- Anonyymi00009
Suomalaisnaiset ovat valmiita olemaan yhdessä kaikkien mahdollisten kulttuurien edustajien kanssa.
- Anonyymi00014
Itse en kyllä 🤣
- Anonyymi00019
Anonyymi00014 kirjoitti:
Itse en kyllä 🤣
No jaa, itse olen ainakin ollut pelkästään valkolaisnaisten kanssa ja itse ovat tehneet aloitteen aikanaan. Osa jopa yrittänyt väkisin päästä väleihin ja pysyä niissä.
Näissä on kyllä ollut ihan laidasta laitaan edustajia, kylähulluista todella järkeviin tai ainakin keskivertoa sivistyneempiin naisiin. Osa suuttunut todella verisesti, kun en ole halunnut alkaa heidän kanssaan mihinkään vakavampaan tai muutenkaan jaksanut katsella heitä sen jälkeen, kun olen huomannut, millaisia ovat oikeasti. No, kai se mustalaisen lumo on sitten niin vahva, että valkolaismuijan täytyy päästä vaikka väkisin mustalaisen.matkaan.. - Anonyymi00034
Anonyymi00019 kirjoitti:
No jaa, itse olen ainakin ollut pelkästään valkolaisnaisten kanssa ja itse ovat tehneet aloitteen aikanaan. Osa jopa yrittänyt väkisin päästä väleihin ja pysyä niissä.
Näissä on kyllä ollut ihan laidasta laitaan edustajia, kylähulluista todella järkeviin tai ainakin keskivertoa sivistyneempiin naisiin. Osa suuttunut todella verisesti, kun en ole halunnut alkaa heidän kanssaan mihinkään vakavampaan tai muutenkaan jaksanut katsella heitä sen jälkeen, kun olen huomannut, millaisia ovat oikeasti. No, kai se mustalaisen lumo on sitten niin vahva, että valkolaismuijan täytyy päästä vaikka väkisin mustalaisen.matkaan..Onhan nuo valkolaismuijat oma lukunsa...
Ja tosiaan ainakin tuntuu siltä, että mitä "paremmassa asemassa ja fiksumpi" valkolaisnainen on kyseessä, niin sitä hullumpi tapaus todellisuudessa on.
Tai ehkä nuo "paremmat" valkolaismuijat osaavat peittää oman todellisen minänsä hieman paremmin....
Aikanaan yksi naispuolinen työkaverikin yritti väkisin saada musta miestä itselleen siinä onnistumatta.
Nykyään vinkuu mustalaisista kaikkea mahdollista paskaa ja haukkuu mustalaisia muutenkin. Niin henkilökohtaisella kuin yleiselläkin tasolla.
Mikä sitten lie syy, mt-ongelmat vai ihan se, kun ei mustalaisellekaan kelvannut...?
Vielä kun raukka kehui ainakin lähisuvulleen olevansa jo vakavassa parisuhteessa ja ties mitä..
- Anonyymi00012
Muistan joskus lapsuusajoilta, kun olin siskoni kanssa hyvissä väleissä naapuritalojen kasten kanssa silloisessa taloyhtiössä, missä asuttiin.
Niin erään kerran yksi naapuritalon valkolaismuija tuli valittamaan meille ja ajoi meidät pihasta pois samalla mesoen jotain "meidän pihassahan ei mustalaisen kakarat pyöri.." Satutaan olemaan vielä puoliverisiä, eli tpinen vanhemmista on romani, toinen valkolainen.
Mentiin siskon kanssa kotiin ja kun porukat vähän ihmettelivät, että kuinka me jo nyt tultiin kotiin kesken päivän.
Ja jumalauta mutsin reaktiota, kun sanottiin, mitä oli tapahtunut😅😅 mutsi on viä valkolainen.
Hän painui samantien naspuritalon pihalle, missä tää meidät pois ajanut valkolaismuija oli viä ulkona.
En nyt kuullut ihan kaikjea, mutta kotain mutsi raivosi hänelke, että meidän lapset saa leikkiä vapaasti taloyhtiön pihalla ja niiden kanssa jotka haluaa olka lasten kanssa kaveria. Ja mitä nyt sanoikin ko muijalle, jotain että sinä et ainakaan niitä sisälke aja.
Kyseinen muija viä löntysti mutsin perässä jotain mussuttaen, niin kääntyi vielä kerran ja totesi, että jos asenne kerta on tuo, niin katokin saatana sitten, ettei teidän kakarat tule vahingossakaan meidän pihaan myöskään sitten.
No.. joku vaikutus sillä oli, kun sen jälkeen saatiin olla ja leikkiä ulkona rauhassa kaikkien kanssa- Anonyymi00016
Miten sinullakin kirjoitusvirheitä? Koulu tullut huonosti käytyä?
- Anonyymi00023
Mene töihin. Ymmärrätkö?
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mene töihin. Ymmärrätkö?
Käyn jo. Ymmärrätkö?
Voisi tehdä sinullekin ihan hyvää olla vaikka nyt edes 1 kuukauden verran työsuhteessa.
Ja asiaan palatakseni, noista muutamasta kirjoitusvirheestäkö sitten päätit aloittaa vinkumisen, valkolainen...?🤣🤣🤣🤣 Täytyy kyllä vastaväitteiden aiheet olla aika hiton vähissä, kun ei muuta keksi🤣🤣🤣
Tai no, keksithän sentään tuon mene töihin-vinkaisun. On sekin nyt tyhjää parempi.
Vitun valkolainen persereikä🤣🤣🤣🤣 - Anonyymi00028
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mene töihin. Ymmärrätkö?
Käyn jo. Ymmärrätkö?
Voisi tehdä sinullekin ihan hyvää olla vaikka nyt edes 1 kuukauden verran työsuhteessa.
Ja asiaan palatakseni, noista muutamasta kirjoitusvirheestäkö sitten päätit aloittaa vinkumisen, valkolainen...?🤣🤣🤣🤣 Täytyy kyllä vastaväitteiden aiheet olla aika hiton vähissä, kun ei muuta keksi🤣🤣🤣
Tai no, keksithän sentään tuon mene töihin-vinkaisun. On sekin nyt tyhjää parempi.
Vitun valkolainen persereikä🤣🤣🤣🤣 - Anonyymi00030
Oikea asenne ja ote asioihin muutenkin teidän äidillänne.
Pysykööt valkolaisetkin vain omalla tontillaan, jos kerta romanitkaan saisi liikkua oman taloyhtiönsä alueella siten, kuten asukkailla on siihen oikeus. - Anonyymi00033
Anonyymi00028 kirjoitti:
Käyn jo. Ymmärrätkö?
Vitun valkolainen persereikä🤣🤣🤣🤣Niinhän se valkolaisten kohdalla usein on, logiikka kun loppuu niin turhasta mussuttaminen alkaa.
Toivottavasti tätä viestiäni nyt ei poisteta..
- Anonyymi00017
Se yhteentörmäys nähtiin Savonlinnassa karmivimmalla tavalla!
- Anonyymi00036
Mie törmäsin valkolaiseen Alkon ovella! Onneksi olemme molemmat pulskia joten selvisimme ilman suurempia vahinkoja. Anteeksi toki pyytelimme tasapuolisesti. Että semmoinen kulttuurien yhteentörmäys.
Olkoon tämä opiksi teille rakkaat serkut ja muut meidän sakin porukat ja tietysti valkolaisetkin jos joku heistä palstaa seuraa. Kannattaa syödä runsaasti läskiä ja lotinaa ja laittaa ronskisti voita leivän päälle niin on turvatyyny omasta takaa. Se auttaa paitse kultuurien yhteentörmäyksessa myös autojen kolaroidessa.
T: Möhis (turvallisuusasiantuntija)
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5292619Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532240Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2062206Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131648Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191499Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip501416- 971369
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621181Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise941151Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?6931055