Ensinnäkin; Ristijärvi ei nostanut kiinteistöverojaan
Mutta toiseksi; Ristijärvi ei nostanut vuokriaan, joka oli hieno juttu.
Nämä ovat selvä merkki, että nyt panostetaan tulevaisuuteen ja kasvuun ja toisaalta voi olla myöskin merkki, että kiinteistöverotuotto on kasvanut ja vuokra-asuntojen täyttöaste parantunut.
Joka tapauksessa täysin oikea valinta. Toinen olisi ollut näivettymisen tie.
Ristijärvi teki hienosti
13
957
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ristijärvi hyvä kunta viinakauppa vain puuttuu
- Anonyymi00002
Eikös se kotiinkuljetus enää toimikkaan
- Anonyymi00003
Tärkeä olisi pystyä pitämään kaikki kolme (kunnallisvero, kiinteistövero, kunnan kiinteistöjen vuokrat) alempana kuin verrokkikunnissa (Hyrynsalmi, Puolanka).
- Anonyymi00004
Verot nousee vääjäämättä.
- Anonyymi00005
Ei ole vääjäämätöntä. Jos saataisiin terveitä etätöitä tekeviä ihmisiä kuntaan, niin ennemmin verot voisivat laskea.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei ole vääjäämätöntä. Jos saataisiin terveitä etätöitä tekeviä ihmisiä kuntaan, niin ennemmin verot voisivat laskea.
Esim datakeskus toisi kovapalkkaisia töitä.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Esim datakeskus toisi kovapalkkaisia töitä.
Ei niiden työpaikkojen pakko ole Ristijärvellä olla! Ne voi olla Kajaanissa tai Sotkamossa. Tai jopa Helsingissä!
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei niiden työpaikkojen pakko ole Ristijärvellä olla! Ne voi olla Kajaanissa tai Sotkamossa. Tai jopa Helsingissä!
Ei niiden työttömien työnvieroksujien tarvitse olla Ristijärvellä. Muuttakoot Helsinkiin.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei niiden työttömien työnvieroksujien tarvitse olla Ristijärvellä. Muuttakoot Helsinkiin.
Mitä tarkoitat? Oletko lehtoslaisia etkä hyväksy etätöitä?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mitä tarkoitat? Oletko lehtoslaisia etkä hyväksy etätöitä?
Anonyymi007 kuulostaa siltä työnvieroksujalta joka aina pelkää työntekoa tällä palstalla.
- Anonyymi00011
Luulisi olevan sama ketä täällä asuu ja tuovat jonkun roposen veroja. Ei tänne kuitenkaan isopalkkaset muuta, ei ole mitään nähtävää eikä koettavaa ja tottuneet kaupunkien viihdetarjontaan.
Ollaan mielissämme jos käyvät hiihtämässä ja möksäilemässä ja ostavat S-marketista. - Anonyymi00012
Ristijärvi ykköskunta ei voi valittaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591184Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11850Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83613Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45542Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501