Kun olin naimisissa, vaimoni tunsi erään YH-äidin, jolla oli hyvin nuori tytär. Tämä nainen ja hänen tyttärensä kävivät meillä kylässä usein, ja huomasin, että tytöllä oli harvinaisen intensiivinen ja voimakastahtoinen katse. Lähes hypnoottinen. Hän katseli paljon ja tiukasti eri asioita, mutta puhui harvoin. Hänestä huokui valtava päättäväisyys ja voima, hiljainen alistava voima. Kuin hän olisi ollut joku noita.
Kerran kävi niin, että vaimoni ja hänen ystävättärensä lähtivät käymään kaupassa, ja minä jäin kahden kesken tytön kanssa. Tapansa mukaan tyttö kulki huoneesta toiseen ja katseli ympäriinsä, kunnes päätyi makuuhuoneeseen. Ehkei olisi pitänyt.
Makuuhuoneessamme oli lattialla säädettävät käsipainot, joiden kumpaankin tankoon saa 12 kiloa irtolevyjä, jolloin tanko mukaan lukien paino on 15 kiloa. Olin käyttänyt niitä silloin tällöin lihasharjoitteluun noin viidellä kilolla. Tyttö huomasi painot, ja kysyi, miten niitä käytetään. Kerroin, että niillä voi tehdä vaikka hauiskääntöjä, ja näytin pienillä painoilla, miten ne tehdään.
Sitten säädin kumpaankin lisää painoa niin, että kumpaankin jäi noin 10 kg. Yritin nostaa niitä, mutten pystynyt kuin puoleen väliin. Voimani ei riittänyt. Laskin painot maahan ja sanoin, että voithan sinä kokeilla - jos edes jaksat nostaa niitä aloitusasentoon.
No, hän halusi kokeilla. Hän otti haara-asennon ja ryhdistäytyi koko 138 sentin pituuteensa selkä suorana ja lihakset jännittyneinä. Samalla hän tuijotti intensiivisesti minua silmiin.
Sitten tapahtui se, mitä en pitänyt mahdollisena: hän alkoi nostaa painoja, ja teki sen 20 toistolla! Hauiskääntö toisensa jälkeen, täydellisen puhtaasti suoritettuna ja kevyesti kuin ei mitään! Koko ajan selkä suorana ja katse tiukasti minussa! Hänen hihaton toppinsa paljasti hänen kireät ja pullistelevat hauiksensa. Myös hänen pienet ja kiinteät rintansa nousivat esiin, ja niiden nännit sojottivat topin läpi kuin kirsikat.
Tyttö laski painot maahan ja totesi, että eiväthän tämä paina mitään, ja halusi lisää painoa. No, laitoin kumpaankin tankoon täydet 15 kiloa. Hän aloitti nostelemisen korostetun hitaasti, mutta pumppasi kuitenkin kummallakin kädellä 10 kertaa. Oliko hänen voimillaan mitään rajoja?!
Katsoin järkyttyneenä ja peräännyin sänkyni takanurkkaan! Ei ole todellista! Sitten hän laski painot maahan ja
tuijotti minua suoraan sieluun intensiivisellä katseellaan. Silloin ymmärsin, että tälle pikku amatsonille ei sanota vastaan. Hän tekee, mitä haluaa, tuo pieni noitaneito!
Hän lähestyi päättäväisesti minua, riuhtaisi toppinsa pois ja riisui housunsa - koko ajan tuijottaen minua kuin maanikko.
! Tämä kertomus jatkuu toisessa osassa sitten, kun jaksan kirjoittaa. En tiedä koska!
Nuori viettelijätär
Anonyymi-ap
2
2117
Vastaukset
- Anonyymi00007
Spede se taas on lukenut isojen poikien lehtiä uutterasti buaahaa
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1443641"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?722206Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p641938Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am971911- 191869
Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.91714Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m171581- 791564
Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko111370Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1251353