Nuori viettelijätär

Anonyymi-ap

Kun olin naimisissa, vaimoni tunsi erään YH-äidin, jolla oli hyvin nuori tytär. Tämä nainen ja hänen tyttärensä kävivät meillä kylässä usein, ja huomasin, että tytöllä oli harvinaisen intensiivinen ja voimakastahtoinen katse. Lähes hypnoottinen. Hän katseli paljon ja tiukasti eri asioita, mutta puhui harvoin. Hänestä huokui valtava päättäväisyys ja voima, hiljainen alistava voima. Kuin hän olisi ollut joku noita.

Kerran kävi niin, että vaimoni ja hänen ystävättärensä lähtivät käymään kaupassa, ja minä jäin kahden kesken tytön kanssa. Tapansa mukaan tyttö kulki huoneesta toiseen ja katseli ympäriinsä, kunnes päätyi makuuhuoneeseen. Ehkei olisi pitänyt.

Makuuhuoneessamme oli lattialla säädettävät käsipainot, joiden kumpaankin tankoon saa 12 kiloa irtolevyjä, jolloin tanko mukaan lukien paino on 15 kiloa. Olin käyttänyt niitä silloin tällöin lihasharjoitteluun noin viidellä kilolla. Tyttö huomasi painot, ja kysyi, miten niitä käytetään. Kerroin, että niillä voi tehdä vaikka hauiskääntöjä, ja näytin pienillä painoilla, miten ne tehdään.

Sitten säädin kumpaankin lisää painoa niin, että kumpaankin jäi noin 10 kg. Yritin nostaa niitä, mutten pystynyt kuin puoleen väliin. Voimani ei riittänyt. Laskin painot maahan ja sanoin, että voithan sinä kokeilla - jos edes jaksat nostaa niitä aloitusasentoon.

No, hän halusi kokeilla. Hän otti haara-asennon ja ryhdistäytyi koko 138 sentin pituuteensa selkä suorana ja lihakset jännittyneinä. Samalla hän tuijotti intensiivisesti minua silmiin.

Sitten tapahtui se, mitä en pitänyt mahdollisena: hän alkoi nostaa painoja, ja teki sen 20 toistolla! Hauiskääntö toisensa jälkeen, täydellisen puhtaasti suoritettuna ja kevyesti kuin ei mitään! Koko ajan selkä suorana ja katse tiukasti minussa! Hänen hihaton toppinsa paljasti hänen kireät ja pullistelevat hauiksensa. Myös hänen pienet ja kiinteät rintansa nousivat esiin, ja niiden nännit sojottivat topin läpi kuin kirsikat.

Tyttö laski painot maahan ja totesi, että eiväthän tämä paina mitään, ja halusi lisää painoa. No, laitoin kumpaankin tankoon täydet 15 kiloa. Hän aloitti nostelemisen korostetun hitaasti, mutta pumppasi kuitenkin kummallakin kädellä 10 kertaa. Oliko hänen voimillaan mitään rajoja?!

Katsoin järkyttyneenä ja peräännyin sänkyni takanurkkaan! Ei ole todellista! Sitten hän laski painot maahan ja
tuijotti minua suoraan sieluun intensiivisellä katseellaan. Silloin ymmärsin, että tälle pikku amatsonille ei sanota vastaan. Hän tekee, mitä haluaa, tuo pieni noitaneito!

Hän lähestyi päättäväisesti minua, riuhtaisi toppinsa pois ja riisui housunsa - koko ajan tuijottaen minua kuin maanikko.

! Tämä kertomus jatkuu toisessa osassa sitten, kun jaksan kirjoittaa. En tiedä koska!

2

4752

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00007

Spede se taas on lukenut isojen poikien lehtiä uutterasti buaahaa

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      285
      3558
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      23
      1975
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      44
      1616
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      84
      1461
    5. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      85
      1167
    6. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      143
      1149
    7. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      81
      1054
    8. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      95
      972
    9. Kannattaa ymmärtää se asia

että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.
      Tunteet
      210
      821
    10. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      61
      757
    Aihe