Nyt ei ollut kiva aamu

Anonyymi-ap

Herasin nenä vuotaa kuin seula tuleeko flunssa

25

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

No voi. Käy hakemassa apteekista dropit ja kaupasta sairausajan erikoiseväät - äläkä pärski ihmisiä päin reissulla - ja sitten lepäilemään kotiin peiton alle.

xLiner

• Anonyymi00005

Ei ole kivaa nyt olen räkänokka mutta ainoa positiivinen juttu että kyllä räkänokastakin mies tulee mutta onnekksi en ole tyhjännauraja tosi kiva viikonloppu edessä ja tuskin se ensiviikollakaan paranee

• Anonyymi00002

Ihmiset ei oo oppinu koronoista kyllä mitään. Tai siis osa vetää kaasunaamareis, osa tervehtii yskäpaskoen silmille.

Tulispa uusi. Nuorempia kuin vanhuksia vois eritoten harventaa. Ei oo opittu kotona ihmisiks kuitenkaan.

• Anonyymi00003

Heras on varmaan saanut flunssan kun sen nenä vuotaa.

• Pikaista paranemista. Itse syön aina sinkkiä ja valkosipulia, kun flunssa yrittää, ehkä buranaa myös. :)

• Anonyymi00006

Kyllä buranaa täytyy ruveta ahmimaan

• Anonyymi00008

Se vaan ikävää kun rulla vessapaperia ei riitä kuin korkeintaan tunniksi niin pystyykö ostaan sitä määrää paperii

• Anonyymi00004

kannattaa syödä appelatiiveja, sanojakin sekä appelsiineja.

... hmm minua ihmetyttää eräs asia vähän kuin koko maailma tietää että joku KKK eli Ku Klux Klanin joltain korkealta pomolta pitäisi tulla joku määräys esim. Odin Groupille, näillekin jos edes lähtisivät tekemään mitään.

Ku Klux Klan on täysin poliittinen puolue ja järjestö, QWhite Powerty Law Center, ja David Duke.

Mutta niin heillä oma lakinsa sitten voi olla sinänsä heh

• Anonyymi00007

se on gelitaaliherpes kai, melko yleinen tauti nykyään. herpes pahinta luokkaa tekee lapsettomaksi loppueläksesi

• Anonyymi00009

Oispa gubbe äitilläs ollu aikoinaan

• Anonyymi00010

Samaan heräsin toka joulupäivänä. Lääkitys. appelsiiniä, valkosipulia teessä, joo outo maku mutta auttoi hengitysteittein avaamiseen. Sitten tuli älytön yskä, yskin pitkiä sarjoja. Seuraavana päivänä jouduin ottamaan puranan kun sattui yskiminen keuhkoihin ja palleaan kuin puukolla viiltäisi. Lepäsin ja parissa päivässä helpotti, vähän nenän valumista ja siinä kaikki. Zemppiä aloittajalle.

• Anonyymi00012

Se on ikävä se yskä sattuu ja nukkumaan mennessä yskittää ei pysty happea vetämään mut yskii vaan se on kamalaa samoin kun keuhkoihin sattuu kun yskii

• Anonyymi00013

Kauanko tauti kesti

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kauanko tauti kesti

Minulla samoilla oireilla pidetty meni ohi viikossa. Yskää kesti vielä viikko sen jälkeen ja kolmas, niin että nukkumaan mennessä ja kesken unen oli noustava yskimään.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Minulla samoilla oireilla pidetty meni ohi viikossa. Yskää kesti vielä viikko sen jälkeen ja kolmas, niin että nukkumaan mennessä ja kesken unen oli noustava yskimään.

Hyvä että olet parantunut ei kipeänä ole kivaa

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Hyvä että olet parantunut ei kipeänä ole kivaa

No todellakin ja pikaista paranemista sinne :)

• Anonyymi00011

Mä taidan skipata lentsut tältäkin vuodelta. 😁

• Ihan mielenkiinnosta kyselen, että miten ne voi skipata? 🤔

• Anonyymi00017
        Mu5tasydän kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta kyselen, että miten ne voi skipata? 🤔

En mä itsdkään tiedä? 😁

Mun koronakokemuskin oli pieni hetki nivelkipua, lämpö 37.8 muutaman tunnin ja sit pikkuisen nuhaa muutama päivä..😁

En ois tiennyt, jos en ois sorrinut tikulla nenää...muut oli puolikuolleita ympärillä. 🤔

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

En mä itsdkään tiedä? 😁

Mun koronakokemuskin oli pieni hetki nivelkipua, lämpö 37.8 muutaman tunnin ja sit pikkuisen nuhaa muutama päivä..😁

En ois tiennyt, jos en ois sorrinut tikulla nenää...muut oli puolikuolleita ympärillä. 🤔

Siitä on yli 2 vuotta. Pojasts kai tarttui...

Ei saatu mulle tuuraajaa, kun olin yövuorossa kun se tuli. Olin yön töissä ja aamulla ei kuumetta... vaihdettiin vuoroa pihalla työkamun kaa ja sitä ennrn desifioin työpisteen.

Seuraava yö samoin... aamulla vaihdettiin pihalla ja putsailin paikat... eikä se tarttunut työkavereihin.

Mulla testit näytti positiivista... 🤷‍♂️

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Siitä on yli 2 vuotta. Pojasts kai tarttui...

Ei saatu mulle tuuraajaa, kun olin yövuorossa kun se tuli. Olin yön töissä ja aamulla ei kuumetta... vaihdettiin vuoroa pihalla työkamun kaa ja sitä ennrn desifioin työpisteen.

Seuraava yö samoin... aamulla vaihdettiin pihalla ja putsailin paikat... eikä se tarttunut työkavereihin.

Mulla testit näytti positiivista... 🤷‍♂️

Mulla sellaisia flunssia, mitkä vetää ihan naatiksi ja lyö kauheet kuumeet päälle, on ehkä 40 vuoden ajalta yhden käden sormin laskettavissa. Lapsena kai oli enempi...

Exä ja muksut oli yleensä kilpaa kipeenä. Mulle jäi sit se siistijän, hoitajan rooli. Oli sit lentsu tai joku yrjötauti...viimeisimmän kohdalla sit siivoilin muitten åksuja pitkin kämppää...😁

Voi jehvetti... muistan kun poika laattas parvisängystä.... oi että levis nätisti. 🤣

• Anonyymi00017 kirjoitti:

En mä itsdkään tiedä? 😁

Juu, ajattelin jos sulla on joku resepti tuohon, tyyliin sinkkiä ja vitamiineja. 😊

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Mulla sellaisia flunssia, mitkä vetää ihan naatiksi ja lyö kauheet kuumeet päälle, on ehkä 40 vuoden ajalta yhden käden sormin laskettavissa. Lapsena kai oli enempi...

Exä ja muksut oli yleensä kilpaa kipeenä. Mulle jäi sit se siistijän, hoitajan rooli. Oli sit lentsu tai joku yrjötauti...viimeisimmän kohdalla sit siivoilin muitten åksuja pitkin kämppää...😁

Voi jehvetti... muistan kun poika laattas parvisängystä.... oi että levis nätisti. 🤣

Tyttö teki aikoinaan saman ja yläsängystä tietty , komea kaakaoperusteinen purske pitkin seinää valumaan ja kaikki pesuun alasänkyä myöten 😄, joo-o helppo nauraa näin jälkikäteen...tapetin uusiminenkin oli lähellä, putsaamalla siedettävään kuntoon vaikka varjostuman kuvaa siihen kyllä jäi.
        Toiseen lastenhuoneeseen tulikin sitten laitettua vinyylitapetit...

Toinen mieleenjäänyt on kun toinen tytöistä purskautti laatat keskelle täyteen katettua joulupöytää kaikkine antimineen, täytyy sanoa että ruokahalut katosivat siltä joululta pahan kerran. Pakkohan ne oli sitten huuhdella ja pestä syömäkuntoon mitkä sai, joopajoo 🙄

Jotkut väittää elämän olevan sarja seikkailuja, oman filosofiani mukaan elämä on sarja kommelluksia 😂
        -sivusta

• Kolme päivää ollut maha kipeä. Nyt on näppylöitä kurkussa. Olen altistunut influenssalle. Elimistö yrittää nyt sitä selättää. Saa nähdä iskeekö päälle tauti, vai selviänkö vain lievillä oireilla.

• Anonyymi00021

Widimer Zero on myrkyttänyt sinut?

..noh höpötys sikseen, ravinnepuolta tämä juttu, tein nimittäin testin että maistuuko Pepsi erilaiselle juotuna eräästä ylioppilaslahjaksi saamastani shamppanjalasista, kullattu reunus... joo se maistui kullalle..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      68
      4900
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      283
      4225
    3. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      290
      3458
    4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      118
      3315
    5. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      38
      3190
    6. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      127
      1868
    7. 105
      1630
    8. Leo Meller on kuollut

Mtä sääntöjen vastaista Mellerin kuolemassa?
      Helluntailaisuus
      172
      1281
    9. Toimari laittoi afrikkalaiset työharjoittelijat laulamaan Banaaninlastaajan laulua!

Käski vielä heidän sanoa aina aamulla tehtävien jaossa "tama ei olla valkoisen miehen homma."
      Maailman menoa
      40
      1205
    10. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      88
      1168
    Aihe