Kuntalaiset: selvitetäänkö yhdessä, kuka jaksaa jatkaa tuon 'partasuu' -levyn pyörittämistä?
Tehdään se yhdessä.
Selvitetäänkö yhdessä
12
474
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Ei kylä Robin Hoodia ilmianna. Pahikset saa ihan rauhassa kylällä kierrellä ja nurkkia penkoa.
- Anonyymi00002
Partasuu johtaa mönkiällään porukkaa torpalta torpalle. Väkijoukolla mukana pari soihtua.
- Anonyymi00004
On tuo sairaalloinen maalittaminen saanut jatkua jo aivan liian kauan.
- Anonyymi00003
Näin tehdään. Ensi alkuun olisi perattava 20 valtuutettua sekä edelliset katkerat valtuustojen puheenjohtajat. Lähirantojen tuntumista voi myös löytyä katkeroituneita vihamiehiä jotka eivät osaa muuten itseään ilmaista.
- Anonyymi00005
Hyvä ehdotus vuodelle 2026. Sen jälkeen alkaa kunnassa aikakausi uus.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Hyvä ehdotus vuodelle 2026. Sen jälkeen alkaa kunnassa aikakausi uus.
Soi partasuu bluuuus
- Anonyymi00007
Tai menetetty laituri -soolo
- Anonyymi00011
Tuli se itsensä paljastaminen sieltä niinkuin yleensä lopulta käy. Itähämeen ihme, tuo ajatusten Ala-karkjärvi, Heinolan siloposkinen lahja tekniselle toimelle. Eikö siitä kunnan pakun tyhjää kylää ajelijasta ole vieläkään päästy, huoh !
- Anonyymi00008
Kuka se partasuu itse asiassa on, onhan näitä ikosia ja malineja joilla on leuat hyvinkin parrassa. Pitäisikö ihan ensin selvittää ketä täällä oikeasti stalkataan ?
- Anonyymi00009
Olisiko ensin selvitettävä ketä partasuulla perimmältään tarkoitetaan ? On noita ikosia ja malineja partajouhineen.
- Anonyymi00010
Vai sellainen meno valvojalla tänään ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1521313Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1201069Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä33832Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215808En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58792- 64752
- 141734
- 46674
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57632Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss61581